Eka lihaksikas nainen, jonka olemassaolon tajusin (OK, Kike Elomaan ja Marianne Kiukkosen mä olin kyllä havainnut jo sitä ennen) oli Trish Stratus. Löysin reilu vuosi sitten miehen tietokoneelta jotain Trishin kuvia. Olin ensin vähemmän ilahtunut (kun saadakseni samanlaiset rinta"lihakset" mun pitäisi mennä tissikauppaan... :mad2: ), mutta kun hetken katselin niitä kuvia, huomasin ajattelevani että "hitto, kyllähän mäkin nyt NOIN ISON perseen saisin treenaamalla". Sitä ennen olin noin 16 vuotta elämästäni ollut naistenlehtien anorektikkolookin aivopesemä. Trishin kuvien katselusta alkoi hidas parantuminen "haluan olla eteerinen kaunotar"-syndroomasta (sellaiseksi voisin päästä vain luukirurgin avulla :D). Aloin lukea noita fitness-lehtiä ja niinpä naisihanteeni on muuttunut huomattavasti lihaksikkaampaan suuntaan tyyliin Lena Johanssen & co.
Timealla on joo hieno kroppa. Kelly Ryan ja Mia Finnegan ovat idoleita noin niin kuin muuten(kin). Jenny Worthiin viittaan aina kun joku alkaa vinkua, ettei laihdu koska on saanut niin huonot perintötekijät... Jenny Worthilla on kilpirauhasen toimintahäiriö (tms.), joka tekee sille lähes mahdottomaksi normaalipainoisena pysymisen. Ja Jenny ei ole vain normaalipainoinen vaan törkeän hyväkroppainen!
Anyway, vaikka noita idoleita on tullut enemmänkin, Trish Stratuksen kuvan näkeminen noissa äijien bodaus(?)lehdissä sykähdyttää positiivisesti aina vaan -- voihan olla, että ilman niitä Trishin kuvia miehen koneella mä haaveilisin edelleen Kate Moss-henkisestä perseestä ("mut eihän sillä edes oo..." AIVAN! :D ).
rakkaudella
Kutri