Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko tässä pelissä erikseen mitään fire/poison/magic -resistansea? Ainakaan Armoreissa ei näyttäisi olevan mitään muita statseja kuin armor, weight ja value. Onko omalla hahmolla sitten jotain vastaavia statseja vai mennänkö tässä vaan yhdellä atribuutilla kaikkea eri damagea vastaan?

Joo on, pystyt alkemia-taidolla keittämään pulloja joista saa esim vastustusta tulta, kylmää jne vastaan. En ihan varma ole löytyykö esineistä resistansea, jos löytyy niin enchantilla purat sen kaman ja voit sen jälkeen tehdä omia esineitä joihin tunget resistancea :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko tässä pelissä erikseen mitään fire/poison/magic -resistansea? Ainakaan Armoreissa ei näyttäisi olevan mitään muita statseja kuin armor, weight ja value. Onko omalla hahmolla sitten jotain vastaavia statseja vai mennänkö tässä vaan yhdellä atribuutilla kaikkea eri damagea vastaan?

Kyllähän niitä statseja on läjäpäin. Resistanceja, magicka regenerationia, improved lockpicking (ja muut skillit), stamina, carrying capacity jne jne. Aseissakin vaikka ja mitä. Sitten tohon päälle vielä itse laitetut parantelut ja enchantit kaikkiin kamoihin. RPG ei ole RPG ellei siinä oo helvetisti nippelinäpräämistä. :D

e: Tästä muuten tuli mieleen, kun noita kamoja disenchanttaa niin onko väliä minkä tasoisen kaman hajottaa vai tuleeko siitä aina samantasoinen effekti, jonka vahvuus sitten määräytyy soul gemin tason mukaan? En oo vielä syventynyt tohon enchantingiin pahemmin.
Esim. jos disenchanttaa esineen, jossa on 50% magicka regeneration vs. 75%

On, luultavasti oot aika alussa jos et oo löytäny muunlaisia armoreita. Ja esim. joihinkin vihuihin magic ei toimi ollenkaan, ja jotkut ovat immuuneja tulelle ymym.

Jep, suht alussa olen vielä... Peli odottaa kaupassa mahdollista hankintaa :D

Kyllähän niitä statseja on läjäpäin. Resistanceja, magicka regenerationia, improved lockpicking (ja muut skillit), stamina, carrying capacity jne jne. Aseissakin vaikka ja mitä. Sitten tohon päälle vielä itse laitetut parantelut ja enchantit kaikkiin kamoihin. RPG ei ole RPG ellei siinä oo helvetisti nippelinäpräämistä. :D

e: Tästä muuten tuli mieleen, kun noita kamoja disenchanttaa niin onko väliä minkä tasoisen kaman hajottaa vai tuleeko siitä aina samantasoinen effekti, jonka vahvuus sitten määräytyy soul gemin tason mukaan? En oo vielä syventynyt tohon enchantingiin pahemmin.
Esim. jos disenchanttaa esineen, jossa on 50% magicka regeneration vs. 75%

Ilmeisesti ei vaikuta, koska samaa skillia ei voi disenchantata useampaan kertaan. Tai sitten oon ryssinyt tuon puolen totaalisesti disecnhantaamalla paskoja kamoja :D

Mitenhän helvetissä ton yhen lohikäärmeen saa tapettua tossa aika alun päätehtävässä "Locate the dragon burial site"... Ei mikään hirveä leveli viel ole itsellä kun oon lähinnä luuttaillu kaikkea mahollista. Kannattaakohan tuo jättää tekemättä ja side guesteilla levuttaa ensin? Joku 4 kertaa yrittänyt vaan eipä sen tarvihe ku pari kertaa hyökätä päälle niin kuolee.

Yks vituttava asia on kun tässä ei voi tappaa kaikkia henkilöitä... Tuossaki Kynesgrovessa lähellä yo tehtävää joku ämmä hyökkää koko ajan päälle ilman syytä ja oon tappanut senkin neljästi nolla energialle, vaan se vähän aikaa on polvillaan ja nousee takasin kimppuun. Ei väliä montako kertaa sen tappaa.

[e]Ja lisätäkseni niin tuo ämmä on se Delphine joka hyökkää... mitään en ole kyllä mielestäni tehnyt väärin. FUckin bitch

Muistutetaan vielä, että ei mitään suoria spoilereita tähän ketjuun. Muutamat viestit menee jo aika läheltä sitä rajaa, joten pitää kohta alkaa poistelemaan...
Editoin tuon otsikon, eli spoilertagit käyttöön, jos juoneen tms. liittyvää postaillaan.

Yleisiä juttuja ja kysymyksiä toki voi laittaa ilman tageja.

Mitenhän helvetissä ton yhen lohikäärmeen saa tapettua tossa aika alun päätehtävässä "Locate the dragon burial site"... Ei mikään hirveä leveli viel ole itsellä kun oon lähinnä luuttaillu kaikkea mahollista. Kannattaakohan tuo jättää tekemättä ja side guesteilla levuttaa ensin? Joku 4 kertaa yrittänyt vaan eipä sen tarvihe ku pari kertaa hyökätä päälle niin kuolee.

Yks vituttava asia on kun tässä ei voi tappaa kaikkia henkilöitä... Tuossaki Kynesgrovessa lähellä yo tehtävää joku ämmä hyökkää koko ajan päälle ilman syytä ja oon tappanut senkin neljästi nolla energialle, vaan se vähän aikaa on polvillaan ja nousee takasin kimppuun. Ei väliä montako kertaa sen tappaa.

[e]Ja lisätäkseni niin tuo ämmä on se Delphine joka hyökkää... mitään en ole kyllä mielestäni tehnyt väärin. FUckin bitch
Jos sitä ämmää tarvitaan vielä johonkin jatkossa? Mä muistan miten mua vitutti kun pelasin Morrowindia ja ahneuttani tapoin melkein kaikki kauppiaat että voisin pölliä niiden kamat. Kyllä se sitten jälkeenpäin kuitenkin vitutti kun ei ollut ketään kenelle myydä mitään.

Jahas vielä lisäystä tohon edelliseen. Kaikki Riverwoodissa tuntuu hyökkäävän kimppuun. :D MItähän tähän keksis. wtf!
Kilpi tai muu käteen ja pidä blocknappia pohjassa nii niiden pitäis lopettaa hyökkäily, jos et oo liikaa suututtanut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vedin tuon tehtävän juuri vähän aikaa sitten muistaakseni ja level oli 20..eli jos paljon tota alhasempi on niin kannattaa muita questeja tehä ensin, että pärjää.

Zone-sarja -42%
EI HITTO!
Kävin tuolla alkupaikassa ja huomasin, etten ole aktivoinut tota warriors stonea ( 20%nopeemmin combat levellejä! ) ja oon jo 42 lvl... fail

Kannattaa mennä sinne torniin ja ampua jouskarilla sitä loharia ja antaa niiden sotilaiden hoitaa suurinosa hommasta :D
!

Fools! Eikö kukaan muka ole kattonut noita aikaa sitten tulleita skyrimin esittelyvideoita? Siinähän se aktivoi sen alun stonen!

Fools! Eikö kukaan muka ole kattonut noita aikaa sitten tulleita skyrimin esittelyvideoita? Siinähän se aktivoi sen alun stonen!

Itsehän se kaikki pitää kokea eikä mitään gameplay-videoita tueta :D Tullut muuten hieno bugi vastaan.. Mun Morekei:n maski ei näykään enää maskina vaan tekee mun ukon pärstästä näkymättömän.. aika hienon näkönen päätön huppumies :D

Suositut

Back
Ylös Bottom