Eppu Normaalilta uusi levy!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

protsku

Banned
Tällä viikolla se sitten ilmestyy! Lehdessä oli juttua miten toimittajat olivat päässeet ennakkokuunteluun. Kaikki olivat tykänneet levystä - hyvä homma! Asiantuntijat veikkaavat tästä uusimmasta Kahdeksannen Ihmeen veroista eppuklassikkoa. :)

Fat Rat sanoi:
Tästä levystä tuleekin sitten pitkään aikaan ensimmäinen ostettu cd-levy.

Eput :rock:

Näin juuri, ainoa "piraattisuojattu" yhtye! :)

Hmmm... taitaapi jäädä tuo levy ostamatta. Onhan noita eppujen biisejä ihan hauska joskus äijäporukalla kännissä kuunnella/laulaa mukana, mutta jokapäiväiseen kuunteluun tuo musiikki on "hieman" turhan kaukana siitä, mitä yleensä kuuntelen :) Hieno homma kuitenkin, että saivat uuden levyn aikaiseksi :thumbs:

tekkno sanoi:
HYI vittu mitä sontaa!!! :urjo:
Ai vittu, että repesin :lol2: mutta totta puhut :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Talassalo sanoi:
Tossahan se soi koneella ku kävin äsken ostamassa. Yks harvoista levyistä mitä tulee OSTETTUA ja muuten hyvältä kuulostaa!!

Näin on! Täällä levyä on kuunneltu kolme päivää putkeen ja seuraavassa protskun arvio biiseistä:

1.Hiljaa huomiseen *****
2.Sadan vuoden päästäkin *****
3.Olin vain tuuli *****
4.Ei sankariainesta ****
5.Lajinsa viimeinen ****
6.Olen tuntenut sut (enkä voi unohtaa) *****
7.Polttaa ****
8.Niin äkkiä ****
9.Suolaista sadetta *****
10.Missä olen juuri nyt *****
11.Niinkuin jää palaa ***
12.Vahingossa vain ***

Elikkä levyn kahta viimeistä biisiä lukuun ottamatta kaikki on joko neljän tai viiden tähden biisejä. Kovia klassikoita ovat biisit 1-3, 6 ja 9. Levy paranee jokaisella kuuntelukerralla ja yleisarvosanaksi tulee ilman muuta vahva :4: - Kahdeksas ihme olkoon se täydet :5: eikä toista niin kovaa levyä varmaan enää tule.

Toivottavasti eput lähtee tien päälle niin pääsis näkemään ja kokemaan näitä uusia biisejä livenä!

:rock:

Perjantaina hain heti töiden jälkeen. Tuttua Eppua useissa biiseissä. Kyllä tää on yhtä kotimaisen musiikin parhaimmistoa omasta mielestä. :rock:

Hain sen heti perjantaina ku kaupat aukes, sen verran oli kiire kuuntelemaan... On se vaan huippu kamaa, oon jääny aivan koukkuun tohon Hiljaa Huomiseen kappaleeseen, oikeastaan en ole edes muita biisejä vielä kuunnellu kunnolla! Kiertuetta odotellessa...

:rock:

Mantu sanoi:
On se vaan huippu kamaa, oon jääny aivan koukkuun tohon Hiljaa Huomiseen kappaleeseen

Sama homma. Selkeä klassikko-biisi. Toinen on Olen tuntenut sut.
Onpahan muuten koko levyllä hitusen haikea fiilis.

Mahtavaa.
:worship:

Disabled sanoi:
mahtava levy. Mä olen jäänyt koukkuun sadan vuoden päästäkin- biisiin, pitäisi alkaa muihinkin keskittyä :)

Kaikki ne on hyviä biisejä, joskin viimeiset 2 biisiä on muihin verrattuna ehkä vähän täytemateriaalia. Hieno levy!

protsku sanoi:
Kaikki ne on hyviä biisejä, joskin viimeiset 2 biisiä on muihin verrattuna ehkä vähän täytemateriaalia. Hieno levy!

Aattelin itekki ensin noin, mutta tuo 12.Vahingossa vain alkaa muuten kolahtaan aivan täysillä. Levyn menevin biisi. :thumbs:

Flunssaa pukkaa ja olen tässä kuunnellut huvikseni kuulokkeilla Eppujen uusimman lätyn kaksi kertaa peräkkäin. Täytyy sanoa että verraton levy, parin viikon kuuntelutauon jälkeen kaikki biisit toimivat jopa vielä paremmin kuin levyn ilmestymisviikolla. Löysin muuten varsin oivallisen arvostelun:

http://www.plussa.com/?_cid=8154&_ct=2

previewsivu_kuva.jpg

:offtopic:
Ei muuten ollutkaan mikään kopiosuojattu cd kun ihan heittämällä sain siitä Audiograbberilla ogg vorbis -formaattiin kuunteluversion kovalevylle. Jostain joskus luin että osa uusista albumeista on sellaisia joita ei voi kopioida tietokoneen kovalevylle jonkun suojauksen takia? Itsellä on sellainen tapa että kaikki omat ostetut levyt on yleensä kovolla kuuntelua varten niin ei tarvitse värkätä levykoteloiden kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom