Epätasainen proteiininsaanti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bliss
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep. Hyviä pointteja!

Ja sitäpaitsi; mä r a k a s t a n raejuustoa ja rahkaa!!!! Ainoastaa kala ja liha on mulle OFF. Mutta eläähän vegaanitkin. Voisin pitää itseäni melko lakto-ovona kaikenkaikkiaan.

Ja vielä pakko tämä ulostaa; en IKINÄ syö roiskeläppiä tai muuta vastaavaa valmista moskaa!!! Never. Enkä Tuplia :)

Tääkin on vähän :offtopic: mutta en löytänyt (osannut etsiä...) listaa eri ruoka-aineiden proteiini, hiilari ym. pitoisuuksista. Siis paljonko 100g:ssa kanaa, sikaa, kalaa, porkkanoita, mustikoita... on mitäkin. Tietääks joku mistä löytyy?

kko sanoi:
Tääkin on vähän :offtopic: mutta en löytänyt (osannut etsiä...) listaa eri ruoka-aineiden proteiini, hiilari ym. pitoisuuksista. Siis paljonko 100g:ssa kanaa, sikaa, kalaa, porkkanoita, mustikoita... on mitäkin. Tietääks joku mistä löytyy?

http://www.fineli.fi/

Timba79 sanoi:
Onko tuosta tuplasta nyt paljonkaan hyöytä loppupelistä? Eikös se heilauta turhaan vain verensokeria. Eli protupatukoita sitten puputtamaan jos jotain patukoita pitää puputtaa. Ei tuo 4 tunnin väli ruokailussa nyt ole mikään maailma mullistava asia kuitenkaan ja tuskin kenenkään lihakset sentakia mihinkään häviää. ;)

Kyllä siitä tuplasta aika paljon hyötyä on! Ainakin mikäli on uskominen mitä se sisältää.

Bliss sanoi:
Kai se pitää vaan yrittää tuonne pukukaappiin säilöä niitä raejuustoja ja Ehrmanneja.. Eihän ne ole kyllä jugurtitkaan mädäntyneet sinne :)

Jos ei ole talvi eikä jääkaappia, voi vapaavalintaiselle maitotuotteelle valmistaa styroksista tyylikkään kylmälaatikon. Mahtuu varmasti pukukaappiin ja raikas rahkanautinto on taattu. Ohjeet löytyvät <a href="http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=654559#post654559" TARGET="_BLANK">tästä</a> :)

Minä en jaksa ymmärtää miksi ihmiset tekevät niin suuren numeron työpaikkaruokaikuistaan tai siitä proteiinin saannista joka aterialla! Mikä siinä on vaikeaa?

Miksi työpaikalle ei voi tehdä lounaaksi ihan normaalia lämmintä ruokaa esim. kalasta, kanasta, paistijauhelihasta ja laittaa sen heti aamulla töihin tullessaan työpaikan jääkaappiin. Kyllä jokaisella työpaikalla tulee olla sellainen! Lounastauolla ruuat mikroon ja eiku ääntä kohti.

Välipalana kannan aina rahkaa töihin ja sekin säilyy ihan hyvin siellä jääkaapissa. Monesti olen vaan niin laiska, että otan rahkan matkaani lounastauolla ja säilytän sitä huoneenlämmössä työpisteessäni pari tuntia ennen kahvibreikkiä. Ei mene pahaksi siinä ajassa. (lounas ja kahvipaikka eri kerroksissa, eikä kahvihuoneessa ole jääkaappia.:curs:

Näin mulla on ainakin ratkaistu syömisongelma työpaikalla ja protskua tulee tasaisesti joka aterialla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom