Eläinten päivä

Tänään on vietetty maailman eläinten päivää, joten olettehan muistaneet helliä lemmikkejänne? Täällä on syöty luuta, käyty lenkillä, juoksenneltu pellolla ja otettu kuvia. Tässä pari otosta mun 7,5 kuukautisesta vauvasta:

Liitteet

• 4.10.05 023.jpg
    4.10.05 023.jpg
    542,8 KB · Katsottu: 214
  • 4.10.05 028.jpg
    4.10.05 028.jpg
    628,1 KB · Katsottu: 225
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on niin kylmä ettei ulos enää pääse, mutta annoin tuhdi annoksen pellettejä ja salaattia! Kuvassa siis about A4 paperin kokoinen kilppari, painoa melkeen 2kg. Kreikasta päin ilmeisesti ja ikää suunnilleen 12 vuotta. Nuori poika siis.. Hauska kaveri kun tykittää ympäri kämppää, nussii kenkiä ja kesällä tehdään jopa tunnin ulkolenkkejä. Ymmärtää nimen ja osaa antaa tassua :haart:

Liitteet

• kille_käsitelty.jpg
    kille_käsitelty.jpg
    42,9 KB · Katsottu: 212
Eläinten päivän kunniaksi kissa sai nukkua haisevassa treenikassissani :D . Oikeesti en tiennyt, että tällanen on, mutta laitetaan nyt kuvakin.

PS: Eikö vähän aikaa sitten ollu joku elukoiden päivä? Olin kuulevinani jotain sellasta salilla radiosta.

Liitteet

• rollo2.jpg
    rollo2.jpg
    528,6 KB · Katsottu: 189
Vertin kanssa on tehty pari kunnon lenkkiä ja harjoteltu temppuja ja nukuttu päikkäreitä viltin alla. Eipä se paljoa muuta toivokkaan. =) Kuvassa noin kaksikuisena.

Liitteet

• vertti_syo_ kaapinovea.jpg
    vertti_syo_ kaapinovea.jpg
    26,6 KB · Katsottu: 227
Hannis sanoi:
Vertin kanssa on tehty pari kunnon lenkkiä ja harjoteltu temppuja ja nukuttu päikkäreitä viltin alla. Eipä se paljoa muuta toivokkaan. =) Kuvassa noin kaksikuisena.

Minkäs rotuinen Vertti on? Kivan näköinen koiru... :)

pojat halus tulla moikkaamaan näin eläinten päivän kunniaksi

Liitteet

• Kuva000.jpg
    Kuva000.jpg
    60,6 KB · Katsottu: 231
  • Kuva009.jpg
    Kuva009.jpg
    48,5 KB · Katsottu: 203
Quadzilla sanoi:
Tänään on vietetty maailman eläinten päivää, joten olettehan muistaneet helliä lemmikkejänne? Täällä on syöty luuta, käyty lenkillä, juoksenneltu pellolla ja otettu kuvia. Tässä pari otosta mun 7,5 kuukautisesta vauvasta:

Minkäs rotunen tuo sinun "vauva" on? Komian kokonen tuon ikäseksi.

Joo mein reilu vuoden ikänen staffi sai juhlan kunniaksi aamupalalla tuhdin naudanmaksa-aterian ja nyt sitä joutuu pakoilemaan. Kaameet ilmavaivat paukkas päälle ja haju on sanoinkuvaamaton..

Multivita sanoi:
Minkäs rotunen tuo sinun "vauva" on? Komian kokonen tuon ikäseksi.
Läski on Amstaffi. Aika ruipelohan se on vielä, mutta leviää kyllä siitä. Elopainoa sillä on vasta joku 25 kiloa, turkki märkänä.. :) Sitten kun lonkat on kasvanut kasvunsa, aloitetaan vetotreenit niin saa hyvin lihasta. Laittaiskohan sen kiskoon mun autoa, niin säästäis bensakuluissa... :hyper: Tämän rotuiset koirat pystyvät kiskomaan jopa 3 tonnin taakkaa!

Meilläpä tuo kissa näin päivän kunniaksi otti ja kusasi suoraan laatikkonsa viereen. Siinä oli vissiin sen mielipide koko helvetin päivästä :D .

Quadzilla sanoi:
Sitten kun lonkat on kasvanut kasvunsa, aloitetaan vetotreenit niin saa hyvin lihasta. Laittaiskohan sen kiskoon mun autoa, niin säästäis bensakuluissa... :hyper: Tämän rotuiset koirat pystyvät kiskomaan jopa 3 tonnin taakkaa!
www.sathy.fi Tuolta saa tietoa noista mielenkiintoisista tuloksista jos jotain kiinnostaa lukea. Ehana hauva Qadzillalla. :haart: Jos itselläni ei olisi allergiaa niin rodun valinnassa ei olisi hankaluuksia. :(

Vähän :offtopic: , mutta MTV3 veti kyllä pohjanoteerauksen eilen eläinten päivän kunniaksi. Olin jo luullut, että kaiken maailman tietovisojen yms. pohja on jo saavutettu, mutta kyllä eilen veti hiljaiseksi. Jotain "soita ja voita 500 euroa" tietovisaa veti karhupukuun pukeutunut kaveri, joka puhui ohjelman ajan hassunhauskalla karhukielellä sellainen vilkkuvalo sylissä...Ei oikeesti tiennyt enää itkiskö vai nauraisko :hyper:

Kannattaa itkeä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom