Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Me maksetaan verojen kautta noiden hylkiöiden viinat kun sossussa roikkuvat, jos kuva on liikaa pyydetty, niin on se nyt perkele!
Alkoholiongelmissa on yleensä takana myös vakavat mielenterveysongelmat, joille nämä ihmiset eivät voi itse mitään, vaan päästäkseen "kunnon kansalaisen" asemaan tarvitsevat ammatillista apua. Suht vittumaista latailla nettiin kuvia näistä ihmisistä, joilla elämänhallinta on pettänyt pahemman kerran. Ajatelkaapa omalle kohdalle. Tarvitsisitko tuossa tilanteessa enemmän apua vai ivaa, jota tällaiset threadit sisältävät?
itse spuget oloihinsa syyllisia on, ei kukaan muu.
btw, mielenterveys ongelmat alkaa yleensa vasta dokaus kauden aikana joka pistaa miehen viela lahemmas viinaa. spugeillahan on useinki kaikenmaailman ryyneja apteekista haettuna.
Jaa, mun mielestä päivittäinen ryyppääminen on aina merkki mielenterveyden ongelmista/sairaudesta, sanoi itse spuge siihen mitä tahansa. Nää jannut ei ole ihan huvikseen itseään tuohon pisteeseen ajaneet. Jos teidän mielestä kuitenkin on OK naureskella spugekuville ja väheksyä niitä ihmisinä, niin siitä vaan. On teidän oma valinta olla kusipäitä muita ihmisiä kohtaan.
8 § (9.6.2000/531)
Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen
Joka oikeudettomasti
1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai
2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville
Ps. kts. disclaimer.