Enemy territory

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viiva
  • Aloitettu Aloitettu
Tullut pelattua kauan aikaa sitten. Lähinnä huipulla olevan kilpailun aneemisuus ja kauhea spammi clan&public servuilla ajoi pelin ääreltä pois :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosi hyvä fps mättö. Tullu koluttua noita fps pelejä enemmänkin mut nyt WoW koukuttaa nii paljo että jääny ET vähemmälle :D

Tämän threadin innoittamana päätin kokeilla ET:eetä ja hauskaahan tuo on. Tosin aika paljon tulee otettua osumaa.:D
Näissä nettipeleissä oon aina ihmetellyt miten tyypit kerkee kirjoitella kaikkee paskaa samaan aikaan kun pelaavat. Itellä menee aina puoli minuuttia kun ettii jonkun valmiin "thanksin" sieltä voice chat menusta. Kaipa sitä on vaan sen verran hidas nakkisormi.

Missä käytte pelaamassa? itse kävin Ground Zerolla n.vuosi sitten ja siellä ainakin oli ihan hyvät pelit.

Etsinnässä pelaajia uunituoreeseen klaaniin! Klaanikokemusta ei tarvitse olla, mutta pelisilmää ja aimia sopii olla jonkin verran. AKTIIVISUUS myös tärkeä!

#amadeus.et @ Quakenet

Etsinnässä pelaajia uunituoreeseen klaaniin! Klaanikokemusta ei tarvitse olla, mutta pelisilmää ja aimia sopii olla jonkin verran. AKTIIVISUUS myös tärkeä!

#amadeus.et @ Quakenet

Kyllähän tuota tulee satunnaisesti silloin tällöin porukalla hakattua. Klaanijutskat ei ole mun juttu, mutta porukalla on toki kiva pelata. Joten piipahdanpa illalla kanavalla, jos vain muistan/ehdin/jaksan/viitsin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom