Erepublik - Loistava selainpeli!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olzi
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Näinköhän tonne betaan otetaan enää jengiä? Mulle ja kaverille ei ainakaan kutsut tulleet perille.

erepwnage ät hotmail.com ja
jusa012 ät hotmail.com

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Näinköhän tonne betaan otetaan enää jengiä? Mulle ja kaverille ei ainakaan kutsut tulleet perille.

erepwnage ät hotmail.com ja
jusa012 ät hotmail.com

Laitoin uudestaan. "Invitations sent" sanoo...Sanoi kyllä viimeksikin.

Tajuaako tuo ääliö nykyään syödä itsekseen, vai pitääkö itse syödä? Ollu jo muutaman päivän samat eväät varastossa.

Mulla ois tuo moving ticket, mutta jos vaan muutan Norjaan niin pääsenkö sitten taistelemaan Norjaa vastaan... Ja miten mun työpaikan käy? Asun Ruotsissa tällä hetkellä.

joo tänään tuli lähetettyä pyyntö tilin poistamisesta. Ihme perseilyä sairaaloiden ja lahjojen kanssa...

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Noniin, sain itse kanssa kutsun tonne viivästyksen jälkeen, kiitoksia. Ongelmia kyllä heti kärkeen esim. nimeä ei pystynyt laittamaan vaan softa herjaili vaan jotain omiaan. Sain kuitenkin sitten tämän toimimaan.

Muutenkin tuntuu kyllä sivut tökkivän ihan huolella ja puoleen katsominen kaatoi koko softan. No sain kuitenkin homman pelittämään ja duunin hommattua sekä renaamassa käytyä. Ilmeisesti nyt ei sitten paljon muuta tänään voi tehä ja samaa kaavaa jatkellaan tässä nyt muutama päivä?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Marketplace, ja sieltä vaan valittet lentokoneen kuvan ja ostat lipun. Suomen työtilanteesta en osaa sanoa. Sen verran hyvä työ tällä hetkellä norjassa, etten sitä anna pois.

jos joku tahtois inviteä thesammu ät hotmailpistecomin ni niin tehkööt. niin mahtava myyntipuhe alotusviestissä et pakko testaa :D

Tota... onko tosta jotai haittaa jos meen suomeen asuu ja 99% siitä kuuluu norjalle?

Mene Suomeen vaan. Suomea vallataan kokoajan takaisin. Tällä hetkellä Etelä-Suomi on erkaantumassa Norjasta.

Voit auttaa Suomea tekemällä suomalaiselle yritykselle töitä ja ostamalla ruokasi suomalaisilta.

Tällä hetkellä Suomessa on varmaan pienemmät palkat, mutta eiköhän ne kohta nouse.
Saadaan suomi uuteen nousuun.

Itse asun Norjassa. Etelä suomessa siis.

ok no meen suomeen :) nimiki varsin suomalainen, smouser mulladuh

edit: mitä nää on nää You cannot work today because the company doesn't have enough raw material for products. We just sent an alert to the general manager about this issue. ja äsken tuli ettei toisel firmal ois varaa maksaa mulle palkkaa ni en voi tehä töitä.

ja btw ei tarvinnu mitää hakemuksia kirjotella, painoin vaa apply :O.

edit: mitä nää on nää You cannot work today because the company doesn't have enough raw material for products. We just sent an alert to the general manager about this issue. ja äsken tuli ettei toisel firmal ois varaa maksaa mulle palkkaa ni en voi tehä töitä.

Tarkottaa juurikin sitä mitä tuo tarkoittaa. Eli yhtiöltä on raaka-aineet loppu-> et voi valmistaa sitä tuotetta mitä yhtiö myy, joten et voi tehdä työtä.

ok no meen suomeen :) nimiki varsin suomalainen, smouser mulladuh

ja btw ei tarvinnu mitää hakemuksia kirjotella, painoin vaa apply :O.

Vaihda duunia.

Toi hakemus juttu oli betassa. Nyt on helpompi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom