SUPERCARB 1kg -40%

Elämän kurjuutta (kuvia)

Eikö tähän threadiin oo helpoin ratkaisu se että peittää pärstän jos semmonen näkyy, on ne spuget ihan hauskoja katottavia kuitenkin ja ihan hupaisa idea tää threadi. :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Joo jos sovitaan, että otetaan hauskoja tilannekuvia ja peitetään naama sitten. En tajunnu tosta ekasta heebosta ottaa vielä niitä tilannekuvia, mutta alko sen tuijottaminen ja perseily sen verra ärsyttää, et otin kuitenkin tollasen peruspose kuvan.

Me maksetaan verojen kautta noiden hylkiöiden viinat kun sossussa roikkuvat, jos kuva on liikaa pyydetty, niin on se nyt perkele!

Kannattaa muuten käydä tekemässä jokin kysely sitten etukäteen, että kuinka moni dokaa sossun rahoilla ja kuinka moni työttömyyskorvauksella tai eläkkeellä.

musta_kukkahattu.jpg

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Alkoholiongelmissa on yleensä takana myös vakavat mielenterveysongelmat, joille nämä ihmiset eivät voi itse mitään, vaan päästäkseen "kunnon kansalaisen" asemaan tarvitsevat ammatillista apua. Suht vittumaista latailla nettiin kuvia näistä ihmisistä, joilla elämänhallinta on pettänyt pahemman kerran. Ajatelkaapa omalle kohdalle. Tarvitsisitko tuossa tilanteessa enemmän apua vai ivaa, jota tällaiset threadit sisältävät?

Pulsut naureskelevat tälle ketjulle surffatessaan sossun sponssaamilla 3G Iphoneilla ruttopuistossa. "Katohan, Jorma päässyt nettiin"...

Alkoholiongelmissa on yleensä takana myös vakavat mielenterveysongelmat, joille nämä ihmiset eivät voi itse mitään, vaan päästäkseen "kunnon kansalaisen" asemaan tarvitsevat ammatillista apua. Suht vittumaista latailla nettiin kuvia näistä ihmisistä, joilla elämänhallinta on pettänyt pahemman kerran. Ajatelkaapa omalle kohdalle. Tarvitsisitko tuossa tilanteessa enemmän apua vai ivaa, jota tällaiset threadit sisältävät?

oon ollu siviilielamassa paljonki tekemisissa kaikenmaailman spugejen kanssa, ja tuntenut tallaisia ihmisia laheltaki. ja voin sanoa etta niissa ihmisissa ei ole mitaan mita pitais saalia, jokainen niista on itse elamansa vituilleen paastany eika sita halua korjata vaikka sen voisi tehdakkin.
se on omasta paatoksesta, kaikki spuget ei oo tarvinnu mitaa potkua paahan elamalta etta on tuohon ryhtyny, esim tunnen eraan tyypin joka aina hehkutti ryyppaamista ja piti sita jotenki vitun ihailtavana asiana ja joku perus jokke-juoppo oli sen idoli, no jatkalla itsellaankaa ei enaa paljoa hampaita ole suussa ja maksa huutaa hoosiannaa, muutaman vuoden nyt tayspaivaisesti juonu, ei tuossa mitaa tapahtumia tarvittu, vaan paska arvomaailma riitti.

sitten muutenki osa naista on vaan niin kusipaista sakkia etta ei kiinnosta vaan..

joo oon itsekki ajatellu miten mukavaa se oliski vaan luovuttaa taman eteenpain raivaamisen kanssa ja vaan ottaa pullo kateen siirtya ryyppaamaan alkoholisti kavereideni sekaan ja vietella mukavaa juopon elamaa kannissa aina ja kuolla nuorena, eipa sita silloin paremmasta tietaisi niin mikas siina.

itse spuget oloihinsa syyllisia on, ei kukaan muu.

btw, mielenterveys ongelmat alkaa yleensa vasta dokaus kauden aikana joka pistaa miehen viela lahemmas viinaa. spugeillahan on useinki kaikenmaailman ryyneja apteekista haettuna.

Ei helvetti, menkää muualle kukkahattutädit selittää ja avautumaa tästä kuvausaiheesta, koitetaan nyt pitää tää kuva ketjuna, menee muuten taas siihen että on kuva ja sit sen jälkee 20sivuu paskan jauhantaa ja avautumista.

itse spuget oloihinsa syyllisia on, ei kukaan muu.

btw, mielenterveys ongelmat alkaa yleensa vasta dokaus kauden aikana joka pistaa miehen viela lahemmas viinaa. spugeillahan on useinki kaikenmaailman ryyneja apteekista haettuna.

Jaa, mun mielestä päivittäinen ryyppääminen on aina merkki mielenterveyden ongelmista/sairaudesta, sanoi itse spuge siihen mitä tahansa. Nää jannut ei ole ihan huvikseen itseään tuohon pisteeseen ajaneet. Jos teidän mielestä kuitenkin on OK naureskella spugekuville ja väheksyä niitä ihmisinä, niin siitä vaan. On teidän oma valinta olla kusipäitä muita ihmisiä kohtaan.

Perus puliukothan ovat aika harmittomia. "Kansanperinnettä" tietyllä lailla.

Muistan aina kun teininä eräällä bussipysäkillä odotellessani alkoi yksi laitapuolen kulkija virittämään serenadia eräälle keski-ikäiselle naiselle. Komeasti lauloi vaikka pystyssä pysyikin vain liikennemerkkiin nojaamalla.

Sairaalan vuodeosastoilla on myös paljon puliukkoja. Mikäli sydänkohtaus ei vie, niin edessä on lähes takuuvarma dementia ja voi olla että herrat makaavat vuosikymmenen verran sängyssä koskaan pukahtamatta sanaakaan tai avaamatta silmiään.

Voisiko ajatella että tällaiset kuvat ovat tietynlaista "sosiaalista kommentaaria", mikäli pidättäydytään asiattomuuksista ja vaikka blurrataan kasvot?

No pulsuja on ja tulee olemaan, ei tämmönen threadi vähennä tai lisää niitä, tai niiden mielipahaa. Ja jos aihe aiheuttaa ärsytystä, niin ei ole pakko katsella tätä threadia. Mike määrää säännöt, mielestäni tuo kasvojen blurraus on hyvä, sillon ei mennä liian henkilökohtaselle tasolle.

Tämmöinen voisi olla toimivana omanlaisensa kulttuuriteko, kuvataan vain pulsukulttuuria, missä dokaavat, ovatko niin vahvasti laumaeläimiä kun yleensä jne.

Kasvojen blurraamisella pestään kädet kukkahattutätien osalta, silloin ei pitäisi olla mitään kamalaa tässä.

Jaa, mun mielestä päivittäinen ryyppääminen on aina merkki mielenterveyden ongelmista/sairaudesta, sanoi itse spuge siihen mitä tahansa. Nää jannut ei ole ihan huvikseen itseään tuohon pisteeseen ajaneet. Jos teidän mielestä kuitenkin on OK naureskella spugekuville ja väheksyä niitä ihmisinä, niin siitä vaan. On teidän oma valinta olla kusipäitä muita ihmisiä kohtaan.

joo mut ei valttamatta, mutta juodessa ne vakisinki kehittyy. joo nama jatkat on ajanu itse itsensa tohon pisteeseen ihan sama milla motiivilla... se motiivi olis kumminki aina tekosyy vaan luovuttaa.

ja tuosta jokapaivaisen juomisen yhteydesta mielenterveysongelmiin, tavallaan... itsekki karsiny suhteellisen vaikeista mielenterveysongelmista jotka kylla pakottivat mut juomaan joka saatanan paiva koska selvana ei voinut olla koska ei vaan kestanyt. mutta mika erottaa mut spugesta on se etta ma tajusin lopettaa, olla selvinpain ja kestaa sita saatanan helvettia niin kauan etta turruin siihen. nykyaan juon sillointalloin viikonloppuisin vaan.

8 § (9.6.2000/531)
Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen

Joka oikeudettomasti

1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai

2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville

Ps. kts. disclaimer.

.... on muuten tullu sakkorangaistuskin allekirjoittaneelle vastaavasta rikosnimikkeestä :D Tosin silloin kyseessä olin sammunut alaston tyttö :urjo:

edit.Toinen vanhemmista on alkoholisoitunu ja en tiedä näkyykkö nykyää helsingin katukuvassa, mutta toivottavassti ei tänne sivuille eksy kun saattaa vielä tutut tunnistaa :D

Minun kirjoissa alkoholistit/spuget on ehdottomasti yhteiskunnan pohjasakkaa, vielä narkkejakin alempana.

Latest posts

Back
Ylös Bottom