Purkautuminen
Suomen koulujärjestelmä on varmasti Japanin jälkeen toiseksi kovin,varmasti on yhteys kummankin maan tiukan koulujärjestelmän ja korkeitten itsemurha tilastojen kanssa. Niin ei sillä niin hirveetä väliä ole jos aineen silloin tällöin netistä hakee. Kyllä itekki otan kavereitten aineita ja haen netistä jos sattuu eteen. Lukion on kohta käytynä ja kokeisiin en ole monestikkaan lukenu. Minä ainakin otan rennommin ja saan ihan minulle riittävät arvosanat tekemättä paskaakaan,muuta kuin sen että istun pitkää päivää laput korvilla koulussa kun kursseissa on liikaa tunteja,ainakin eräissä oppiaineissa. Lukiossa on muutenkin 30% tiedosta täyttä paskaa,jonka tietää jo etukäteen tai sitten tieto ei käy edes yleissivistyksestä ja ylessivistävä oppilaitoshan lukion pitäisi olla.
Niin ja mun mielestä amis pitäisi olla paljon lukiota vaativampi oppilaitos siksi kun ne valmistuvat ammattiin,jossa tarvitaan ammattitaitoa,valitettavasti lukiot ovat paljon amiksia vaativampia oppilaitoksia,vaikka lukiolaiset lähtevät yleensä yliopistoon,ammattikouluun, ammattikorkeaan tai ei mihinkään,jossa sitten opiskellaan ammattiin tarvittava tieto. Ruotsissa lukiossa ei tarvitse edes kirjottaa vaan kaikki kouluun menevät pääsevät ylioppilaiksi kun kouluun tulevat ja Ruotsin yliopistoihin on paljon helpompi päästä sisään mitä Suomen.
Vittu se elämä mitää opiskelua ole,ainakaan mulla.:lol2: