Emma Laine v.s Venus Williams 31.5.06 Eurosport

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KääkS! Jos toi ei ihan ihmeelliseen aikaan tule niin pitääpäs osuttautua salille polkemaan pyörää tohon aikaan niin voin katsoa. ;) (Kotona ei näy eurosportti, pahus.)

Go EMMA!!! :rock:

Edit: HEEELPPH! Monelta toi tulee?!? Mun töllö sanoo vaan että 12.00- 21.jotain mutta enhän mää noin kauaa voi aerobista tehdä!!!

Eipä taida voittaa, olis hienoa jos voittais. Mut haaveksi jää.

edit: Matsin ajasta en löytänyt tietoa mutta se on kentän 4 kamppailu ja eka kamppailu alkaa 12.00, et voi venyä aika pitkälle iltaan.

Kyllähän tuo matsi tulee myös Yle 24:selta, että välttämättä Eurosporttia ei tarvita.

Peli pelataan huomisen viimeisenä matsina pääkentällä, sitä ennen pelataan kaksi miesten ja yksi naisten peli, pelaamisen alkaessa Suomen aikaan klo 12. Siitä voi jokainen arvoida, monelta alkaa mutta veikkaisin että kello 18.30. - 20.30 noin karkeasti arvioiden.

lewe sanoi:
Edit: HEEELPPH! Monelta toi tulee?!? Mun töllö sanoo vaan että 12.00- 21.jotain mutta enhän mää noin kauaa voi aerobista tehdä!!!
Se on neljäs matsi keskuskentällä, jossa pelit alkaa klo 12:00. Sitä ennen kaks miesten kaksinpeliä ja yks naisten kaksinpeli. Hankala arvioida monelta Emman peli alkaa, mutta tuskin nyt ennen klo 17 kuitenkaan. Yle24 lähes varmasti näyttää matsin kans, joten jos digiboksi löytyy, niin ei tarvi polkea kuntopyörällä koko päivää. Kato vaikka Ranskan avointen sivuilta, koska edellinen matsi on loppumassa.

edit: haha, olen superhidas kirjottamaan.

Emman ottelu on neljäs ottelu keskuskentällä, jossa ensimmäinen ottelu alkaa kello 12.00. Ennen tota ottelua on kaksi miesten ottelua ja yksi naisten ottelu, että tarkkaa ajankohtaa koska peli alkaa on aika vaikea sanoa.

Mutta se näyttää olevan keskuskentän viimeinen peli huomenna, että siitä voi päätellä ja pelien keskimääräisestä kestosta, niin ei todennäkoisesti ennen viittä ainakaan ala. Ellei tietenkin kaikki muut pelit sitten kestä kuin hetken.

Uskon että Emma antaa yllättävän kovan vastuksen, sai viime ottelusta hyvän tsempin päälle, ja jossain vaiheessa pitää pystyä voittamaan maailman huippuja, ehkä vielä huomenna ei ole se hetki. Mutta toivotaan parasta:D

EDIT: Jos Alexei on superhidas kirjoittamaan, niin kuinkahan hidas minä sitten olen...

Emma on aika kuses syötönpalautuksien kans,mutta toivottavasti pystyy pitämään omia syöttöjään :)

Just sano Hedman Eurosportilla, että jos Nalbandian-Gasquet ei lopu tunnin sisällä Emman matsi siirretään huomiselle, koska sitä ei ehi pelata loppuun pimeyden takia. Siinä rajoilla on, että ehtiikö tuo Nal-Gas loppua tunnissa.

skillster sanoi:
näkyykös tää joltain muulta kun eurosportilta? ei?

Yle24 näyttää ottelun suorana, niinkuin tässä threadissä on aiemminkin mainittu.

Nalbandian siis hoiti homman kotiin, joten ottelu alkaa pian.

Urheiluruudussa vätetään että ottelu on juuri alkamaisillaan. Eli ilmeisesti lasketaan että ottelu on ohi 6-0,6-0 ja noin 30 pelillä. :hyper:
Vanhana kehäkettuna uskon kyllä että Emma muutaman pelin vie mestarilta.

Kato perhana, 2-0 ekassa erässä Laineelle!!
Pää kylmänä nyt.

Taitaa Venus kiristää tahtia... Tiukkaa tulee tekemään Emman pärjääminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom