Elokuvaideoita treffeille?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei sillä, että threadin aloittajaa varsinaisesti auttaisi, mutta älä ainakaan RECiä ehdota. Oon meinaan sen virheen tehny ja voin kertoa notta sanomista tulee. Aivan loistava kauhuleffa, mutta leffan jälkeen kumpikin lähdimme omille teillemme eikä kumpikaan ole yhteyttä sen koommin toiseen ottanu..:D

Itse veisin katsomaan Watchmenin, ja jos tyttö vilkuilisi kelloaan kesken leffan ja muistaisi vain sinisen peniksen, jättäisin sen suhteen siihen, että näin.

Tässä pari varmaa vaihtoehtoa.
-Kauna (USA-versio) tämän jälkeen akka ei uskalla nukkua yksin joten...
-Martyrs. Jos vielä naurat kovasti elokuvan aikana ja nainen silti katsoo sen loppuun ja haluaa vielä tavata sinut uudestaan niin se nainen rakastaa sinua.

Tää on vaikea nakki kun naisilla tuppaa olemaan niin kummallinen leffamaku. Ainakin jos vaimo on edustava otos (plus se että 'Sex and the City' oli kova hitti naisväen keskuudessa..)
Kaikki pliisu ja pitkäveteinen on tosi hyvää ja jos siinä vähänkin tapahtuu jotain niin se on huonoa.. :rolleyes:

Vähän provo ehkä, mutta tää on mun fiilis tästä.. :D

Walle-e varmaan käy, tai se Forrest Gump.
Sitten jos selviää nukahtamatta niin se Amelie vois mennä.. (ite oon sen joutunut lusimaan vissiin ainakin kerran..)

Miten olis Bank Job tai Operation Valkyrie?!
Meillä molemmat tykkäs noista! ;)
Tosin jälkimmäinen ei nyt ainakaan taida olla ihan eka treffi -kamaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom