Elisa Viihde -kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

mxm

Onko kukaan vielä innostunut testailemaan tuota uutta Elisa Viihde -palvelua?
Katselin äsken noita nettisivuja ja alkoi kiinnostamaan tuo systeemi. Eli 39,90/kk 24kk soppari ja silloin saa käyttöön digiboxin sekä wlan-motukan, nopean nettiyhteyden, boxi tallentaa ohjelmaa nettiin ja tilaa on 5000gb. Tuolta saa myös vuokrattua leffoja 3-7e/kpl. Kuulostaa varsin veikeeltä systeemiltä tosin epäilyttää tuo nettiin tallentelu sekä se, saako niitä ohjelmia sitten esim. talteen koneelle. Boxia voisi kuitenkin ohjelmoida puhelimella tai verkosta - kätevää sinänsä.
Myös Elisa palveluntarjoajana hieman epäilyttää. Jos Welholta tulis vastaava niin ei tarvis kauaa miettiä.

Tuolla lisää infoa
http://www.elisa.fi/viihde/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulostaa mainiolta. Ainakin mainoksessa :D. Ärsyttää vaan noi perkeleen 24kk sopimukset. En mä tiedä missä olen kahden kuukauden päästä, puhumattakaan kahdesta vuodesta.

Maxinetti 8/1 +iptv menee tällä hetkellä 49€/kk ja tuo pitäs kyllä vaihtaa nopeasti halvempaan.

Viikko sitten tuo saapui. Suurempia käyttökokemuksia ei vielä ole kuitenkaan. Tallennukset toimivat ihan hyvin. Internetin keskusteluista olen lukenut että adsl:n kautta tuo netti ja sen kautta osan ohjelmien katselu ei toimi hyvin. Lähinnä siis nämä maksulliset kanavat jotka tulevat verkon kautta. Kaapelilla ei pitäisi olla tuota ongelmaa. Omaa kokemusta noista ei ole, enkä ole maksukanavia tilaamassakaan. Kanavakorttia tuohon boksiin ei saa, vaan kaikki tulee netin kautta.

Itse makselin 10/1 netistä tuon 35e/kk, tällä hetkellä tuon 40e/kk 100/5 netistä. Hankinta syynä oli netti ja kun ei tallentavaa digiboksia ollut ennestään, niin tuo on ihan hyvä lisä. Elisan tietoturvakin tulee tuohon lisäksi ilmaiseksi. Pahaa sanottavaa nyt ei ainakaan vielä ole. Pienoinen ongelma tosin tuo 24kk sopimus saattaa olla, tosin elisalla sanoivat että tuon pystyy siirtämään mikäli muuttaa. En tiedä sitten mitä tapahtuu, mikäli muuttaa alueelle jossa elisan viihde ei toimi. Saako jonkin toisen elisan liittymän?

Jos aikoo hankkia niin kannattaa nopeasti, sillä 31. päivä on viimeinen mahdollisuus saada avaus ilmaiseksi.

itellä on kaapelin kautta toi Viihde.
Ideana kiva mut toteutus järkyttävän hidasta, huonoa ja bugista.
Yritän parhaillaan jos saisin purettua sopimuksen.
Boxi jäätyy totaalisesti muutaman kerran päivässä, auttaa ku nappaa virtapiuhan pois ja laittaa takas.
HD-tasoset videovuokraukset toiminu joka neljäs kerta.
Jotku kanavat pätkii helvetisti..
Elisan tekninen tuki kertoi että kun yhteys laskee alle kahdeksaan megaan ni ei pitäisikään kuulemma toi noi kanavat ongelmitta. JUST!!!??!?!?
Yhteys mitattu muutaman kerran teknisen tuen toimesta, aina karvan alle 8megaa..

Näihin kaikkiin ongelmiin en oo saanu vastausta vielä 2kk asiakaspalveluun soittelun jälkeenkään, parhaillaan odotellaan jo kolmatta viikko korjaajia jotka tulee kattoon taloyhtiön piuhoja kuulemma.
Ei näin!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom