Ou jea, tuttuakin tutumpi aihe! Toiset taivastelee enemmän kuin toiset. Eniten ärsyttää ihmiset jotka joka ikinen kerta huutaa suureen ääneen miten ei voi käsittää ja mitä tostakin nyt muka hyötyy..... Siinä sitten nielet kiukkusi ja yrität olla kivahtamatta jotain ilkeää. Olis kiva saada syödä ihan rauhassa ilman että toiset piinaa koko ajan. Joten tuomen mainitsema vessassa syönti on myös täällä tuttua. Varsinkin ketoosilla, voi kärsimys sitä asian jauhamista kun oli niin outoa. Pidän nykyään ruokailuni mahdollisimman omana asiana, jos on omat eväät vähänkin ulospäin havattavissa poikkeavia. Rahkadrinksut vielä menee jos pitää huolen ettei ympärillä ole valtavaa laumaa taviksia. Parhaat koulukaverit on jo tottunu eikä kysele. Silmät saattaa muljahtaa jos laukusta löytyy juustoa ja kinkkua tai nakkeja, mutta sit ne vaan nauraa ja sanoo että oon hassu. Toi on ihan ok.
Avokilta kun olen tapani omaksunut ja tietoni saanut niin kotona olo on helppoa, mutta enpä ole mutsille asioistani maininnut kun se ystävättärensä kanssa vannotti etten vaan alkaisi käyttämään niitä kaikenmaailman jauhoja ja aineita. Kunnon ruoka tytön tiellä pitää...:D Ja fitness & kehonrakennuskisat oli, hui kauhia pullistelukisat! :lol2:
Äh, ainahan noita taviksia löytyy. Kun ei niillä ole tietoa niin sit ihmetyttää. Kyllähän noita aikansa jaksaa mutta jos se on jatkuvaa niin mulla ei pinna riitä. Oon sanonutkin parille että anna olla. Jos kiinnostaa niin voin suositella paria tietolähdettä josta voi asioita ihan itsekin selvittää. Välillä kun tuntuu etteivät haluakaan tietää vaan ainoastaan taivastella. jep jep.
Punttimimmit jyrää, löysää nahkaa my ass! :evil:
Avokilta kun olen tapani omaksunut ja tietoni saanut niin kotona olo on helppoa, mutta enpä ole mutsille asioistani maininnut kun se ystävättärensä kanssa vannotti etten vaan alkaisi käyttämään niitä kaikenmaailman jauhoja ja aineita. Kunnon ruoka tytön tiellä pitää...:D Ja fitness & kehonrakennuskisat oli, hui kauhia pullistelukisat! :lol2:
Äh, ainahan noita taviksia löytyy. Kun ei niillä ole tietoa niin sit ihmetyttää. Kyllähän noita aikansa jaksaa mutta jos se on jatkuvaa niin mulla ei pinna riitä. Oon sanonutkin parille että anna olla. Jos kiinnostaa niin voin suositella paria tietolähdettä josta voi asioita ihan itsekin selvittää. Välillä kun tuntuu etteivät haluakaan tietää vaan ainoastaan taivastella. jep jep.
Punttimimmit jyrää, löysää nahkaa my ass! :evil: