Onkohan aiheesta puhuttu täällä aikaisemmin... Eli kuinka moni teistä joutuu selittämään ja puolustelemaan ystäville ja perheelle elämäntapaansa? Mä olen joutunut pari kertaa todelliseen ristikuulusteluun kun yritin selittää miksi en syö esim. mäkkärissä ja välipala on karjalanpiirakan sijaan purkki maitorahkaa. Samoin se että seuraavan päivän salitreeni estää dokaamisen tänään aiheuttaa epäuskoista ihmetystä. Vedänkin välipalaprotskujuomat nykyään koulun vessassa piilossa ettei tarvitse sadatta kertaa selittää samaa juttua alusta... Perhana, miksei tässä maassa saa vapaasti elää terveellisesti?!?
Olen huomannut myös sen että miehet joutuu huomattavasti harvemmin samaan tilanteeseen, kun taas nainen joka myöntää omaavansa jotain tavoitteita salitreenin suhteen on joku ihme kummajainen... *avautuu* Vaikka eipä sillä loppupeleissä ole väliä mitä muut ajattelee, ärsyttää vaan :curs:
Olen huomannut myös sen että miehet joutuu huomattavasti harvemmin samaan tilanteeseen, kun taas nainen joka myöntää omaavansa jotain tavoitteita salitreenin suhteen on joku ihme kummajainen... *avautuu* Vaikka eipä sillä loppupeleissä ole väliä mitä muut ajattelee, ärsyttää vaan :curs: