Erepublik - Loistava selainpeli!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olzi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onko 3 esp kauhean paska palkka taitamattomalle aloittelijalle? Madridissa siis asustan ja töissä jossain raksalla tms.

Ootko ixa kattonu roskapostis?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jostain syystä ei tule mitään sähköpostiin..kokeilin eri sähköpostiin tota "get free invintation " tolta erepublik sivulta ja heti tuli joku viesti mutta en silti pääse viel pelaamaan. Rasittava systeemi kyllä tossa! Tohon mun normisähköpostiin ei tuu mitään tolta sivulta.

Zone-sarja -42%
Jostain syystä ei tule mitään sähköpostiin..kokeilin eri sähköpostiin tota "get free invintation " tolta erepublik sivulta ja heti tuli joku viesti mutta en silti pääse viel pelaamaan. Rasittava systeemi kyllä tossa! Tohon mun normisähköpostiin ei tuu mitään tolta sivulta.
Jäiskö palveluntarjoajan suodattimeen?

Kyllä erepublikissa näkyy että sulle lähtenyt kutsu. Jos ei kuulu niin viimeistään huomenna voin kirjottaa henk koht sen tekstin jos vaikka sit pääsisi läpi kun vakiona tulee hyvin spämmimainen vakioviesti

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bobbazoppa, on laitettu mutta ei ole tullut vielä jostain syystä läpi, mikäli ei parissa päivässä tule läpi niin ilmoittelen lisää, ei siis kannata tuhlata enempää invitejä ennenkuin selviää missä mättää kun ei kutsua kuulu.

miten helvetissä tuossa saa työpaikan?

Kirjoitat jotain shittiä siihen CV:hen ja sitten vaan joko odottelet tai kyselet firmojen pääjehuilta avoimia paikkoja yksityisviestillä. Mä odottelin ja parin päivän jälkeen sain työtarjouksen.

Etusivulla oli parempi ohje. Senku valitset economy-> marketplace, ja otat suoraan yhteyttä johonki valmistajaan. Viestin ei tartte olla pitkä, senku vaan kerrot että etsit työtä. Itse laitoin viestin 2 yhtiölle, ja sain 2 työtarjousta. Aikaa meni arviolta 30min

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom