Elikkä mikkiä etsimääs pelikäyttöön

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kparta
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on hyvät kuulokkeet valmiina. Mistä homman toimivan micin jotta voin puhua teamspeak ohjelmalla mulle pelaajille,pelaan call of dutya? Pitää olla myös suht edullinen. Sorge, an vaa tajuu näistä hommeleista juuri mitään.
Minkälaisia vaihtoehtoja on tarjolla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kparta sanoi:
Mulla on hyvät kuulokkeet valmiina. Mistä homman toimivan micin jotta voin puhua teamspeak ohjelmalla mulle pelaajille,pelaan call of dutya? Pitää olla myös suht edullinen. Sorge, an vaa tajuu näistä hommeleista juuri mitään.
Minkälaisia vaihtoehtoja on tarjolla?
Ite oon käyttänyt tällästä Logitechin USB-mikkiä ja ainakin on skulannut ihan hyvin. USB-mikin tarvitsin koska mulla on Zalmanin theatre 6 kuulokkeet joka vie input, output ja mikkireiän :)

Hintaa tosin tais olla kolmenkympin pintaan. Jotain paskoja mikkejä nyt saa varmaan jostain hong kongista 2 eurolla jos haluaa.

Janne sanoi:
Ite oon käyttänyt tällästä Logitechin USB-mikkiä ja ainakin on skulannut ihan hyvin. USB-mikin tarvitsin koska mulla on Zalmanin theatre 6 kuulokkeet joka vie input, output ja mikkireiän :)

Hintaa tosin tais olla kolmenkympin pintaan. Jotain paskoja mikkejä nyt saa varmaan jostain hong kongista 2 eurolla jos haluaa.

Eikös toi oo tommone pöytämalli mikä vie tilan ettei nää näytölle? Pitääkö tohon huutaa että kuuluu? Luulin että on joku tsydeemi mikä ois vähän lähempänä suuta tai jotain vastaavaa?

Niin ja lisä pointtina vielä että mulla ei oo muutakun tohon emolevyyn integroitu äänipiiri(5.1). Emolevy MSI-k7N2

Ooisko muuten paremipi mun tapauksessa jos homma toimis USB:n kautta koska toi äänipiiri on mikä on?

Kparta sanoi:
Eikös toi oo tommone pöytämalli mikä vie tilan ettei nää näytölle? Pitääkö tohon huutaa että kuuluu? Luulin että on joku tsydeemi mikä ois vähän lähempänä suuta tai jotain vastaavaa?

Niin ja lisä pointtina vielä että mulla ei oo muutakun tohon emolevyyn integroitu äänipiiri(5.1). Emolevy MSI-k7N2

Ooisko muuten paremipi mun tapauksessa jos homma toimis USB:n kautta koska toi äänipiiri on mikä on?
Tota pystyy vääntämään ylös ja alas, itellä se on tossa parhaillaan sivuttain näytön edessä ja ihan alas väännettynä ja hyvin kuuluu. Jos tohon puhuu ihan kiinni ni kuuluu jo liian lujaa. Aikoinaan kun asuin solukämpässä niin kaverit kuuli ku mun kämppis piti mekkalaa toisessa huoneessa eli hyvin tää ääntä ottaa :)

Kyllä noi halvatikin mikit on ihan toimivia. Itsellä on weppikamera joka maksoi reipas 20€ ja komiasti ainakin sen mikki pelaa. Siinä kamera lepää pöydällä ja itse voin olla vaikka muutaman metrin päässä sängyllä makoilemassa eikä silti tarvitse huutaa vaikka kaverien kanssa höpöttelee. Entinen mikki+kuuloke yhdistelmä taisi maksaa 4€ eikä mitään valittamista ollut äänenlaadussa.

Kparta sanoi:

Kyllä, ehdottomasti suosittelen usb-väyläistä mikkiä. Itsellä on intergoitu äänipiiri ja normaalilla mic-liitännällä mikrofoni kiinni. Aika usein on ollut häiriötä Ventrilon kanssa kun kavereden kanssa mölynnyt. Usb:in pitäisi poistaa juuri noita häiriötä mitä ilmenee integroiduilla äänipiireillä ja mikeillä.

Ripe sanoi:
Kyllä, ehdottomasti suosittelen usb-väyläistä mikkiä. Itsellä on intergoitu äänipiiri ja normaalilla mic-liitännällä mikrofoni kiinni. Aika usein on ollut häiriötä Ventrilon kanssa kun kavereden kanssa mölynnyt. Usb:in pitäisi poistaa juuri noita häiriötä mitä ilmenee integroiduilla äänipiireillä ja mikeillä.

Toi mursun ehdottama micci tuntuu mukavalta hankinnalta. Se toimii kyllä suoraan mic-in liitännän kautta. Jos jostain löytyy tommonen samanlainen johtoon kiinnitettävä mikki USB liitännällä ostaisin sen kyllä mieluusti kun epäilyttää vähän toi integroitu äänipiiri mun emolevyssä. Tiiätkö mistä löytäs usb-liitäntäisiä? Vai voiskohan noita johtoon kiinnitettäviä löytää jostain jopa bluetooth yhteydellä? En oikeen osaa varmaan tota googlea tarpeeks hyvin käytää kun en löydä mitään.

Mulla on ollut käytössä TeamSpeakissa ja Skypessä Bilteman mikki, maksoikohan se 1,49 tjsp. Hyvin on toiminut, eikä kukaan ole toisessa päässä valittanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom