Entwine

Ok lätty. Aikalailla perusEntwineä. Mikään ei juurikaan erotu hittibiisiksi, ja laulajan ääni alkaa olemaan hieman kulunut.
Kyllä tätä silti kuuntelee.

Ja on hyvä lätty, poistin Freestä sen tänään. Curtained life iskee simona.

Joo heti aamulla hain omani ja 2. biisi Chameleon Halo tykittää musta kans kivasti ja niin kuin JN tosssa totes et perus Entwineä on.

Perjantaina Lahden keikalla saa taas kuulla vanhempaakin vetoa ja Poison tulee takuulla loppuillasta, jos Tane muistais vaan sanat kokonaan?

:4:

Paljonko se Free:ssä makso?
On näemmä cdonilta myyty loppuun.

edit. tulipas nopea vastaus. Aika hurjan hintainen, taidan odotella kunnes tulee cdonille, siellä se on 16,95 ja samaan laskuun saa tilata taas muitakin hyviä ; )

Mike,laita tänne sitten paljon kuvia ennen kaikkea Riitasta.Kuvat niistä kämäsistä äijistä ei kiinnosta ketään :D

Mikä vittu tossa savussa viehättää?
Eiköhän syy siihen miksi hevibändit käyttää keikoilla paljon savua ole sama kuin se miksi bläkkisbändit meikkaa itsensä pingviineiksi.Eli ne on vaan niin helvetin rumia äijiä,että pakko peittää itsensä jollain :D

Repeat on

Kyllä, nyt oon semmoset 20 kertaa kuunnellut levyn läpi, ja biisit iskee yhä enemmän

Curtained Life,Out Of You ja Chameleon Halo iskee koviten.:rock:

Mä laskin et 90 kertaa vähintään oon vedättäny levyn läpi. Nyt pitäis kuunnella välillä jotain muutakin.:urjo:

on kyllä hyvä levy.varsinkin Out Of You soinu miun kämpässä tiuhaan viime aikoina.levy tuntuu vaan kuuntelu kuuntelulta paranevan,joka on aina hyvän levyn merkki :D

Chameleon Halo on seuraava singlelohkaisu.

Back
Ylös Bottom