Ensiferum - From Afar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Ensiferum julkaisee From Afar levynsä 9.9.

Biisilista:
1. By the Dividing Stream
2. From Afar
3. Twilight Tavern
4. Heathen Throne
5. Elusive Reaches
6. Stone Cold Metal
7. Smoking Ruins
8. Tumman Virran Taa
9. The Longest Journey (Heathen Throne part II)
10. Vandraren (Nordman-coveri, rajoitettu painos)

Kotisivu:
http://www.ensiferum.com/

Ensiferum MySpacessa:
http://www.myspace.com/officialensiferum

Ei paha, ei ollenkaan paha!

Liitteet

• From Afar cover.webp
    From Afar cover.webp
    44,4 KB · Katsottu: 261
Hetki tässä levyä oltiiki jo odotettu.. Toivotaan, että palkitaan!

EMP:n sivuilla tuo kansi sellasena scrollattavana... Perhana, mitenhän sen sais siitä tallennettua kokonaisena ja tarkkana koneelle =/ Sais komean taustakuvan.

Mut joo, eipä tuota kantta voi liikaa ylistää. Enskalla aina mahtavat kannet.

Promon kuuneltua joudun ite sanoo, että levy oli järkyttävä pettymys!

Levyltä löytyy huonoimmat Ensiferumit biisit mitä ikinä tullut kuunneltua (Stone Cold Metal kiteyttää levyn laadun omaan korvaan erittäin hyvin) ja ne onkin jo oikeasti aika suolesta.

Twilight Tavern, The Longest Journey ja From Afar ainoat biisit jotka vois erikseen mainita, silti kaikki häviävät mille tahansa biisille aikasemmilta kolmelta albumilta.

Ei säväytä niin ei..

Muutama oikein kova biisi (Heathen Thronet, Smoking Ruins), mutta muutama aika lattea Ensiferumin tasoon nähden.

Mun mielestä liian sinfonista ja liikaa efektejä. Kyllä tämä heikoin levy on neljästä, mutta hyvää kuunneltavaa kuitenkin

Toisaalta eihän sitä tiedä miten paljon tästä myöhemmin sitten tykkää.

Muutama oikein kova biisi (Heathen Thronet, Smoking Ruins), mutta muutama aika lattea Ensiferumin tasoon nähden.

Mun mielestä liian sinfonista ja liikaa efektejä. Kyllä tämä heikoin levy on neljästä, mutta hyvää kuunneltavaa kuitenkin

Toisaalta eihän sitä tiedä miten paljon tästä myöhemmin sitten tykkää.

Twilight Tavernin lisäisin itse vielä tohon listaan, mutta muuten samaa mieltä. Aika lattea. Edellinen + Dragonheads EP oli selvästi parempia. Ei ole ekan levyn voittanutta, eikä varmaan koskaan tulekaan ellei Jari satu palaamaan bändiin.

Itselle oli ensikuuntelulla aika perusvarmaa Ensiferumia, mutta ei vielä oikein säväyttänyt. Nyt useamman kuuntelun jälkeen alkaa kuulostaa jo pirun kovalta eli paranee vanhetessaan. Joillekin nuo sinfoniapaisuttelut ei toimi, mulle taas putoo hyvin. Sinfoniaosuudet ja nuo erikoisemmatkin soittimet on just hyvin sovitettu kappaleisiin ja kuorruttaa kokonaisuuden sopivan tunnelmalliseksi ja mahtipontiseksi.

Kyllähän tää levy Victory Songsi pieksee satanolla ! Mutta kuten todettu, ei oo Mäenpään Ensiferumia voittanutta, et LAI LAI HEI:rock:

Back
Ylös Bottom