Erikoiset ilmiöt

Tähän threadiin kaikki erikoiset ilmiöt.

Tässä ensiksi oma kysymykseni:

Mistä voisi johtua, että kun pistää kädet puuskaan, niin asento tuntuu paljon luontevammalta kun oikea käsi on edessä?

Eihän käsissä pitäisi mitään rakenteellisia erojakaan olla. Voisiko asiaan vaikuttaa se onko oikea- vai vasenkätinen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Chef sanoi:
Eihän käsissä pitäisi mitään rakenteellisia erojakaan olla. Voisiko asiaan vaikuttaa se onko oikea- vai vasenkätinen?
Varmaan vaikuttaa tottumus. Pistääkö muutkin kädet (sormet) ristiessä oikeen käden pikkusormen alimmaiseks?

suortti sanoi:
Varmaan vaikuttaa tottumus. Pistääkö muutkin kädet (sormet) ristiessä oikeen käden pikkusormen alimmaiseks?
En tosiaan... Vasemman käden pikkusormi on alimmaisena, samoin kuin kädet puuskassa vasen käsi on päällä. Kuitenkin olen oikeakätinen.. :rolleyes:

Saapas sanoi:
En tosiaan... Vasemman käden pikkusormi on alimmaisena, samoin kuin kädet puuskassa vasen käsi on päällä. Kuitenkin olen oikeakätinen.. :rolleyes:
Sama. Ja kun nostan rennosti jalat pöydälle, niin vasen jalka on luonnollisemmin alempi. Polkupyörällä ja prätkällä ajaessa on helpompaa kääntyä jyrkästi vasemmalle kuin oikealle.

Oikeassa lahkeessa.:D

Chef sanoi:
Tähän threadiin kaikki erikoiset ilmiöt.

Tässä ensiksi oma kysymykseni:

Mistä voisi johtua, että kun pistää kädet puuskaan, niin asento tuntuu paljon luontevammalta kun oikea käsi on edessä?

Mulla taas oikea käsi on alimmainen..

Luulen, että tämä johtuu hallitsevasta aivopuoliskosta.(vrt. kumpaan suuntaan piirrät ympyrän jne.)

ei toi kylä mun mielestä mikään "ilmiö" ole :jahas:

Vasemman käden pikkusormi on mulla alimmaisena (eli siis oikea peukalo päällä). Joskus on sanottu, että jos oikea peukalo on päällimmäisenä, on järki-ihminen, ja jos vasemman käden peukalo, niin tunneihminen. Nää on näitä uskomuksia :rolleyes:, että enpä tiedä...

Cassu sanoi:
Vasemman käden pikkusormi on mulla alimmaisena (eli siis oikea peukalo päällä). Joskus on sanottu, että jos oikea peukalo on päällimmäisenä, on järki-ihminen, ja jos vasemman käden peukalo, niin tunneihminen. Nää on näitä uskomuksia :rolleyes:, että enpä tiedä...

voipi olla, että noi uskomuksetkin liittyy niihin aivopuoliskoihin. (vasen puolisko sisältää tunteet tai jotain siihen tyyliin).

Erikoiset ilmiöt... Noh.

Oli raikas joulukuinen tiistai ilta. Kävelin sauvakävelyä pitkin tavanomaista reittiäni, nauttien täydenkuun loistosta pilvettömällä taivaalla. Tähdet tuikkivat kirkkaina. Näytti siltä, kuin taivaankaareen olisi upotettu loputtomasti arvokkaita timantteja. Hengitykseni huurusi pakkasilmassa.

Käveltyäni tovin kiinnitin huomioni erikoisen oloiseen tähteen. Tähti vilkkui ja näytti suurenevan vähitellen. Yllättäen silmäni sokaistuivat valtavan kirkkaan välähdyksen seurauksena. Kun silmäni tottuivat valoon näin edessäni lautasen muotoisen aluksen, joka mitä ilmeisimmin lensi. Järkytyin näystä niin, että tuskin pystyin hengittämään. Alus ikään kuin lipui ylleni ja sen alaosasta avautui luukku. Luukusta minuun kohdistui vihertävä valo, joka ilmeisesti teleporttasi minut sisään alukseen.

Alus oli täynnä Juha af Granin näköisiä ihmisiä... Juhan af Granin näköisiä "joitakin". Yksi niistä pummasi minulta savukkeen ja sain heiltä kyydin kotiin.

Tämä oli erikoinen ilmiö. Toi ketjun alotusjutun ois ny voinu heittää vaikka tyhmien kysymysten kerhoon.

Raskolnikov sanoi:
Erikoiset ilmiöt... Noh.
.

Alus oli täynnä Juha af Granin näköisiä ihmisiä... Juhan af Granin näköisiä "joitakin". Yksi niistä pummasi minulta savukkeen ja sain heiltä kyydin kotiin.

Tämä oli erikoinen ilmiö. Toi ketjun alotusjutun ois ny voinu heittää vaikka tyhmien kysymysten kerhoon.

Höpö höpö, SE Olisi ollut erikoinen ilmiö, jos Juhan Af Gran olisi ollut siinä lentävässälautasessa! Miksikö, koska kaikestapäätelle ufo-miehet haluaa pysyä salassa ja jos ne Granin ottas kyytiin niin sehän tekisi siitä heti dokkarin 4D:lle :hyper:

kaNi- sanoi:
voipi olla, että noi uskomuksetkin liittyy niihin aivopuoliskoihin. (vasen puolisko sisältää tunteet tai jotain siihen tyyliin).

No voi ¤%&//&!! Olen tunneihminen, vasen peukalo päällä. Lienenkö homokin? :jahas:

Kädet puuskassa oikea käsi etummaisena.

Pienenä ristin sormet aina siten, että oikea peukalo tuli päällimmäiseksi. Sitten jostain syystä päätin "opetella" pitämään myös vasenta peukaloa päällä. Nyt molemmat tuntuvat yhtä luonnollisilta. Voi aina antaa järjen ja tunteiden tapella että kumpi valitaan milläkin kertaa :)

Eiks tää ole genettinen juttu?
Tällaiset pienet ja merkityksettömät asiatkin on geenien määräämiä, eli se kumman käden peukalo jaa päälle kun ristii kätensä.
Ja se onko tasainen tukanraja vai pieni kiila tuossa keskellä ohtaa.

Eka aattelin, et jos aloittaisin threadin, jossa ihmetellään sitä että suurta osaa suomalaisista internetissä toimivista seksikaupoista pyörittää loppujen lopuksi sama taho, niin se olisi turha thread. Sitten joku kuitenkin aloittelee tällaisia, niin ehkä mun "seksimonopoli?" - threadillakin olis kysyntää :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom