BB PRO Erik Fankhouser

Tuskinpa tuo pahemmin pohkeitaan edes treenaa. Lähes joka kerta kun näiltä kauheimmilta pohjefriikeiltä on tiedusteltu pohjetreeneistä, on vastaus ollut sama: pohkeita ei ole treenattu vuosiin muutoin kuin ehkä kisadieetin lopulla.

Kotisivuillaan kaveri sanoo samaa kuin tuossa videollakin: As a middle school student I was a middleweight wrestler. I weighed 155lbs with 24 inch calves.

Eli jo junnuna pohkeet oli yli 60-senttiset, vaikka painoa oli about 70 kg.

Taitaa olla ajatusvirhe tuo lausahdus. Saattaisi nimittäin näyttää kohtalaisen huvittavalta kun 70kg hepulla olisi Manfred Hoeberlin käsien kokoiset pohkeet...

Itsellänikin muuten tuntuu kasvavan pohkeet mukavasti vaikken niitä erikseen treenaisikaan. Reidet ei taasen kasva vaikka mitä tekisi.

No kyllä se nyt on aivan varma että nuita pohkeita on hinkattu niin sikana ku olla ja taitaa. Ei ne nyt itsestään kasva kenellekkään isoiksi.

Ei välttämättä. Olen samaa mieltä Hulkin kanssa. Geneettisten pohjefriikkien ei tarvitse erikseen pohjetreeniin pahemmin panostaa ja pohkeet ovat silti aina dominoiva lihasryhmä. Kuulun itse samaan kastiin. Pohkeet ovat aina olleet isot ja ainakaan tällä hetkellä ei ole mitään intressiä treenata niitä erikseen. Jos treenaan pohkeita, ne kehittyvät hyvin nopeasti, nopeammin kuin muut lihasryhmät. Olen toki aikanaan kokeillut pohkeitakin treenailla. Olen tehnyt mm. 12-15x500kg pohjenousuja seisten. Pohkeiden voimatasoa olisi varmaan tuostakin voinut vielä kasvattaa, mutta selälle tuollainen rasitus alkaa olla sietämätön.

Taitaa olla ajatusvirhe tuo lausahdus. Saattaisi nimittäin näyttää kohtalaisen huvittavalta kun 70kg hepulla olisi Manfred Hoeberlin käsien kokoiset pohkeet...
No sitä minä en voi tietää, mutta aika hyvin on ajatusvirhettä tullut, jos kerran kaveri sanoi täsmälleen samaa asiaa tuolla videollakin. Tuo lainaus on siis ukon kotisivuilta.

Tämä kuulostaa hiukan kornilta, mutta pohkeet ovat varmasti yksi geneettisesti eniten "merkatummista" lihasryhmistä lihaskasvun suhteen. Joko ne ovat valtavat ilman juuri mitään treeniä, monilla taas ne kasvavat aivan kauhealla duunilla, ja osalla (kuten itse) ei tunnu mikään auttavan. Treenaan niitä nyt 3-4x vko, teen venytyksiä ja aivan kauheaa rääkkiä ilman merkittävää kasvua (milli pari vuodessa:curs: ). Mulla kyllä pohkeiden voimat kasvavat ihan ok, mutta koko ei. Vitullinen volyymi on näyttänyt tuovan jonkinnäköistä pientä kehitystä. Onneksi pohkeita on aika helppo ja nopea treenata.

Jto:n hauska stoori isoista pohkeista

Ja kyllä noita aivan sairaan siistejä pohkeita näkee ihan treenaamattomilla ihmisillä sillon tällön, hauskaa on varsinkin jos jollain on hullut pohjegeenit mutta ei minkäänlaisia reisiä :D Jalat alaspäin levenevää mallia

...ja osalla (kuten itse) ei tunnu mikään auttavan. Treenaan niitä nyt 3-4x vko, teen venytyksiä ja aivan kauheaa rääkkiä ilman merkittävää kasvua (milli pari vuodessa:curs: ). Mulla kyllä pohkeiden voimat kasvavat ihan ok, mutta koko ei. Vitullinen volyymi on näyttänyt tuovan jonkinnäköistä pientä kehitystä. Onneksi pohkeita on aika helppo ja nopea treenata.

Tervetuloa kerhoon.

Lisää kuvia kaivataan miehen pohkeista, on noi vain älyttömät.

ef02.jpg

En vain tajua miten jollain voi olla tommoinen kasa lihasta pohkeissa.

3620716270_36e5fed7a5.jpg

Muistaako joku david arquetten vierailun late night with conan o'brien ohjelmassa, hillittömät pohkeet tavallisel äijäl. Satunnainen koripalloilu kamujen kanssa tais olla ainut liikunta mitä on harrastanu. Täst oli juttuu jossaa muullakii body foorumil. Se ei käytä shortsei ollenkaa koska ne pohkeet nolottaa sitä:D

Muistaako joku david arquetten vierailun late night with conan o'brien ohjelmassa, hillittömät pohkeet tavallisel äijäl. Satunnainen koripalloilu kamujen kanssa tais olla ainut liikunta mitä on harrastanu. Täst oli juttuu jossaa muullakii body foorumil. Se ei käytä shortsei ollenkaa koska ne pohkeet nolottaa sitä:D

Oisko kuvia?

joo mäki muistan :D

vittu ne oli hirveen kokoset, olin ihan varma et joku maskeeraaja väsänny jotku pallot siihe päälle, oikeesti järkyt pohkeet

Tossa on kyllä pakko olla joku juttu taustalla, muutamalla kaverilla jotka eivät ole fättäreitä, mutta eivät hirveämmin urheillekkaan on aika julmat pohkeet, varsinkin verrattuna omiini jotka treenaamisesta huolimatta näyttävät lähinnä kymmenvuotiaan pojan pohkeilta.

Lisää pohkeita:
ericfankhouseryy0.jpg

Erik%20Fankhouser%20%C5%81ydki%20jpg.jpg

erikfj8.jpg

ErikFankhouser-MD_PerBernal008.jpg

Back
Ylös Bottom