Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Paaseeko tahan peliin mukaan jos ei oo pelannut oblivionii? Varmaan kysytty aikasemmin mut en viitsi kelata hitaalla netilla. VOisi kesaksi ostaa kun paasykokeisiin luku on loppunut.

Ite en tosiaan ollut pelannut ikinä tän tyyppisiä pelejä ennen skyrimia. Hyvin pääsi mukaan ja komeeta on:thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Alotin parin kuukauden jälkeen taas pelaamaan ja heti tuli jumi vastaan...
Tehtävässä Season Unending, ihan alkuvaiheessa pitää puhua Ulfric Stormcloakille mutta ei tuo kusipää kerro minulle mitään? Vai onko taas joku bugi?

Tehtävässä Season Unending, ihan alkuvaiheessa pitää puhua Ulfric Stormcloakille mutta ei tuo kusipää kerro minulle mitään? Vai onko taas joku bugi?

Ainakin tuohon tehtävään liittyen pelissä esiintyy helvetisti bugeja. En tiedä millä alustalla pelaat, mutta täältä voisi löytyä apua: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Season_Unending (Lopussa bugilista ja osaan apuja).

Luultavasti joku bugi. Ite ainakin pääsin ton tehtävän ongelmitta läpi. Kannattaa ladata edelliseen tallennukseen ja yrittää uudestaan.

Ziljoonia tunteja oon tahkonnu skyrimia ja onhan tää aivan mahtava, varsinkin kun modeja (vai miksi niitä kutsutaankin..) on niin perkeleesti..

Mutta bugeja on niin PERKELEESTI.

Aivan vitusti.

Huhhuh.

Ei ole yks, eikä kaks kertaa kun olen ollut pakotettu kirjoittamaan "setstage blaa blaa" :rolleyes: :D.

Ziljoonia tunteja oon tahkonnu skyrimia ja onhan tää aivan mahtava, varsinkin kun modeja (vai miksi niitä kutsutaankin..) on niin perkeleesti..

Mutta bugeja on niin PERKELEESTI.

Aivan vitusti.

Huhhuh.

Ei ole yks, eikä kaks kertaa kun olen ollut pakotettu kirjoittamaan "setstage blaa blaa" :rolleyes: :D.

Bugeja on tullut vastaan mutta mietein tossa että varmasti tämän tyyppinen peli on todella hankala testipelata läpi. Mahdollisuuksia on niin monia. Ite väänsin yhtä tehtävää kauan kunnes meni hermot ja menin katsomaan youtubesta miten se suoritetaan. No selvis siinä että olin tehnyt ihan oikein. Ei muuta kuin load ja jatkaa viimistä edellisestä seivistä ja taas luonas.

Zone-sarja -42%
Mä alotin joskus kauan sitten ja pelasin vähän aikaa, mutta oli pakko tehä ittensä kanssa sopimus, että jatkan pelaamista vasta pääsykokeiden jälkeen, koska oli sen verran koukuttava peli.. Pari viikkoa vielä ni voin hyväl omatunnolla vallottaa sohvan.. Muuten en kyllä autopelien lisäks pleikkaria pelaa.. Meil ei ollu himas koskaa pelikonsoleita, tietokone vaan, joten oon pelannu Ages of Empiresia koko nuoruuteni.. Muita pelejä en oo oikeen ikinä oppinu pelaamaan.. Plekellä pelaaminenki on yhtä säätöä ku tarvii harjotella vielä ton kuvakulman säätämistä samaan aikaan ku liikkuu.. Oon kyllä niin säälittävä näky välillä ku pyörin ku puolukat jossain :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Boxilla. Ei tommoista peliä millään tietokoneen ruudulla pelata. Sitä pelataan kunnon äänillä ja ISOLLA kuvalla.

Ei se pöytäkone nykyään välttämättä ole siellä makkarin nurkassa pienillä purkkikajareilla ja 17" ruudulla varustettu. Itellä olkkarissa 5.1 systeemissä kiinni ja 32" näytöllä, tykillekin kuvan saan kunha jaksan väsätä kankaan :P

Mistä tommosia naisia löytää jotka harrastaa liikuntaa sekä pelaamista? :kuola:

Ei se pöytäkone nykyään välttämättä ole siellä makkarin nurkassa pienillä purkkikajareilla ja 17" ruudulla varustettu. Itellä olkkarissa 5.1 systeemissä kiinni ja 32" näytöllä, tykillekin kuvan saan kunha jaksan väsätä kankaan :P

Jep ja The Elder Scrollsit on tullut hankittua aina pc:lle modien takia, mitkä tekevät pelistä vielä pitkäikäisemmän ja paremman. Itsellänikin taitaa olla parisenkymmentä eri modia käytössä tällä hetkellä :)

Voi vitun vittu sentään...

Aloitin vaihteeks uudella hemmolla pelaamisen ja ongelmaa pukkaa.

Oon level40 tällä hetkellä ja en ole tota The Horn of Jurgen Windcaller questia jaksanut vääntää ollenkaan..

Eilen päätin tehdä tuon questin ja kaikki meni nätisti, mutta se ihan vihoviimeinen portti (josta pääsee siihen huoneeseen jossa sen "sarven" pitäis olla) EI AUKEA.

Kyllä vituttaa.

Boxilla. Ei tommoista peliä millään tietokoneen ruudulla pelata. Sitä pelataan kunnon äänillä ja ISOLLA kuvalla.

Nimenomaan, mutta itelläkin tietokone kiinni 46" LED-telkkarissa ja kunnon 5.1 kotiteatterissa. Grafiikat tapissa ja varmasti komeempaa kun Boxilla ;)

Ja täälläkin päin skyrimkärpänen käyny pistääs :rolleyes:

Täl hetkel lvl 28 Khajiit, sneakki/archerina. Seuraavaks vois vaikka tuunaa maagin ja testaa kuinka hyvä toi Midas mod loppuviimein sit on (ei näy tos listas toi ku asensin manuaalisesti).

Tässä viel omat modit mitä käytän jos jotain kiinnostaa kattella itelle jotain:
nd9z7n.jpg

Ainakaan vielä ei oo tullu mitään yhteensopivuusongelmia, jossei mitään pelin omia bugeja lasketa.

Tuli eilen illalla taas pelattua muutaman viikon tauon jälkeen. Harmitti vaan kun meni iso aika taistellessa bugin kanssa. Bugi oli sellanen että sen huomas heti että ei ole normaalia kun tyyppi sytyttää soihdulla uudestaan ja uudestaan samaa juttua. Ei ole kyllä näin kauaa vielä kertaakaan joutunut tahimaan. Latailin uudestaan aina alkuun kun kohta bugas ja sit yhtäkkiä pääsinkin eteenpäin.

No on skyrim silti niin hyvä peli ettei viittii muutamien vastoinkäymisten takia lopettaa:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom