SUPERCARB 1kg -40%

Eroon ei-toivotuista ihokarvoista lopullisesti vol.2

Ikä
41
No niin tytöt. Muistelen, että jossain karvaketjussa ( :D ) on puitu näitä laser-systeemejä sun muita millä bikinirajat saisi siistittyä lopullisesti. Itseä on alkanut kovasti sheivailu kyllästyttämään, ja harkinnassa on jokin "lopullinen ratkaisu". Muistaakseni ainakin Ironbutt oli hyvällä menestyksellä käynyt jossain tämmöisessä käsittelyssä. Oletko yhä tyytyväinen? Muita kysymyksiä/kokemuksia:

Mitä erilaisia vaihtoehtoja on? Laser, entä muita?

Onko nämä hoidot ihan törkeän kalliita? (Muutamia satasia saa mennä hyvän asian puolesta, jos ei nyt ihan tonneista puhuta.)

Sattuuko, polttaako, kirveleekö?

Kuinka läheltä itse intiimialuetta/limakalvoa karvoja voi esim. laserilla käristellä?

Kuinka isoa aluetta noin suurinpiirtein voi käsitellä per kerta? Puhutaanko milleistä vai senteistä?

Väheneekö karvankasvu oikeasti lopullisesti, vai vain hetkellisesti?

Haluaisin tosiaan kokemuksia/tietoa keinoista, millä karvankasvua voi tuntuvasti vähentää, tai paikoin lopettaa sen kokonaan. Vahaukset sun muut voi unohtaa heti kättelyssä. Suurkiitokset etukäteen kaikille, jotka jakavat tietonsa tai kokemuksensa!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tämä aihe kiinnostaa kovasti myös allekirjoittanutta. Nimim. Turkkilainen kuulantyöntäjä :jahas:

Entäs kosmetologilla saatava valoimpulssihoito? On sairaan paljon halvempaa kuin laserointi, mutta toimiiko? Itsekin lähdettäisin mielelläni ainakin osan karvoista pysyvästi, sillä minulla on ikävä taipumus kasvattaa uudet karvat ihon sisään :(.

Kävin valoimpulssihoidossa pari vuotta sitten. Maksoi 200 egeä bikinialueelle ja sillä sai 2 käsittelykertaa kun oli cityshopparikortti (2 hoitoa 1 hinnalla). Sääret, kainalot yms. ovat eri hintaisia.

Karvankasvu väheni huomattavasti hoidetulla alueella - ei kuitenkaan kadonnut kokonaan, sillä hoitohetkellä osa karvatupeista on "levossa" ja rupeavat puskemaan karvaa taas herättyään. Valoimpulssihoito tehoaa vaan sillä hetkellä olevaan karvoitukseen - se karva johtaa impulssin karvatuppeen, joka saa "säkärin".

Nyt pari vuotta hoitojen jälkeen karvankasvu on mielestäni palautunut ennalleen. Hoidatin alkujaan vain osan kolmiosta, jättäen keskelle viirun. Mielestäni karvoitus on reunoilla nykyisin ihan saman vahvuista kuin keskelläkin.

Toki tuota hoitoa suositellaan otettavaksi useampaan otteeseen - minun kokeilemani 2 hoitokertaa eivät riitä karvattomaan lopputulokseen. Ainakaan loppuiäksi. Uskoisin että vaatii ns. ylläpitohoitoa. Tuskin tuo valoimpulssi oikeasti tuhoaa sitä karvatuppea lopullisesti - elimistöllä kun on tapana korjata rikkoutuneet paikat.

Kävin valoimpulssihoidossa pari vuotta sitten. Maksoi 200 egeä bikinialueelle ja sillä sai 2 käsittelykertaa kun oli cityshopparikortti (2 hoitoa 1 hinnalla). Sääret, kainalot yms. ovat eri hintaisia.

Karvankasvu väheni huomattavasti hoidetulla alueella - ei kuitenkaan kadonnut kokonaan, sillä hoitohetkellä osa karvatupeista on "levossa" ja rupeavat puskemaan karvaa taas herättyään. Valoimpulssihoito tehoaa vaan sillä hetkellä olevaan karvoitukseen - se karva johtaa impulssin karvatuppeen, joka saa "säkärin".

Nyt pari vuotta hoitojen jälkeen karvankasvu on mielestäni palautunut ennalleen. Hoidatin alkujaan vain osan kolmiosta, jättäen keskelle viirun. Mielestäni karvoitus on reunoilla nykyisin ihan saman vahvuista kuin keskelläkin.

Toki tuota hoitoa suositellaan otettavaksi useampaan otteeseen - minun kokeilemani 2 hoitokertaa eivät riitä karvattomaan lopputulokseen. Ainakaan loppuiäksi. Uskoisin että vaatii ns. ylläpitohoitoa. Tuskin tuo valoimpulssi oikeasti tuhoaa sitä karvatuppea lopullisesti - elimistöllä kun on tapana korjata rikkoutuneet paikat.

Onkohan tuo sen laserhoito tehokkaampi?
Kävitkö Buttis muuten Suomessa vai Virossa?

Onkohan tuo sen laserhoito tehokkaampi?
Kävitkö Buttis muuten Suomessa vai Virossa?

Laserhoito on varmasti tehokkaampi. Kävin hoidattamassa Suomessa.
Cityshoppari-kortilla näyttää tällä hetkellä saavan aika superhalvalta vaikuttavan bikinialuehoidon Kauneus- ja kynsistudio Pinkistä (50e, Itäkeskus):

http://www.cityshoppari.net/?edut=CS2007&askel=3&alue=pkseutu&teema=kauneus&id=93

Tuohon hintaan jos saa koko kolmion hoidatettua niin ei ole todellakaan paha!

Löysin netistä tällaisen:

"Sairaala Laseri poistaa ensimmäisenä Suomessa ihokarvat pysyvästi

Sairaala Laseri aloittaa ensimmäisenä Suomessa ihokarvojen poistamisen Diodi-laserilla, jolla päästään yleensä pysyvästi eroon ihokarvoista. Menetelmä soveltuu hyvin myös pienille alueille kuten ylähuulen karvanpoistoon.

Diodi-käsittelystä on pyritty tekemään mahdollisimman kivuton. Diodi myötäilee ihoa ja ottaa huomioon sen paksuuden. Lisäksi ihoa viilennetään koko käsittelyn ajan. Diodi-laser on turvallinen eikä aiheuta allergisia reaktioita. Ennen käsittelyä ei ole suotavaa poistaa karvoja vahalla tai epilaattorilla.
....
Käsittelyhintoja hoitokerralta: Sääret 450 euroa, bikiniraja 250 euroa, ylähuuli 100 euroa"

Osoitteesta www.laseri.fi

Juttu oli aika mielenkiintoinen. Kallis ja vaatii useamman hoitokerran mutta jos rahua löytyy niin mikäs siinä.

En tie lukeeko tätä keskustelua enää kukaan mutta vastaan kuitenkin. Itse olen käynyt nyt 5 kertaa valoimpulssihoidossa, noin kuukauden välein, ja nyt tihennetään 2 viikon välein ja siis genitaalialueen olen ottanut käsittelyyn (tätä hoitoa ennen kävin kuukauden välein sokeroinnissa, kaikki karvat pois noin vuoden ajan eikä se omaa karvoitusta ainakaan poistanut, kasvua ehkä hidasti). Eli; eka otetaan tuolta häppäreiden välistä ja pikkasen siitä "huulen päältä" sokerilla karvat pois (koska sillä impulssilla ei suositella mentävän limakalvoille eikä ihan niiden lähelle) ja sitten sillä impulssilla kaikki loput karvat kärtsäillään, parin päivän päästä saan ajella vapaasti ne pois mutta täytyy aina varoa ettei karvat kasva sisään, eli itse ajelen ne beauty trimmerillä ihan lyhyeksi, kertaakaan ei ole sisään kasvaneita tullut. Niin ja lisäksi kannattaa joskus kuoria aluetta, kun se ihokin ainakin pikkasen ottaa itteensä siitä hoidosta, voi kuivastella -> ei näytä kivalta.
Ja huom, hoidon jälkeen täytyy dissata 24h hikoilua, tiukkoja vaatteita ja stringejä (mummokalsarit rulettaa ;) ) ja jos et usko niin kokeile! Ei nimittäin oikeesti tunnu yhtään mukavalta kun palanut koppurainen karvapiikki tarttuu pikkareihin (okei tarttuu ne mummoihinkin mut harvemmin) saati sitten hinkkaa kipeää aluetta :D
Ja tuloksista voin tässä vaiheessa jo sanoa sen verran et pakko sen on toimia kun jo 3:n kerran jälkeen tuli kaljuja kohtia jotka edelleenkin on kaljuja :) mulla hoito maksaa 100e koko genitaalialue ja se sokerointi, et ei ilmeisesti kalleimmasta päästä jos muualla otetaan vaan biksurajat ..?
Kokemuksenahan se ei järin "herkullinen" ole mutta mitä me naiset olemmekaan valmiita tekemään tyytyväisyyden eteen ;) hitto että niitä karvoja on Luoja edes luonut!!! Impulssit tuntuvat pieneltä sähkäriltä mikä ei tietty sormenpäässä juuri miltään tunnu, kuvitteleppa jalkoväliin se sama ;) mutta siis todella lyhyen ajan, kuitenkin niin että sen varmasti, ikävä kyllä, kerkee tuntemaan varsinkin parin ekan impulssin jälkeen. Pahimmat kohdat on ehdottomasti taivekohdat. Ja niitä impulsseja on tullut hoitokerralla 30-36 (hoitaja kertoo aina hoidon loputtua, mä en TODELLAKAAN laske ite niitä :D eikä ehkä kannatakkaan) mutta se on aika nopeasti ohi loppujen lopuksi. Aina viimeisen impulssin jälkeen pääsee kyllä syvä helpotuksen huokaus :D

Kyllä voin suositella. Kaikesta huolimatta.
Edit: se vielä tuli mieleen että mikäli haaveilee pääsevänsä eroon karvoista lopullisesti, hoitajani kertoi sen vaativan keskimäärin 8-10 hoitokertaa, katsotaan pitääkö mun kohdalla paikkaansa. Sit karvojen pitäis "tippua" pois.

osaakohan joku kertoa, että missä tampereella kannattaisi käydä sokeroinnissa? millaisia kokemuksia? hinta? epilaattori on, mutta ei saa bikinirajoja kunnolla otettua kun sattuu aivan infernaalisen tasoisesti. kainaloita en lähe edes yrittämään:itku:. säärissä ei tunnu missään. josko brasilialaista kokeilis? josko uskaltais ja kehtais:nolo: en löytänyt keskustelua paikoista, mutta jos jotain linkkiä, tänks tänks:)

osaakohan joku kertoa, että missä tampereella kannattaisi käydä sokeroinnissa? millaisia kokemuksia? hinta? epilaattori on, mutta ei saa bikinirajoja kunnolla otettua kun sattuu aivan infernaalisen tasoisesti. kainaloita en lähe edes yrittämään:itku:. säärissä ei tunnu missään. josko brasilialaista kokeilis? josko uskaltais ja kehtais:nolo: en löytänyt keskustelua paikoista, mutta jos jotain linkkiä, tänks tänks:)

Hei, en tiedä Tampereen sokerointi paikoista, mutta voin erittäin lämpimästi suositella Bodyshopin sugaring-"vahaa". Kyseessä on siis sokerointi, joka tehdään itse. Bodyshopista saa siihen tarvittavat oheisvälineetkin eli kankaiset sokerointi liinat ja sokerin levittämislastan. Oon nyt käyttänyt tota n. puoli vuotta ja tykkään ihan hirveästi :) Kun oppii itselle sopivan tekniikan, niin se on todella helppoa eikä satu mitenkään paljon. Mun mielestä ei satu paljon just sen takia, että sen tekee itse :) Viimeksi kun sokeroin niin oikein innostuin ja vedin kaikki pois :D

Rohkeasti vaan kokeilemaan! :thumbs:

edit. niin mä käytän tota sokerointi vain bikinirajaan, kun sääret ja kainalot menee helpommin ihan höyläilemällä.

Hei, en tiedä Tampereen sokerointi paikoista, mutta voin erittäin lämpimästi suositella Bodyshopin sugaring-"vahaa". Kyseessä on siis sokerointi, joka tehdään itse. Bodyshopista saa siihen tarvittavat oheisvälineetkin eli kankaiset sokerointi liinat ja sokerin levittämislastan. Oon nyt käyttänyt tota n. puoli vuotta ja tykkään ihan hirveästi :) Kun oppii itselle sopivan tekniikan, niin se on todella helppoa eikä satu mitenkään paljon. Mun mielestä ei satu paljon just sen takia, että sen tekee itse :) Viimeksi kun sokeroin niin oikein innostuin ja vedin kaikki pois :D

Rohkeasti vaan kokeilemaan! :thumbs:

edit. niin mä käytän tota sokerointi vain bikinirajaan, kun sääret ja kainalot menee helpommin ihan höyläilemällä.

olen joskus vahalla yrittänyt saada ihokarvoja pois - huonolla menestyksellä. sääret oli ihan tahmaiset ja hermo meni. kiitos vinkistä, täytyy varmasti harkita omatoimisuutta siinä asiassa. pelottaa vain mitä tulosta saa aikaan:D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kosmetologin tekemässä sokeroinnissa, ainakaan intiimialueella ei käytetä ollenkaan kangasliuskoja vaan sokeri on eräänlaisena pallona sormissa. Sitä palloa sit pyöritellään ja välillä repäistään. Voin suositella lämpimästi! Huomattavasti parempi/kivuttomampi kuin vahaus.

Kosmetologin tekemässä sokeroinnissa, ainakaan intiimialueella ei käytetä ollenkaan kangasliuskoja vaan sokeri on eräänlaisena pallona sormissa. Sitä palloa sit pyöritellään ja välillä repäistään. Voin suositella lämpimästi! Huomattavasti parempi/kivuttomampi kuin vahaus.

tiedätkö missä hinnoissa pyörii "brasilialainen" sokeroinnilla?

Kaverillani makso eka kerta 75 € ja tokalla enää 25 €, ja jälki on todella hyvää, suosittelen, iho on nyt kuin silkkiä. Kyllä olen kokeillut, ihan vaan mielenkiinnosta:rock:

Kysymykseni sopii varmasti parhaiten tän otsikon alle, vaikka en karvoistani lopullisesti eroon haluakkaan.. ;)

Eli, miten "hoidatte" bikinirajanne? Miusta ainakin höylällä jää ikävä sänki...Useimmat taitaa vahata? Siihen hommaan en kyllä rupea. Sattuu jo kulmakarvoissakin. :jahas:

Kysymykseni sopii varmasti parhaiten tän otsikon alle, vaikka en karvoistani lopullisesti eroon haluakkaan.. ;)

Eli, miten "hoidatte" bikinirajanne? Miusta ainakin höylällä jää ikävä sänki...Useimmat taitaa vahata? Siihen hommaan en kyllä rupea. Sattuu jo kulmakarvoissakin. :jahas:

Niin uskomattomalta kun se kuullostaakin, niin pinseteillä nyppimällä otan suurimman osan. Ainoa keino estää ihonalaisten karvojen synty (ilmenevät inhottavina näppylöinä). Ainoa ongelma vaan on että oma "posliinini" ei ole ikinä täysin sileä, vaan jatkuva nyppiminen + höyläys saa aikamoista punoitusta. Vahausta en ole ikinä edes uskaltanut kokeilla. Hyvä puoli on ollut että jatkuva nyppiminen hidastaa ja heikentää karvan kasvua huomattavasti..:rolleyes:

Vahauskin itse asiassa heikentää karvojen kasvua samalla lailla. Itse olen tykännyt sokeroinnista ihan posliiniksi asti Vähän tietysti vaatii totuttelua ja opettelua mut esim jalkoja en ikinä suostu enää höyläämään se kun ei satu juuri ollenkaan. Eikä ole aiheuttanut iho-oireitakaan normaalin punotuksen lisäks. En ole kuorinut ihoa ollenkaan sokeroinnin jälkeen (niin kuin kuulemma pitäis ettei karvat kasva sisäänpäin) mut eipä ole juuri tullut. Höylällä tulee enemmän.. Missäköhän täällä JKL:ssä päin olis noin edullisia sokerointeja? Vois mennä brassin vetää jonnekin. Se on vielä aikamoista säätämistä.. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom