Ensimmäinen lisäravinne ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bazie
  • Aloitettu Aloitettu
Bodysoija! Sitä vedettiin just ennen salille lähtöä veteen vispattuna. Näytti aivan oksennukselta ja maistu varmaan vielä pahemmalta. Nenästä kiinni vaan ja kaadettiin kurkusta alas. Sitten salille. Jostain kumman syystä oli pakki aina turvoksissa ja mahaa pistii melkeen aina. :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vuosi sitten ostin ensimmäiset pussit Nutriplussan perusheraa ja maltoo. Niistä mä palautusjuomat sekottelin. Nyt on toisen merkkistä pieruheraa, maltoo ja creatiinia. Mun iskulause vois oikeestaan olla et "keep it simple". :D

rintafile sanoi:
Bodysoija! Sitä vedettiin just ennen salille lähtöä veteen vispattuna. Näytti aivan oksennukselta ja maistu varmaan vielä pahemmalta. Nenästä kiinni vaan ja kaadettiin kurkusta alas. Sitten salille. Jostain kumman syystä oli pakki aina turvoksissa ja mahaa pistii melkeen aina. :kuola:

Tuttu tuote! :)
tuli vielä viime vuonna vedettuä tuota iltaisin! :urjo:
Nyt olen onneksi löytänyt tonnikalan ja raejuuston! :thumbs:

Mun eka on SF-proteinin hera flavour. On muuten niin hyvää että aina oottaa et pääsis taas juomaan ;)
1dl heraa + 2dl vettä + äitin viinimarjamehutiivistettä loraus + kunnon ravistelut sheikkerissä
= namsk :whip:

Tjaa taitoi olla joskus -96 WEIDER TECHNO WHEY PROTEIN. Suklaa makuinen.
Oli ihan OK makuinen. Wrange sitä myi, tosin omani taisin ostaa Stockmannilta. Oli jotain 180FIM 750grammaa, muistaakseni

Eka purkki oli wrangen super turbo protein-nappuloita mitä piti tosiaan vetää kymmenittäin. Hyi helvetti!! Silloin oli muutenkin tuo ravinto puoli hakusessa ja vedettin vain pelkkää protskua ku "sillä pelkällä proteiinillahan kasvaa" :D

Pforce sanoi:
Mun eka on SF-proteinin hera flavour. On muuten niin hyvää että aina oottaa et pääsis taas juomaan ;)
1dl heraa + 2dl vettä + äitin viinimarjamehutiivistettä loraus + kunnon ravistelut sheikkerissä
= namsk

Jep, toi Hera Flavour on parasta ikinä :kippis1: Varsinkin se metsämarjan makuinen. Ja kun se on niin halpaakin.. siinä on kyllä hinta/laatu/maku -suhde aivan kohdallaan :)

Fast reco 2

Joskus 80-luvun lopulla kun Suomessa oli ekat ammattilaiskisat niin sieltä Stadin jäähallista ostin Arginiini-Ornitiini jauhetta. Piti heti kasvaa isoksi mutta en kyllä hirveästi huomannut...
Kisat voitti muuten Lee Labrada.

Tais olla Fastin MASSAA, joka makso monta RAHAA... :nolo:
Ja nykyääkin se on vähän sitä sun tätä... :)

Ensimmäinen lisäravinteeni oli vuonna 1989 soija ja kananmunanvalkuais protsku, merkkiä en muista, mutta Toni Kontiomaa sitä mainosteli Bodaus lehdessä. Ja kehityshän vaikutus noilla oli aivan uskomaton, ainakin placebo vaikutus :lol2:
Aminohappojankin himoitsin tuolloin, mutta niitä ei tainnut saada silloin vielä suomessa myydä, mikäli nyt oikein muistan :)
No sithän vuonna 93-94 tuli malto, voi pojat että se oli kova sana, hintaakin taisi olla kolmella kilolla lähes 200mk.
Yhden Gainers Fuelinkin sorruin joskus vuonna 95 ostamaan, olihan siinä peräti 15-20 % protskua..no maistuipahan ainakin hyvältä jos ei muuta.

Tape sanoi:
Kyllähän ne oli tietenkin "Wrange Turbo" nappuloita, joita otettiin vähän pukkarissa sillai, ettei kukaan huomais. Oli nimittäin sellaista kamaa, että. No sitten kun ostettiin "Wrange Super Turbo" puristeita, ei lihasten kasvua enään hillinnyt mikään - senaikaista todellista hifistelyä.

Joo, mullakin oli ekana lisäravinteena Wrangen puristeet. Kieltämättä se pillerimäinen muoto lisäsi hommaan mystiikkaa (ja plasebovaikutusta). Niitä piti muuten ottaa monta kymmentä kerralla, älytön rouskuttelu. Super Turboja mä en kokeillutkaan. Taisin aika pian siirtyä soijaprotskuun ( :down: ) ja yhden purkin jälkeen heraan.

Taisi olla Soija92 kilon valkea ämpäri jossa vaaleansininen etiketti. Tämä tapahtui vuonna 1989. Myös Wrangen ihmeellisiä Super Mega Turbo nappuloita on tullut nieltyä.
90 luvun alussa kokeilin myös kaikkien kusetusten äitiä: Weider formula7:aa soijajauhoa, sokeria ja kaakaota säilyketölkeissä.
Myös tuota lihaproteiini jauhoa on tullut syötyä oli kaverin mielestä niin pahaa, ettei pystynyt syömään. Myi minulle halvalla ja minähän söin.

No menihän vähän offtopic kun kysyttiin ekaa lisäravinnetta...

Kaveri myi mulle kilon kreatiinia ja kertoi miten pitää ottaa. Varoitteli vielä että voi paino nousta paljonkin kun rupeaa kerääntymään nestettä kroppaan. Nousihan se paino ensimmäisenä 4 kuukautena huimasti (vaikka ruokailutottumukset oli hanurista)), mutta olisihan se varmaan noussut ilmankin.

Kaippa jokainen tarvitsee aluksi sen höyhenen sinne kärsään.

Eka lisäravinne oli varmaan monitamiinitabletti, Multitabsia ja sit Göteborgissa jotain vastaavaa ruotsalaista tuotetta. Eka protujauho oli joskus 1997 paikkeilla muistaakseni Wrangen kananmunaprotujauhoa.

Soija 92 ja vaaleansininen etiketti - Tulihan se nimi sieltä vielä esiin :worship: .

Oli kyllä semmoista tavaraa joskus -90 - 91, että :urjo: . Piti sekoittaa äitin tehosekoittimella ja silti tuntui, että joku olisi heittänyt sekaan jotain silputtuja oljenkorsia. Sitten tuo maustaminen oli oma lukunsa, kaakaota, banaania, JÄÄTELÖÄ, jne. No sai siitä ainakin kuituja ja muita terveysvaikutteisia osasia. Taisi jäädä nuo purkit aina loppuunasti syömättä.

Tuolloin ei maltoo tainnut oikein olla vielä myynnissäkään (En oo kyllä koskaa maltoa käyttänytkään erikseen ostettuna - oon tarpeeksi läski muutenkin. Hiilareita saa terveellisemmistäkin ravintoaineista - HELPOSTI).

Minkähän makuisia noi nykyiset soijat on ???

Eka lisäravinne oli joku soija-protsku, tyyliin Tapen mainitsema Soija 92.. Maistui todella kauhealle oksennuksen sekaisin tuntein sai tuommoisen kiskottua alas reenin jälkeen, noin puolessa tunnissa..

Tämän jälkeen matkaan tuli twinlabin Supern Gainers Fuel.. jeejee.. silloin elettiin herran vuotta -97

Se kauhia oranssi jauhopurkki oli eka. Siitä siirryttiin Super Turbo nappeihin, joita rouskuteltiin päivät pitkät. Seuraavana tulikin sitten ohrapirtelö, joka on hoitanut massajutun hienosti. Massakausi tainnut kestää viimeisen 15 vuotta...

Taisi olla Weider Super Mega Mass 2000 3 kg paketti. Pidin sitä visusti kaapissa piilossa kun ajattelin, että vanhemmat ei tykkää tommosista proteiinihormooneista. Sitä sit otin muutaman lusikallisen maidon kanssa päivässä ja malttamattomana odotin, että milloin lihakset alkaa kasvaa kohisten. :david:
Ja ihmetys oli suuri kun juuri mitään ei tapahtunut. :confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom