Elisabetin kaarti filmasi orgiansa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.Yates
  • Aloitettu Aloitettu
"Seksiskandaaliin sekaantui ainakin viisi brittiarmeijan eliittiryhmän sotilasta. Yksi näistä salakuljetti viime keskiviikkona yökerhossa tapaamansa tytön henkivartiokaartin parakeille Lontoon Hyde Parkiin takkinsa alla.

Tytön luvatta sisälle tuonut 22-vuotias kaartilainen kuvasi koko ryhmäseksisession nauhalle ja jakoi ylpeänä lukuisia kopioita siitä muille henkivartijoille ja jopa toisten joukko-osastojen jäsenille heti seuraavana päivänä."

Mistähän tuo pätkä löytyisi? :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiku torrent laulamaan: Elisabethguardsorgianshotsexsex.torrent tahi sit DC++:lla Elisabethguardsorgianshotsexsex.avi

japa sanoi:
No on siinä 22-vuotias tyttö saanut kerran reissullansa kunnolla kun kaarti on rytyyttänyt menemään:)

"22-vuotias kaartilainen".....ei tyttö

Ja joka tapauksessa olipa 22 tai nuorempi/vanhempi niin kyseessähän on kait ollut yksi tyttö jota kaikki kaartilaiset sitten rytyyttivät?
Ihan noin äkkiseltään vaan herää kysymys että millainen tyttönen suostuu noin vaan useamman kaverin jyystävän yhtäsoittoa? Ja sitten olenko ujo mutta eipä juurikaan tulisi mieleen polkea samaa muijaa heti kaverin jälkeen ja tietäen että toinen kaveri aikoo saman tempun tehdä minun jälkeen ja viellä pari kaveria on vieressä katsomassa?

Aika kestävä nainen, jos monta riskiä sotilasta saa antaa menemään. Monella tytöllä ois jo tokan tahi kolmannen jälkeen jo paika thieman hellänä...

-Marchi- sanoi:
Aika kestävä nainen, jos monta riskiä sotilasta saa antaa menemään. Monella tytöllä ois jo tokan tahi kolmannen jälkeen jo paika thieman hellänä...

No ethän sä salillakaan sarjaa jätä kesken heti ku alkaa vähän tuntumaan :D

Onhan sitä varmaan varmaan itse kullakin ollut heppi hellänä parin varvin jälkeen muttei se estä jatkoeriä :thumbs:

-Marchi- sanoi:
Kuka sano että ne kaikki harrasti sen TYTÖN kanssa seksiä... :whip: :whip:

japa sanoi:
Ja sitten olenko ujo mutta eipä juurikaan tulisi mieleen polkea samaa muijaa heti kaverin jälkeen ja tietäen että toinen kaveri aikoo saman tempun tehdä minun jälkeen ja viellä pari kaveria on vieressä katsomassa?

Äläpä äläpä, ei ole jälkiliukkaiden voittanutta.... :D

..ja minähän en niistä oikeasti tiedä mitään, mutta isot pojat on kertonu.... :jahas:

Pyranha sanoi:
No ethän sä salillakaan sarjaa jätä kesken heti ku alkaa vähän tuntumaan :D

Onhan sitä varmaan varmaan itse kullakin ollut heppi hellänä parin varvin jälkeen muttei se estä jatkoeriä :thumbs:

Tytöt on hentoisia. Itse kyllä panisin vaikka veri lentäisi! :mad:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom