Ensimmäinen autosi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TonySsS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
images

Mitsubishi Colt GLX 1,5l -89

Maksoi muistaakseni 32 800 markkaa ja oli kyllä hieno peli!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Bmw 316 -86
- 200€
- syyläri paskana; piti ajaa lämmöt täysillä kesät talvet
- tankki vuoti kun laitto yli 20l

sellaisenaan ajoin vuoden verran, mitään en korjannut. Hyvät muistot jäi silti, ainakin talvesta.

Zone-sarja -42%
Tällainen, mutta ruskea ja 2-ovinen. Coupe!

4581877711_7274b862b4.webp

Toyota Corolla 1988 Sedan. 1.3 litranen kaasarikone, jossa speksien mukaan oli 74 kaakkia. Ai että kun ne kaikki vapautti niin....Ei tapahtunut yhtään mitään. Kaasu oli kuin joku toivomuspoljin jota painamalla vauhti saattoi kiihtyä hivenen joskus syssymmällä. Silti oli se aika peli, kun täysin epätasapainossa olleet itse asennetut stereot humppasivat paskoja ysärihittejä ja urku auki paahdettiin pitkin Suomen maata.

Ei kuvan auto, mutta korimalli ja väri täsmää.
1989_toyota_corolla_dx-pic-5221812738291185645.jpeg

Toyota "teini DX" -83.

Hävettää kertoa, mutta olin Keravan amiksessa samaan aikaan kun oli tuo auto, joten DX oli kaikkien amisopiskelijoiden märkä uni. Tiksissä vedettiin iltaisin pillurallia ja wunderbaumeja oli tarpeeksi, karvanopista puhumattakaan. ah mitä muistoja :nolo:

Karjala lippistä ja tuulessa heiluvia amisviiksiä ei sentään ollut :D

Opel Kadett ja seiskyt luku! Paitsi että vuosimalli oli -86 ja koneena se pienempi GSi elikkä 1.8l
1379020_600.jpg

Ei kuvan auto, mutta melkein 1:1 vastaava. Rekkari oli muuten mieleenpainuva VRC-111.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Millainen maku jäi demos siitä 406 Coupesta (olettaen ettet enää omista sitä)? Himottanut tuollainen jo jonkin aikaa...

Huppe vois laittaa taas kuvan Taunuksestaan.

Tässähän se. Ostettu armon vuonna -94 ja keitti jo kotimatkalla.

taunus.webp

2.3L V6 ja polkimesta ei tapahtunut muuta kuin bensatankin tyhjennys.

1969 Dodge Dart, 4-ovinen kutosella ja automaatilla. Tuli mulle 1994, hyvä peli oli, jälkeenpäin ketuttanut että tuli myytyä pois. Sen jälkeen on aina vähintään yks jenkki ollut ajossa.

Ensimmäinen auto oli Huyndai Gets 1,3 gls vm 2003. Hevosvoimia autosta löytyi noin 80 ja vääntöä ei juuri ollenkaan. Opin ainakin ajamaan varovasti ja ennakoiden...

Hei, elkääs nyt. Siellä oli sentäs itse tehty viininpunainen plyyssi-sisusta. Kaikki oli verhoiltu plyyssillä, ovia ja keskikonsolia + hanskalokeron kantta myöten.

Suositut

Back
Ylös Bottom