Ekaa autoa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli nyt kun työmatka on pidempi ja isompaan kaupunkiin muuttamassa niin auto ois tarpeen. Oon kattellu monia autoja nettiautosta, muttei tunnu löytyvän sitä oikeeta. Hinta saa olla enintään 20 tonnia, ei yhtään enempää.

-automaatti
-4-paikkainen
-tehokas
-hieno ulkonäkö sekä hienot sisätilat
-pitää pystyä ajaan talvellakin
-taka-neliveto

Ehdotuksia ehdotuksia :rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mikset vaan laita noita ehtoja sinne nettiauton hakukenttään ja etsi itse itsellesi mieluista, ei kait kukaan sulle täältä osaa sitä "oikeata" autoa sanoa.
ja mikä on tehokas auto, missä menee raja? onko 200hp jo tehokas`?

No eipä toi nyt tehokas oikeen ole, muuten varmaan ihan pirun hyvä. En tajua miks subarulla ei ole Legacyä bensaturbona euroopassa myytävänä, tota vanhempaakaan. Jos sitä sais vaikka tolla koneella mutta turbotettuna niin ois varmaan vähän vitun hyvä jokapaikanhöylä.

Tässä täyttyy kaikki: http://www.nettiauto.com/audi/a6/3440829 Paitsi ehkä ulkonäkö. Ainakin mun mielestä toi subaru on hienompi.

Zone-sarja -42%
No jos tollasia hakee, niin 20 tonnillahan saa jo WRX Imprezaa, ties mitä tuning japani Supria ties millä hevosilla. Eriasia sitten niiden huolto ja kestävyys, vaikka hinta oliskin hankittaessa edullinen.

Ehkä järkeväksi käyttöautoksi juuri Lefiksen mainitsee Audi A6, A4, bemarilta kolmossarjaa. Niin on luotettavuuskin vähän toista luokkaa ja polttoaineen kulutus.

On toi 2.7T:kin varmaan kulutukseltaan aika runsas, vielä automaattina :D mutta eihän kaikkea voi saada ja voisin kuvitella olevan muuten aika hyvä yleisauto. Vastaavankulkuista dieseliä ei kuitenkaan ihan hirveästi tohon hintaan löydy.

Suositut

Back
Ylös Bottom