- Liittynyt
- 12.1.2003
- Viestejä
- 4 277
Joo o. Ostin kytkyllä puhelimen elisalta 02/08. Elikkä normi tapaus, puhepaketti ja luuri.Tänään soitin elisalle ja kysyin paljonko on luuria maksamatta jos päivittäs uuteen kohta puolin. Nainen sanoi, että laitteesta ei näytä olevan maksuja tällä hetkellä eli maksettu on. Olin tyytyväinen. Tunnin päästä sama nainen soitti uudelleen ja sanoi huomanneensa, että laitteesta ei ole mennyt yhtään veloitusta koko 1.5v aikana! Myyjälle/elisalle on sattunut virhe sopimusta tehdessä ja ovat unohtaneet laskuttaa minua koneesta koko tänä aikana. Nyt lähtee sitten laskutus laitteesta pyörimään ja olen naimisissa koneen kanssa sen 2v, eli yhteensä 3.5v. Menee heidän mielestä kuulemma minun kipeikseni ja laite täytyy maksaa vaikka he ovat tämän virheen tehneet. Onko todella näin? Mitä kannattaa tehdä ja kannattaako yleensäkkään reklamoida! Pikkasen ottaa pattiin tällä hetkellä.