Elite Gym

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Berlioz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^Yhel salilla meinas joku pikkulikka (noin 5v..) tappaa ittensä. Oli sellainen leuanveto/dippi-kone. Siinä oli portaat ylös tasanteelle. Tasanne liikkui ylös-alas ja sen vastusta pystyi säätämään painopakalla. Tasanteen tarkoitus oli siis keventää leuvanvedossa siten, että tasanne meni alas kun siihen astui päälle ja se avitti ylöspäin sen verran mitä pakassa oli painoa.

Tämä likka siis kiipesi portaat ylös ja astui tasanteelle. Tasanne lähti menemään alaspäin likan painosta ja meni alas asit. Likka seisoi tasanteella ja ihmetteli mitä tekisi. Hän oli juuri astumassa taakse päin, portaan ja tasanteen väliin. Onneksi huomasin ja kielsin häntä liikkumasta. Nimittäin, jos hän olisi astunut taakse, olisi tasanne lähtenyt ylös ja likan rintakehä/pää olisi jäänyt ylösnousevan tasanteen ja portaiden väliin. Sillä matkalla (reilu metri), olisi tasanne painopakkoineen jo kerrännyt sen verran voimaa, että pahaa jälkeä olisi tullut. Autoin likan ylös tasanteen kanssa, jolloin hän pääsi pois normaalia reittiä.

Iditootti kun olin, en huomannut siinä lähksyttää likan faijaa jolla oli joku RHP-reeni kesken.. Toinen juttu, ei välttämättä laiteet ihan täytä CE vaatimuksia välttämättä. Jälkeen päin aloin ajattelemaan asiaa ja alkoi ihan ahdistamaan se, et jos se likka olis kerenny astumaan taakse kokonaan. No. paree olla miettimättä liikoja :D

Kävin kopasemassa paikan, kun pitäisi uusi sali löytää. Edellisten kirjotusten jäljiltähän sali on muuttanut uusiin tiloihin, ja tilaahan on. Ihan siistin oloista ja vemputtimia on varmasti joka makuun, aerobisissa tosin selkeä puute soutulaitteen puute, tai sit en vaan löytäny. Myös lisäravinnetta ja vaatetusta näytti olevan myynnissä monenlaista. Itse en kuitenkaan ihan syttynyt, mutta ehkä paikka ei olekaan mua tai mun tyyppisiä treenaajia varten - nostolavaa ei ollut, ja ainoan kyykkypaikan alla pehmeä matto, joka ei kyykkäämistä ainakaan vakauta. Kisamallin kahvakuulia oli hyvä valikoima ja hyvää tilaa niitä heilutella, siitä plussat. Jatkan siis etsimistä ja päädyn varmaan Keitaalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom