Erotatko photoshopatun aidosta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HooEee
  • Aloitettu Aloitettu
Noista kuvista lähes kaikki on tullu vastaan netissä joten niiden aitous on helppo päätellä asiayhteydestä. Vähä vässy.
Mut se hävittäjän äänivallin rikkomiskuva on HIENO! 10/10

ironchef sanoi:
Mut se hävittäjän äänivallin rikkomiskuva on HIENO! 10/10

Mulla on jossakin video jossa hävittäjä rikkoo äänivallin. Se on hieno. Voi olla et oon jo poistanu sen. Ite sain 8/10 Se eka kuva oli hämäävä, näytti ihan helvetin huonosti shopatulta kun oli liian selviä rajoja.

Kaikki kuvat olivat aika klassikoita, joten niistä tiesi jo etukäteen mitkä ovat photoshopattuja. Silti ajattelin, että Bush saattaisi jopa pitää kirja väärinpäin...

Tuossa se eka kuva jossa oli se nalle ja sen ampuja niin siitä oli juttua juuri jahti lehdessä. On tuota kuvaa hieman ainakin esille laitossa fixattu, tuo karhu on paljon lähempänä kameraa kuin tuo äijä ja siten saatu varsinkin tuo pää näyttämään niin isolta.
Nalle painoi n. 750 kg ja ilmeisesti suurin karhu mitä koskaan on kaadettu. Tuo nalle on kerinnyt tappaa kolme ihmistä ennenkuin riistanvartijat saivat sen nurin. Jossain netissä on kuulemma lisää kuvia tuosta nallesta ja samoin jotain järkyttäviä kuvia sen ihmisuhreista.

10/10 ykkönen kyllä näyttää älyttömältä! ihan järettömän kokonen...
itse karhumetsällä käyvänä en haluais olla metsässä muutaman metrin päässä tuommosesta pikkunallesta :hyper:

SO OFF TOPIC!
:offtopic: :offtopic: :offtopic:

attitude sanoi:
10/10 ykkönen kyllä näyttää älyttömältä! ihan järettömän kokonen...
itse karhumetsällä käyvänä en haluais olla metsässä muutaman metrin päässä tuommosesta pikkunallesta :hyper:

Ted&Paw.jpg

Kuva on aito mutta tarina mikä tohon metsästykseen liittyy ei mene ihan niinkuin on kerrottu. Tuolla on lisää: http://www.truthorfiction.com/rumors/g/giantbear.htm

japa sanoi:
Nalle painoi n. 750 kg ja ilmeisesti suurin karhu mitä koskaan on kaadettu.
:offtopic:
Eikös 1800-luvun lopulla Alaskassa tapettu 900 kilonen jääkarhu? Sen tosin vaan sanottiin olleen 3,5m pitkä ja se paino arviolta 900kg

Back
Ylös Bottom