Erikoinen suhde

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Viikonloppuna kanavasurffailun jälkeen päädyin tuijottamaan Sub TV:n "rohkeaa" myöhäisillan ohjelmaa. Jos nyt ymmärsin oikein, olin juonut puoli pahvilaatikkoa punkkua, ohjelmassa esiintyi nuori mies jolla oli mitä eriskummallisin perversio. Hän oli rakastunut omaan pikku tietokoneeseensa. Kyllä, itse koneeseen eikä esimerkiksi sen ruudussa näkyviin kuviin.

Hän oli alkanut varovaisesti nettiromanssilla toiseen mieheen joka tässä yhteydessä tuntui jopa normaalilta. Tavattuaan tämän miehen hän totesi ettei hän ollutkaan oikeassa elämässä niin kiva kuin putkella. Siitä hän päätyi johtopäätökseen ettei ollutkaan rakastunut tähän mieheen vaan heidän suhteensä välittäjään - tietokoneeseen. Tästä alkoi hänellä pitkä suhde koneeseensa jonka fyysistä laatua ei kuitenkaan mitenkään esitelty. Nyt vuosia myöhemmin hän muistelee tätä vaihetta lämmöllä vaikka onkin nyt palannut normaaleihin suhteisiin mitä hyvänsä se sitten hänen tapauksessaan tarkottaakin.

Ohjelma päättyi juontajan sosiaalitanttamaiseen kommenttiin että tälläiset suhteet koneisiin ovat nykyään vielä harvinaisia mutta kovasti yleistymään päin.

Non niin! Käsi sydämellä. Onkos ikinä käynyt mielessä olla "sillee" oman pikku tietokoneen kanssa. Tai jonkun muun koneen: puutarhajyrsimen, Toyota Corollan, pajatson ym ym. Meikäläisellä on ainakin ollut tämän ohjelman jälkeen vaikeuksia oman IMacin kanssa. Tuskin enää uskallan katsoa sitä silmiin.

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Täydet viisi nauravaa ja pomppivaa palloa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä pane tietokone hanttiin mutta toisinaan vittuilee oikeen kunnolla. Hyvinhän totta toi voi olla mutta kyllä mun mielestä äärimmäisen perverssiä.

Mä oon rakastunu penkkiin ja jalkaprässiin, ne antaa tarvittavan tyydytyksen.

Oma ryppynen vanha p3 ei oikein jaksa enää vauhdissa mukana pysyä. Tällä hetkellä pitää mykkäkoulua eikä lähde päälle. Potkin kohta ulos sen ja hankin rajumpaa käsittelyä kestävämmän.

Omaan tietokoneeseen muodostuu mun mielestä aina jonkunsortin viha-rakkaus suhde, joillakin ilmeisesti se etenee fyysisyyden tasollekin ;).

Omista koneista on mennyt hajalle ainakin emolevy, kovo, levyasema ja näyttö. Enkä yhtään epäile etteikö hieman väkivaltaisella käsittelylläni voisi olla osuutta asiaan. Vanha näyttö ja keskusyksikkö nostivat usein sellaisen vitutuksen pintaan, että hakkasin niitä nyrkillä suhteellisen säälimättömästi. Lopputuloksena piti sitten vuosi käyttää usein kosahtavaa konetta ja liilaa vinkuvaa näyttöä.

Nykyään kun olen itse maksanut kaikki koneen osat, niin käsittely on melko hellää :haart:

mage sanoi:
Jos nyt ymmärsin oikein, olin juonut puoli pahvilaatikkoa punkkua, ohjelmassa esiintyi nuori mies jolla oli mitä eriskummallisin perversio.
Hmmm...olet siis epävarma siitä, että olitko juonut vai et..? :jahas: :hyper:
Tämähän olikin varmasti viestin oleellisin asia.

mage sanoi:
Tavattuaan tämän miehen hän totesi ettei hän ollutkaan oikeassa elämässä niin kiva kuin putkella. Siitä hän päätyi johtopäätökseen ettei ollutkaan rakastunut tähän mieheen vaan heidän suhteensä välittäjään - tietokoneeseen.

Aukotonta logiikkaa. Ihan varmasti oli insinööri tämä kaveri.

No sanotaanko näin että toisinaan vähän pölyjä pyyhitään kun eihän ne aukot ja röörit muuten pysy puhtaana. Ja paljon katsellaan toisiamme.

:nolo:

Dragon sanoi:
Omaan tietokoneeseen muodostuu mun mielestä aina jonkunsortin viha-rakkaus suhde, joillakin ilmeisesti se etenee fyysisyyden tasollekin ;).
Omista koneista on mennyt hajalle ainakin emolevy, kovo, levyasema ja näyttö. Enkä yhtään epäile etteikö hieman väkivaltaisella käsittelylläni voisi olla osuutta asiaan. Vanha näyttö ja keskusyksikkö nostivat usein sellaisen vitutuksen pintaan, että hakkasin niitä nyrkillä suhteellisen säälimättömästi. Lopputuloksena piti sitten vuosi käyttää usein kosahtavaa konetta ja liilaa vinkuvaa näyttöä.
Nykyään kun olen itse maksanut kaikki koneen osat, niin käsittely on melko hellää :haart:

Muuten aika pitkälti samalla linjalla ollaan. Eka kone(ilmainen) jolla pääsi nettiin jne. oli sellainen rousku että hermo meni aina kun se simahti ja teki vaikka mitä ihmeelistä. Se kyllä sai nyrkkiä vähän liiaksikin ja muutama hiirikin taisi hajota. Suurin ongelma on se että kokoajan pelkää että kone pettää lopullisesti eikä sillä sitten tee enää mitään. Aika 2-jakoinen homma nämä tietokoneet ilman ei enää tule toimeen mutta silti tämä vie liikaa aikaa ja rahaa.
No nyt tämä uusi itse ostettu kone on saanut paljon hellempää käsittelyä mutta ainostaan tässä on pientä "plastiikkakirurgiaa" odotettavissa. Elikkä pitäisi saada vähän tehoja lisää ja muutama reikä lisää :kuola: (USB on tällä hetkellä 1,0 ja kaikki digikamerat jne tarvii 2,0 eli pci väylään uusi kortti.)

mage sanoi:
Non niin! Käsi sydämellä. Onkos ikinä käynyt mielessä olla "sillee" oman pikku tietokoneen kanssa. Tai jonkun muun koneen: puutarhajyrsimen, Toyota Corollan, pajatson ym ym.

:haart: :haart: :haart: :haart: :love:

09_mpm.jpg

Emmä konettani hyväile tai rakasta, mutta aina kun se tekee jotain mitä ei pitäisi, nyrkki viuhuu. Eräästä vanhasta cd-asemasta joka aina surrasi levyä mutta ei avannut sitä, löin eräänä kauniina päivänä kelkan irti. Ja on tämä uusikin kone ottanut muutaman osuman tuohon etupaneeliin. Minulla on paha tapa hakata esineitä raivoissani.

Ei kai tämä mene nyt k-18 threadiksi kun konepellin altakin näytetään jo paljastavia kuvia. :eek:

Tunnustan nyt julkisesti heikkouteni. Olen useasti harrastanut perheväkivaltaa. Suhteeni oman AMDni kanssa on ollut jo pitkään hataralla pohjalla ja viime aikoina olen usein lyönyt ja potkinut konettani. Hoito taitaa olla ainiut mahdollisuuteni.

Olen kyllä harkinnut uuden suhteen aloittamista, mutta pelkään että ajan mittaan sekin suhde ajautuisi samaan tilaan.

Ensi alkuun kone kiihotti kovasti, ehkä ensimmäisen viikon, mutta nyt on innostus lopahtanut ja hermot menee vanhaan kärttyiseen kumppaniin.

Tulee hakattua sitä ehkä hieman liikaa...

pitää toivoa ettei se lyö suhdetta poikki tai mä... emmä tiiä... mä en kestäis... vois juoda lekan kossua ja itkeä mun ainoan rakkaan toosan kanssa. :itku:

Jepjep.. Tulihan sitä vanhaa 15" monttua aikoinaan tunteellakin humauteltua päin lasia. Loppui siihen kun monitorin virranjakaja (?) simahti eikä se enään aamulla käynnistynyt :(
Siitä opin väkivallan haitallisuuden ja en ole (saatanan kallista) uutta monttua koskaan kaltoin kohdellut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom