eMule vai eDonkey?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mäntti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itelläni on eMule käytössä, onkos eDonkey ihan yhtä hyvä/huono ohjelma?
Mitäköhän muita vastaavia sivuja olis näille ohjelmille ku sharereactor.com?

mikahan siina on kun DC:lla filet tulee aina vahan saatarin hitaasti? Kaikkeni oon antanut mutta mikaan ei tunnu riittavan, pistakaas joku alan Guru Tekilah jotain vinkkia...

Originally posted by Pulla
mikahan siina on kun DC:lla filet tulee aina vahan saatarin hitaasti? Kaikkeni oon antanut mutta mikaan ei tunnu riittavan, pistakaas joku alan Guru Tekilah jotain vinkkia...

Ei kannata imeä 56k miehiltä. :rolleyes:

Konnektaa servulle, joka on lähellä ja ota henkilöiltä joilla on suuri kaista ja jotka asuvat kohtuu lähellä itseäsi = suomessa.

emuleplus on käytössä eli viilattu versio perusmuulista. nykyään olen kallistunut bittorrenttiin mutta jos ei löydy etsimäänsä niin ed2k verkko pelastaa.

niin ja musiikit soulseekillä ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ehdottomasti emule, emule lsd:llä saa moni parhaan nopeuden emuleista. ed2k linkkejä paras suomalainen on ehdottomasti www.finreactor.com siellä on kaikkee suomalaista.

bittorentilla kuiteski saa suosituimmat elokuvat kaikista nopeiten p2p ohjelmista.

E-Mule jolkuttaa mulla...

Kertokaahan viisaat suomalaisia P2P-linkkejä?
Foorumeita (kuten finreactor) tms?

Originally posted by Saapas
Konnektaa servulle, joka on lähellä ja ota henkilöiltä joilla on suuri kaista ja jotka asuvat kohtuu lähellä itseäsi = suomessa.

Ruotsin pojilta tulee kanssa hyvää nopeutta. Jostain luin juttua, että siellä on ADSL-yhteydet yleensä aika paljon nopeampia kuin kotomaassa. Kokemuksen mukaan sieltä kuitenkin saa todella rivakkaa vauhtia tavaraa.

Back
Ylös Bottom