Enemy Territory: Quake Wars

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Pitkin viime viikkoa jaeltiin fileplanetissa avaimia open betaan. Nappasitko omasi? Pelinhän piti olla jo melkein vuosi sitten valmis, mutta duke nukem foreverin kaltaista ikuisuusprojektia tuskin on luvassa. Itse olen pelannut betaa jo clan betasta ja lopputalvesta asti. Helvetin hyvältä näyttää :)

Onko tuo vielä samanlaista piripäissään juoksentelua kuin ykkönen?

Battlefieldejä jaksan pelailla mutta nuo 60km/h juoksevat counttersoturit eivät nappaa...

Onko tuo vielä samanlaista piripäissään juoksentelua kuin ykkönen?

Battlefieldejä jaksan pelailla mutta nuo 60km/h juoksevat counttersoturit eivät nappaa...

Ei todellakaan ole samanlainen, ehkä just enemmän Battlefield-tyylinen. Testaa niin näet mistä on kyse.

itse kokeilin ja en tykänny yhtään.

Koska en osannu pelata:D
Liikaa hienouksia makuuni, olen tottunut enemy territoryn karkeuteen niin tuo tuntuu vähän, eh, erilaiselta:D varmasti olisi hyvä jos osaisi. monipuolinen se oli ainakin niiden kenttä systeemien ja aseiden puolesta.

Lyhyesti: Huono!

Ei mitään uutta. Päätöntä ja suoraa rynnimistä. Ei mitään tiimipelaamista. Hypetetty klaani toiminta voipi olla aika hengetöntä. "Palkkio-systeemi" aivan hanurista. Ja varmaan kaksi tusinaa muutakin syytä miksi ei yksinkertaisesti iske.
Jos jotakin hyvää pitää löytää niin ajoneuvot ovat aika hyvin tasapainossa ja luokkajako on ihan mukiin menevä.

Varmaan pelaajia löytyy nyt mutta miten sitten lienee tämän demo kokeilun jälkeen reilun parin viikon päästä kun itse peli julkaistaan. Eipähän tuota kyllä ole mitään muuta kilpailijaa tällä hetkellä joten kai sitä pitää tätä sitten pelailla...

Ja menin vielä tilaamaan ennakkoonkin... Helvetti...:D

Tämä pelihän on kehitetty klaanipelaajien avulla.
Mutta demo ei anna parhainta kuvaa pelistä..Kenttä sekava, mutta puolustajille äärimmäisen vaikea..
Puolien tasapaino on tällähetkellä huono ja kuten yleensä ET:ssä Medicit saavat ekana eniten "bonuksia"..
Ehkä se julkaisuversio on parempi tai ainakin toivon niin..
Botteja vastaan pelaaminen demossa ainakin hyödytöntä..pelasin vaikeimpia botteja vastaan ja korjasin sitä kuljetusalusta sen takana koko ajan kun ne ampuivat sitä eli sain täyden inssit aika nopeasti..
Lisäksi osumapisteet on ihan outoja eli hieman viiveellä tulee osumat..Päästä tappaa kerralla jo pistoolilla..Mutta esim tarkka-ampujat teloittavat ukkoja kaukaakin helposti pelkällä yhdellä hajanaisella osumalla..
Peli ei kuitenkaan pärjää vertailussa muihin tiimipohjaisiin räiskintöihin etenkin kun uusia on tulossa kuten TF2!!!!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
mitäs peliä pelaat TommyGun sitten netissä? pelaatko sinäkin Wowia?

No siihen wowiin en kyllä koske metrin mittasella paskasella tikullakaan. Eipä noita vaihtoehtoja sitten paljoa ole niin kuin edellä sanoin. Kai se on "pakko" tätä pelata tai tyytyä tuohon jo aika tylsäksi käyneeseen BF2:n. Bäfässä sentään on tuo modi rintama ihan mukava.

Kyllähän tuota tuli kaksi päivää hangattua ja sitten alkoi tuo yhden kartan tahkoaminen vähitellen kyllästyttämään...

Lyhyesti: Huono!

Ei mitään tiimipelaamista. Hypetetty klaani toiminta voipi olla aika hengetöntä.
Hengetöntä? Joka päivä pari matsia tässä pelaillaan ja hyvin toimii. Tosin mappi on paskin, mitä on saanu pelata tähän asti.

Kenttä sekava, mutta puolustajille äärimmäisen vaikea..
Puolustajille äärimmäisen helppo. 2 plasma mortaria ja 1 AVT eikä vihu saa mitenkään MCP:tä liikkeelle. tohon vielä heittää sen 3 muuta random äijää, jotka voi vetää vaikka prodejuoman naamariin ja heittää rahkat blenderiin ja syödä sitä rundin ajan. MCP ei vaan liiku.

Puolustajille äärimmäisen helppo. 2 plasma mortaria ja 1 AVT eikä vihu saa mitenkään MCP:tä liikkeelle. tohon vielä heittää sen 3 muuta random äijää, jotka voi vetää vaikka prodejuoman naamariin ja heittää rahkat blenderiin ja syödä sitä rundin ajan. MCP ei vaan liiku.
Itse pelasin n. 5 tuntia tuota hyökkääjänä eikä hävitty kertaakaan..En tiedä sitten oliko miten tasokasta pelaajaa vastassa, mutta helpolla mentiin..Tosin meidän tiimin sniperit oli aika hemmetin hyviä ja muutenkin homma toimi..

Olisi muuten hyvä sitten retail-versioon saada vaikka pakkikselle servu pyörimään..

Riippuu aika paljon serveristä, että miten porukka pelaa yhteen hiileen. Jossain yhteistyö toimii tosi hyvin ja jossain kaikki vaan sooloilee omiaan.

Itse pelasin n. 5 tuntia tuota hyökkääjänä eikä hävitty kertaakaan..En tiedä sitten oliko miten tasokasta pelaajaa vastassa, mutta helpolla mentiin..
No, mitä äijät pelannu pari päivää peliä. Ei voi tietää kaikkia kikkoja. Ite ollaan äijien kans pelattu viime talvesta closed betaa. Et tuskinpa siel vastassa kauheen tasokkaita on ollu :)

Kyllähän tuo aika lupaavalta vaikuttaa.
Jos tuon meinaa ostaa niin kannattaa tilata play.com:sta. Itse just tilasin ja 29€ maksoi eli about 20€ halvemmalla kun muualta :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom