Ellivuoren hotellihuone 110 euroa. Asiakkaan video.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mä olin just Lontoossa puolisentoista viikkoa. 50 puntaa yö. Hotlan esittelyssä tosta single roomista (0:44 eteenpäin) annetaan kyllä aika ruusunen kuva:

...kun paikan päällä tilanne näyttää sitten tältä. No plussaa oli tietty se, että aikaa säästyy kun aamulla nouset istuun sängyn laidalle niin isovarpaat onkin jo veskissä.

179198_10150095560468614_694093613_5992602_6817903_n.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Turussa yövyttiin nimeltä mainittsemattomassa(mainitsisin jos muistaisin 100% varmuudella) hotellissa ja se oli ainakin tuota luokkaa ja vielä kalliimpi, ainakin lappu jätettiin valitukseksi en muista reklamoitiinko respaan.
Vitutti

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Raahessa olin kerran yötä Hotelli Tiiranlinnassa. Oli hyvin pitkälti samaa tasoa kuin tämä, huoneessa oli kylmä kuin Norjassa, lämmintä vettä ei tullut, vessa oli nähnyt parhaat päivänsä Kekkosen aikaan ja huonommassa sängyssä en ole ikinä nukkunut. Ei todellakaan voi suositella, kun hintakin oli muistaakseni 119 euroa yöltä. Aamupala oli myös eriyyäin känänen, ainoa hyvä asia oli, että respassa oli nätti tyttö töissä.

Hotelli Iso Valkeinen, Kuopio. Vuosi 2004 ja huone rehellisesti vielä huonommassa kondiksessa kuin tuo. Olin duunireissulla enkä itse maksanut huoneesta penniäkään joten en jaksanut sen suurempaa meteliä tuosta nostaa. Joitain kuvia saattaa olla vielä tallella, oli pakko näpsiä muistoksi kun oli sellanenkin ilmestys :)

Mä olin just Lontoossa puolisentoista viikkoa. 50 puntaa yö. Hotlan esittelyssä tosta single roomista (0:44 eteenpäin) annetaan kyllä aika ruusunen kuva:

Viimeksi kun yövyin Lontoossa, olin hostellissa ja maksoin muistaakseni joku vajaa £20/yö. Muuten ihan pirun kiva mesta tunnelmaltaan ja olen tottunut hostelleihin, joten ahtaus tai yli 20 ihmisen kanssa samassa huoneessa nukkuminen ei haitannut, mutta lämpimän veden puutteesta olin kieltämättä vähän ymmälläni. Suihkun vesi oli jääkylmää ja kun kysyin asiaa respasta, sanoivat että lämmintä vettä tulee vain aamulla ja joskus aamupäivän aikoihin ja sekin hyvällä tuurilla. Ikinä ei voi kuulemma oikein ennustaa, tuleeko lämmintä vettä. Tämä oli siis ihan tiedostettu ongelma eikä sen korjaamiseksi tehty mitään :D Pesin sit tukan jääkylmässä suihkussa, kokemus sekin :rolleyes:

Tulee tosta Alyssan jutusta itelleni mieleen ku muutin Lontooseen ja oli kämppä valmiina siellä ja sit pitkän päivän jälkeen menin suihkuun ja oli tammikuu ja meinasin saada sydärin ku laitoin suihkun päälle. No pakko oli välillä mennä suihkun alle ja sit pois sieltä ja sit shampoot päähän ja taas pyrähdys suihkun alle. Sit ku tulin suihkusta pois ni kaveri kerto että yhdessä kaapissa on vedenvaraaja/lämmitin ni sitä pitää kierrittää puoli tuntia ennen suihkua ni saa vähän aikaa lämmintä vettä.

Ellivuoressa on tullut muutama yö lusittua, se on kieltämättä Kylmän Sodan jäänne, mutta me vaimon kanssa otettiin huumorilla ja nimettiin se Hotelli Pripyatiksi. Sen käytävillä tulee vähän sama fiilis kuin STALKERissa... mutta rantasauna on mukava ja miljöö on hieno. Ei tosin 110 euron hieno.

Siivooja parka! Hänen syykseen pantiin koko juttu vaik kaikesta näki että kyse on toooooosi vanhoista vaurioista, varmaan jo kasariajalta.

Tulee tosta Alyssan jutusta itelleni mieleen ku muutin Lontooseen ja oli kämppä valmiina siellä ja sit pitkän päivän jälkeen menin suihkuun ja oli tammikuu ja meinasin saada sydärin ku laitoin suihkun päälle. No pakko oli välillä mennä suihkun alle ja sit pois sieltä ja sit shampoot päähän ja taas pyrähdys suihkun alle. Sit ku tulin suihkusta pois ni kaveri kerto että yhdessä kaapissa on vedenvaraaja/lämmitin ni sitä pitää kierrittää puoli tuntia ennen suihkua ni saa vähän aikaa lämmintä vettä.
Englanti on kyllä ihme kehitysmaa ton lämpimän veden suhteen.

Englanti on kyllä ihme kehitysmaa ton lämpimän veden suhteen.

Tämähän nyt on selvä!

Englantihan on ihan helvetinmoinen takapajula! Kaikenlainen rakentaminen, talot, autot, sähköt jne. on ihan helvetisti päin persette, koska sielä ollaan jämähdetty niin kovasti kaiken maailman vanhoihin perinteisiin. Puhumattakaan sitten näistä legendaarisista viemäri/vesi systeemeistä. Lisäks paskat säät, paskat ruoat, ei niin kauniit naiset ja punanaamaiset lihavat kaljamahaiset pubiäijät, niin kehitysmaa on valmis!

Hohhoijaa mitä suomalaista itkemistä. Ei kehdata reklamoida suoraan hotellille vaan tehdään joku itkuvideo juutuubiin.

Näitähän oli jo aikoinaan hannu karpo täynnä ja jokaista asiallista valittajaa kohtaan löytyy ainakin 100 elämäntapa itkijää... Yleensä juuri nämä elämäntapa itkijät eivät reklamoi asiasta taholle jolle se kuuluu vaan haluavat vain mahdollisimman suuren julkisuuden.

(en toki väitä etteikö ko tapauksessa asiakas ole oikeassa, mutta muuten näitä nimettömiä valittajia arvostan yhtä paljon kuin suomi24 idiootteja...)

Hohhoijaa mitä suomalaista itkemistä. Ei kehdata reklamoida suoraan hotellille vaan tehdään joku itkuvideo juutuubiin.

Näitähän oli jo aikoinaan hannu karpo täynnä ja jokaista asiallista valittajaa kohtaan löytyy ainakin 100 elämäntapa itkijää... Yleensä juuri nämä elämäntapa itkijät eivät reklamoi asiasta taholle jolle se kuuluu vaan haluavat vain mahdollisimman suuren julkisuuden.

(en toki väitä etteikö ko tapauksessa asiakas ole oikeassa, mutta muuten näitä nimettömiä valittajia arvostan yhtä paljon kuin suomi24 idiootteja...)

Tuskinpa hotellin respaan reklamointi olisi mitään auttanut, kyllä kyseinen hotelli tietää millaista palvelua heillä on tarjolla. Ei se yhdestä siivoojasta kiinni ole. Tää meni ihan putkeen, julkisuus toimi ja asia saatiin etenemään. Ilman tuota videota kyseinen hotellihuone olisi jo jonkun muun ihmisen riesana.

Kyllähän kaveri reklamoikin videonsa lisäksi. Palkintona saa näköjään vittuilulta haiskahtavan lahjakortin ilmeisesti. :hyvä:

"Asiakas on tehnyt reklamaation. Eskolan mukaan sen käsittely on kesken, mutta hän arvelee, että hyvitykseksi voitaisiin antaa esimerkiksi lahjakortti. "

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011022413247454_uu.shtml

Back
Ylös Bottom