Esittelyä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emma
  • Aloitettu Aloitettu

Emma

VIP
Olen seurannut palstaa sivusta sen alusta alkaen mutta en ole juurikaan kirjoitellut.
Fitnesstä olen seurannut vuodesta -94 ja itsekin kisannut perinteisessä kategoriassa kerran.
Nyt on treenit olleet jäissä vuosia mutta mieli tekee salille takaisin ja ajattelin tulla tänne kirjoittelemaan ja hakemaan itselle uutta kipinää.
Ikää on jo 29 vuotta ja sain esikoiseni viime vuonna mutta eipä kai se estä kuntoon pääsemistä?
Kiloja on tällä hetkellä liikaa ihan reippaasti ja huomenissa on tarkoitus aloittaa ruokaremontti, sillä pääsee hyvin alkuun.
Onkos samassa kuopassa olijoita, jotka haaveilevat vielä pääsevänsä "elämänsä kuntoon"?;)

Moi vaan! :) Täällähän näkyy noita äitejäkin kirjoittelevan, joten oikeassa paikassa olet! Tervetuloa punttimimmien kasvavaan ja kirjavaan joukkoon!

Tervetuloa,ihana nicci :)
Ja ei huolta,kyllä sinä kuntoon pääset,yksi lapsihan nyt ei kun vaan paranna naisen kroppaa!!Tsemiä treeniin:kippis1:

Originally posted by Sanniella
Tervetuloa,ihana nicci :)
Ja ei huolta,kyllä sinä kuntoon pääset,yksi lapsihan nyt ei kun vaan paranna naisen kroppaa!!Tsemiä treeniin:kippis1:

Mitenkäs neljä???:lol2:

Niin että ei taida olla vielä uudella tulokkaalla huolen häivää "puhuu kokemuksen rintaäänellä"

Tervetuloa myös minun puolestani.

Hei ja tervetuloa! Kyllä täällä on yli nelikymppisiäkin - tai ainakin yksi, joka hänkin tahtoisi vielä tulla elämänsä kuntoon.:whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom