Espoo/Helsinki, mistä Vitamaria?

En löytänyt öljyjä käsittelevistä threadeista mitään lähellä olevaa kauppaa mistä saisi vitamarin kalaöljyä, hinnasta ja epa/dha pitoisuuksista onkin sitten jo keskusteltu. Jyväskylään en lähde hakemaan.

Olisin kiitollinen tiedosta, mistä saa vitamaria mieluiten juuri Espoon alueella. Ison-omenan Prismassa ja Citymarketissa olen jo käynyt mutta ei ollut siellä

:arvi:

Fighter1157 sanoi:
Olisin kiitollinen tiedosta, mistä saa vitamaria mieluiten juuri Espoon alueella. Ison-omenan Prismassa ja Citymarketissa olen jo käynyt mutta ei ollut siellä
Itse olen samaa ihmetellyt. Ps. yläkerran apteekissakaan ei ole, joten ei tarvitse turhaan juosta ylös rappusia katsomaan ;) :david:

edit: joo, deividi paikallaan. Luin että kyseessä oli sellon prisma ja citymarket, ei iso-omena, jossa en ole käynyt katsomassa.. :wall:

Fighter1157 sanoi:
Ison-omenan Prismassa

Just viime viikonloppuna ostin pullon Vitamaria juurikin Ison-Omenan Ikivireästä vai mikä lie se luontaistuotekauppa siellä ylimmän kerroksen toisessa päässä. Aina kannattaa etsiä tämän kaltaisia tuotteita luontaistuoteliikkeistä. Joitain löytyy kyllä marketeistakin, mutta luontaistuoteliikkeet rockkaa.

Niin ja hinta tais olla 20.10 €,

Jees, kiitoksia. Käyn tuol minimanis tai ikivihreässä hetimmiten hakemassa pari putelia vaikkei nyt vitamaria olisikaan. On kehuttu hinnoiltaan tota minimania.

Yleensä vaan noi luontaistuotekaupat on jopa huomatavasti kalliimpia kuin isot marketit, sen takia ei edes tullut mieleen käydä sellaisessa :) Täytyy tarkastaa hintatasot.

Back
Ylös Bottom