Elisa Viihde, ongelmat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micha
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on tää viihde antennitaloudessa, ja sanon suoraan että kadun tuon hommaamista. Netti toimii, mutta tuo digiboksi ja sen käyttö on totaalista paskaa. Päivittäin jumittaa niin, että joutuu ottaa töpselin irti seinästä ja laittaa takasin. Kaukosäädin pitää olla korkeintaan metrin päässä boksista ja täytyy osoittaa suoraan kohti sitä jotta toimii. Kaiken kruunaa se, että tän boksin käyttäminen on sairaalloisen hidasta. Painat jotakin nappulaa, esim. sitä elisa viihde valikkoa, niin saa valehtelematta odottaa 10-20 sekuntia jotta jotain tapahtuu. Sitte ku yrität vuokrata jotain leffaa sieltä, menee 5-10min kun hampaat irvessä hakkaat kaukosäädintä ja vittuunnut siihen viiveeseen, ja kun lopulta löydät sen saatanan leffan sieltä, koko paska kaatuu. "Tuntematon virhe". Tekis mieli repiä koko paska irti ja polkea myttyyn ja heittää roskikseen. En tiedä miksen oo vielä laittanu Elisalle mitään reklamaatiota, varmaan siksi ku niin harvoin sitä tulee sit kuitenkaan käytettyä. En suosittele kellekään.

Ihan näin huonosti ei asiat minulla ole, mutta onhan tuo boxi nyt aika säälittävä kapistus. Idea on hyvä, mutta toteutus ontuu. Soneran boxi on paljon parempi, vaikkei sekään pääse lähellekään edellistä kustomoitua Topfieldiä.

Elisan boxia ei saa luotettavasti toimimaan Logitechin yleiskaukon kanssa, joten originaalisäädintä on pidettävä koko ajan varalla vaikka kaikkien muiden laitteiden kaukosäätimistä pääsin eroon. Ainoa hyvä puoli tuossa on reilu tila ja etäajastus.

Itse kritisoin laitetta Elisan foorumeilla. Toivottavasti joku lukee niitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tulipa itekkin hommattua moinen kapistus ja miten perseestä vekotin voikaan olla? Viikon juossut lasku ja adsl laite ei toiminu, lähetti uuden ja sillä alko skulaamaan jotenkuten. Netti on kumminkin avuttoman hidas. Saunalahden normi 20/1 netillä pääs ihan ok nopeuksiin (tähän rivarin pätkään ei saa nopeampaa) mutta kun tuli tää "viihde" niin nopeus on huimat 0.65Mbps/0.7 Mbps .Lähetän koko paskan takas aivan tuota pikaa. Tällä nopeudella kaikki videopalvelutki pätkii, mä pystyn kattomaan nopeammin tolla mun kännykälläki videoita ku tällä netillä.

Elisa viihteen tilasin kotiin antenniverkkoon. Helvein hidas kanavasurffi ja paska tuo kaukosäädin. Tänään olen joutunut buuttaamaan jumiutuneen digiboksin kuusi kertaa. Hohhoijaa - voi palauttaa koko paskan.

Kaapeliverkossa oma hökötin ja hyvin on pelannut. Harvoin vetäsee boxi itsensä juntturaan mutta uudelleen käynnistyksellä tokenee. Ei muuta valittamista, paitsi hinta! taloyhtiöön vedettiin hiljattain kuitu ja tarjolle sama palvelu bokseineen kaikkineen puolet halvemmalla! prkl ja sopparia elisalle vielä edessä pitkä tovi.

Elisa viihteen tilasin kotiin antenniverkkoon. Helvein hidas kanavasurffi ja paska tuo kaukosäädin. Tänään olen joutunut buuttaamaan jumiutuneen digiboksin kuusi kertaa. Hohhoijaa - voi palauttaa koko paskan.
Ilmeisestin oon jo tottunut tuohon:D
Tuo on vaan loistava ominaisuus, kun pystyy tallentamaan milloin vaan ja missä vaan!
Suurimman osan tallentelenkin puhelimella!
Jos jotain voi kehua, niin ainakin WP puhelimiin on Elisa koodannut hyvän ja selkeän appsin;)
Kaukosäädin on tosiaan "tunnoton" paska.

Täys paska koko elisaviihde... Ite vaihoin maxivisionin iptv:hen. Pelaa ku unelma ja HD loistaa silmissä.

Hmmm. Tuo näyttäkin liian hyvältä. Onko kauan ollu käytössä sulla? Onko tuo aloitusmaksu (boksi) vaan maksettava, jotta pääsee katteleen. Syökö koko kaistan, kun tölsy päällä?

Reilu 2 viikkoo on ollu. Sai viel kahdeksi viikoksi tutustumiseksi kaikki kanavat käyttöö. Ei ainakaan toistaseks oo ollu moittimista. Maksoin ton 199 suoraa, eli laite heti omaks. Onnistuu myös osissa. Ei syö kaistaa kokonaa. Itellä vaan 8 meganen yhteys ja sillä kattoo hyvin hd kanavia ja nettikin pelaa viel. Normikanavia ja nettivideoita pystyy hyvin kattoo samaan aikaan. Paras on ku saa kanavat tai paketit vaik yksitellen ja vaik kuukauden kerrallaa. Nauhottaaki voi vaik kaikkii kanavia yhtaikaa. Boxi ja kaukosäädin tuntuu laadukkaille. Motorolan tekeleitä. Kauko pelaa vaik ois perseessä syvällä, ei tarvi osotella.

Muoks. Poikkeuksena ett, Cmoren, Viasatin ja MTV3 max yms. kanavia ei pysty tallentamaan, mut ei pysty elisalla tai soneran vastaavallakaan...

Kaapeliverkossa oma hökötin ja hyvin on pelannut. Harvoin vetäsee boxi itsensä juntturaan mutta uudelleen käynnistyksellä tokenee. Ei muuta valittamista, paitsi hinta! taloyhtiöön vedettiin hiljattain kuitu ja tarjolle sama palvelu bokseineen kaikkineen puolet halvemmalla! prkl ja sopparia elisalle vielä edessä pitkä tovi.

Voisin äkkiseltään kuvitella, että saat tuossa tapauksessa vaihdettua sen tuohon kuituun? Siis mikäli kuitukin on Elisan kautta.

Prkl! Päivittää kanavalistaa - jos päivittää, ei aina avaa koko boxia vaan inttää jotain peetä ruudussa. Ja kertaakaan täällä asutun kuukauden aikana ei ole netti pelittänyt. Siis niiiin persuksesta, että veetuttaa!!!

Itellä on Elisa Viihde ja kyllä se vituttaa, kun boksi menee juntturaan. Yleensä se tapahtuu silloin, kun laittaa ajansiirron päälle. Helvetin hyvä ominaisuus jos vaan toimis 100%:sti. Muuten on kyl pelannu ihan hyvin ja oon ollu tyytväinen. Modeemikin hajos ennen joulua ja jouduin oleen ilman nettiä siis kokonaisen VIIKON :D... Elisa lupas hyvittää puolet seuraavasta laskusta, kun asiallisen reklamaation tein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom