Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
älä mene inttiin ollenkaan, ihan homojen hommaa
Voihan sen noinkin tietysti nähdä. Mä olen taas sitä mieltä, että armeijan lyhentäminen olisi yksi eläkeiän nostoa parempi vaihtoehto työurien pidentämisessä. Jos olisin itse palvellut 9kk sijasta 12kk, olisin valmistunut 2 vuotta myöhemmin ja näin ollen luultavasti siirtynyt täyspäiväisesti työelämään 2 vuotta myöhemmin kun kävin koulutusohjelman joka käynnistyy vain joka toinen vuosi.^ ja se on oikein! Joutuupahan pullamössösukupolvi edes vuoden elämästään tekemään työtä, jolla on tarkoitus.
Kirjotitko jo johonkin lappuun että mikä kortti sulla on taskussa? Vaikka oisit kirjottanut niin ehkäpä ne käskee myöhemmin jonkun lapun täyttämään niin älä ihmeessä siinä mainitse että sulla on jotain isoa korttia. Ei ne mistään poliisilta ajokorttitietoja kattele, uskovat sun sanaan. Jos pokka pitää niin voi myös kusettaa että kortti on kuivumassa.
^ ja se on oikein! Joutuupahan pullamössösukupolvi edes vuoden elämästään tekemään työtä, jolla on tarkoitus.
Miehet menee inttiin.
Homot mummojen pesuun, mars!
Sekin vähän paikasta riippuu et kuinka kannattaa skarpata noissa testeissä. Meillä se oli ainakin ihan kusetusta että parhaat saa valita paikkansa. Parhaat meni aukkiin ja piste, ei paljon auttanut toivoa lyhyempää palvelusaikaa. Onneksi en ollut siinä porukassa :D
Ainoa varma keino vättyä kulljusta on hankkia niitä sakkoja alle. Ajokorttitiedot on käsittääkseni hommattu virallisia teitä joten valehtelu ei auta. Kalliiksihan se tulee, mutta henkilöitä joilta löytyy tarvittavat luokat ei yleensä ole ylenpalttisesti saapumiserässä. Toine vaihtoehto on särmätä ittensä AUKiin ja samalla vaivalla RUKiin.
Meillä oli kaveri kuljetuksesta jolla oli törkeä rattijuopumus alla. Oli kännissä ottanut iskän auton ja ajanut jonkun talon pihalle. Aidan läpi.
Kuljetuspatterin kapiaiselta taas lähti itseltään kortti kuivumaan.
Intti menee ihan oman logiikan mukaan. Ei sitä voi ennakoida eikä perustella. Mikä vaan on mahdollista. Ja totuus monesti tarua ihmeellisempää.