Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tein tehtävää Hard Answers.
Sitte siellä museossa joutui tappaan niitä vartijoita, joten bounty nousi.
Sitten kun menin ulos niin ekat vartijat ottavat minut kiinni ja jouduin vankilaan.
Niin miten helvetissä tuolta pääsee pois :D? Vain kerran olen ennen joutunut kiven sisään ja silloin siihen tuli joku vartija kyselemään ja siinä yhteydessä sen linna-ajan pystyi simuloimaan mutta nyt ei kukaan vartija puhu mulle mitää..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitenkäs tuolta pystyy karkaamaan?

E: Näin vaivaa minuutin ja katsoin Youtubesta. Mutta mites jos tuolta karkaa niin tuleeko siitäkin sitten bounty ja joutuu saman tien takaisin kun joku vartija saa kiinni?

Mitenkäs tuolta pystyy karkaamaan?

E: Näin vaivaa minuutin ja katsoin Youtubesta. Mutta mites jos tuolta karkaa niin tuleeko siitäkin sitten bounty ja joutuu saman tien takaisin kun joku vartija saa kiinni?

Mä en oo kertaakaan antautunut niille vartijoille. Mulla on joka kaupungissa joku 10 000-30 000 bounty. Muutaman kerran, kun tappaa ne kaikki, niin ei niitä vartijoita tulee enään kun muutama satunnaisesti.

Nyt kun olen tehnyt jo aikoja sitten tuon civilwar-questlinen stromcloaksejen puolella, ja yhä löytyy jostain imperial-leirejä, niin miksen saa tapettua noiden leirien legatuksia? Eli sitä upseeria.

Kahdesti hakannut maanrakoon, mutta tuon elämä palautuu ja hyökkää takaisin. Oravanpyörä.

^Käy lataamassa skyrimnexuksesta modi, mikä mahdollistaa noiden tappamisen. Noi legatukset taitavat olla essential npc, eli siis niitä ei voi tappaa.

Huh huh, kaikkeen tämä jumalpeli taipuisikin, jos devaajilla olisi enemmän aikaa ja resursseja tähän peliin upotettavaksi annettu!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meikäläisen noob-kysmykset jatkuu:

Mistä noita taikoja oikein löytää? On tätä jo aika pitkään tullut tahkottua enkä ole löytänyt kun yhden kirjan josta sais se jää(en muista nimeä) loitsun, detructioniin siis.

Zone-sarja -42%
Winterholdista löytyy ainakin. Kaiken muun voi myös ostaa random taikureilta, paitsi master-tason loitsut pitää löytää jostain.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huh huh, kaikkeen tämä jumalpeli taipuisikin, jos devaajilla olisi enemmän aikaa ja resursseja tähän peliin upotettavaksi annettu!

Huhhuh :wtf: Kyllä mahdollisuuksia olisi vaikka mihin... Sais vaan tulla PS4 niin ei olis heti ainakaan konsolista kiinni kaikki :D

No onneksi on nämä pelinkehitystyökalut täysin communityn käytössä, niin pelaajat voivat itse tehdä vielä hienompia juttuja kuin tekijät keksisivät (PC:llä tietysti ;)). On kyllä pitkä tulevaisuus vielä tällä pelillä, varsinkin kun tuo Steamin workshoppikin on niin kätevä.

Haha, alotin tänään alusta kun 130h pelaaminen alko jo kyllästyttää ja tökkiä, ni perskule, sain 95% arnold schwarzeneggerin näkösen, sopivia hiuksia ei vaan löytyny ja kasvossa vähemmän ryppyjä :D

No yleensä se on aika obvious, mutta sen tietää myös tällaisesta merkistä questin yläpuolella.

SR-Quests-knotwork-dragonborn.png

Mistä tietää mitkä tehtävät on "tärkeitä" eli vie pelin juonta eteenpäin?
Quest logissa katsot minkä otsikon alla se tehtävä on.

Pääjuonten (main quest, civil war, Guildit yms.) kannalta tärkeämmän tehtävät on omien otsikoiden alla, ja loput sitten Misc.

Tämäpä selvä. Kysytään sitten vielä tähän, tehtävässä Elder Knowledge, kohta "Learn the location of Elder Scroll. Niin se jätkä ei siellä kirjastossa suostu kertomaan mulle siitä mitään ja olen sille jonkun tehtävänkin tehnyt. Miten sen saisi puhumaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom