Esittele kotiympäristöäsi Google Street Viewissä + parhaat bongaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jami2003
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kaikki esittelemään kotistreettinsä muillekkin Google Viewin kautta. Esitellä saa myös oman salin tai mieluisan kantakapakan, tai vaikkapa työpaikkansa jos pervo on. Ja minä voin aloittaa, eli tuossahan se seisoo meikän tönö. Huomaa että ensin lataa kartan ja sitten vasta kuvan eli älä sie hoppuile....

http://maps.google.fi/maps?f=q&sour...62.71399,25.250187&spn=0.038482,0.110378&z=13

(ohjeet jos joku ei ole käyttänyt, eli mene google mapsiin, etsi kartalta oma kotikatusi tms, ota pikku-ukko vasemmasta reunasta tsuumi nappulan yläpuolelta ja raahaa oikeaan kohtaan. Kun olet saanut haluaman näkymäsi, valitse kopioi linkki, huom linkki on pitkä joten huomaa kopioida kaikki merkit jotta oikea kuva aukeaa)

edit: joku mode vois muokata tuon otsikon luettavaan muotoon eli koti ympäristöäsi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ui nyt ovat saaneet kuvat täältäkin päin muuailmoa! Hyvä juttu

Koto

Bongasin kesällä tuon auton ja löysin itteniki tuolta, mutta on sen verran epäselvä ettei meikäläistä siitä tunnista :(

ei toi mulla ainakaan anna vetää tota ukkelia siihen kadulle mihin haluan, asunko niin mettässä vai mikä on?
tämmöstä se perkele on ku täällä asuu, vituttaa niin perkeleesti! salillekki matkaa 25km suuntaansa, ootan kyllä sitä päivää ku tuolta keskustan tuntumasta vapautuupi asuntoja! kyllä sitä muka sillon ajatteli et onpa mukava asua täällä maalla, hermotki lepää. ja vitut lepää! nytten varsinkaan ku on talvi ja joka nurkasta vinkkasee kylmää ilmaa tai seisoppa ikkunan vieressä ja vasemmasta korvasta roikkuuki jo jääpuikot.. ei enää ikinä omakotitaloon.
no joka tapauksessa tämä ei nyt löydä tuota minun tönöä...

Joo sori oon vähän käsi.... enkä oo jätkä... Mut nyt ehkä oikea osoite ;)

Ei helkutti, ei näin vanha enää osaa. Noh, kolmas kerta toden sanoo taas se nähtiin!

Joo sori oon vähän käsi.... enkä oo jätkä... Mut nyt ehkä oikea osoite ;)

Ei helkutti, ei näin vanha enää osaa

Huomasin että aika rauhassa pitää se linkin osoite kopioida. Ja siis siitä kuvan yläreunasta kohdasta linkki, ei osoitepalkista.

En ole pikaisella googlettamisella löytänyt. Keski kesällähän ne pyöri mutta ois kyllä kiva tietää millon tarkalleen on otettu...

Heppi, väärä oso sulla.

Melkein kannattaa avata uusi google maps sivu ja kaivaa sieltä paikka minkä haluaa linkittää. Jos menee valmiiksi sen edellisen linkatun paikan kautta niin näyttää helposti tulevan linkiksi tuo edellinen paikan kuva.

edit: yritetty editoida suomenkieleksi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom