Mulla on tää viihde antennitaloudessa, ja sanon suoraan että kadun tuon hommaamista. Netti toimii, mutta tuo digiboksi ja sen käyttö on totaalista paskaa. Päivittäin jumittaa niin, että joutuu ottaa töpselin irti seinästä ja laittaa takasin. Kaukosäädin pitää olla korkeintaan metrin päässä boksista ja täytyy osoittaa suoraan kohti sitä jotta toimii. Kaiken kruunaa se, että tän boksin käyttäminen on sairaalloisen hidasta. Painat jotakin nappulaa, esim. sitä elisa viihde valikkoa, niin saa valehtelematta odottaa 10-20 sekuntia jotta jotain tapahtuu. Sitte ku yrität vuokrata jotain leffaa sieltä, menee 5-10min kun hampaat irvessä hakkaat kaukosäädintä ja vittuunnut siihen viiveeseen, ja kun lopulta löydät sen saatanan leffan sieltä, koko paska kaatuu. "Tuntematon virhe". Tekis mieli repiä koko paska irti ja polkea myttyyn ja heittää roskikseen. En tiedä miksen oo vielä laittanu Elisalle mitään reklamaatiota, varmaan siksi ku niin harvoin sitä tulee sit kuitenkaan käytettyä. En suosittele kellekään.
Ihan näin huonosti ei asiat minulla ole, mutta onhan tuo boxi nyt aika säälittävä kapistus. Idea on hyvä, mutta toteutus ontuu. Soneran boxi on paljon parempi, vaikkei sekään pääse lähellekään edellistä kustomoitua Topfieldiä.
Elisan boxia ei saa luotettavasti toimimaan Logitechin yleiskaukon kanssa, joten originaalisäädintä on pidettävä koko ajan varalla vaikka kaikkien muiden laitteiden kaukosäätimistä pääsin eroon. Ainoa hyvä puoli tuossa on reilu tila ja etäajastus.
Itse kritisoin laitetta Elisan foorumeilla. Toivottavasti joku lukee niitä.