Eka voimaohjelma, apua kaivataan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja k3pp1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyykyssä niiaus tarkottaa persiin karkaamista taakse ylöstullessa ja selän kaatumista sen takia liikaa eteen. Nosto siis tulee liikaa jullena ylös. Selkä saa taipua ihan kunnolla eteenpäin noston aikana, kunhan alaselkä ei pyöristy (huono liikkuvuus) ja ettei ym. ilmiötä tapahdu.

Vedossa en tekis yli kutosia. Vievät vaan tukkoon. Ainakaan kovin tiukkoja pitkiä sarjoja en tekis ollenkaan. Sun kyykky-veto suhde on järkyttävästi nurin. Raw-nostoja aatellen sun pitäs saada kyykyssä joku 8*120, että oltas ees lähellä.

Vedoissa AINA lähtö kuolleesta, eli ei pompun pomppua koko sarjassa. Vedätkö pyöreellä selällä? Selkee voimanpuute reisissä ja persiissä näyttäs olevan noilla tuloksilla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jto, mullakin taitaa olla aika huono kyykky-vetosuhde? Parhaat kyykyt on 6*107,5 / 1*130 ja vedossa 6*145 / 1*160. Vedot oon ottanu aina lattiasta ilman pomppuja. Kyykky ei vaan oo koskaan kulkenu. :(

Mulla on kyllä kyykyssä tällä hetkellä joku tosi pahasti pielessä kun etukyykky on jo melkein tasoissa vaikka teen sitä vähemmän. Saliohjaaja sano että teen liian syvää kyykkyä (tosin etukyykky tulee vähintään syvältä mutta se ei ole tuntunut koskaan haittaavan). Kannattaisiko mun jättää noi kyykyt esim. voimanostosyvyyteen tms?

Zone-sarja -42%
en nää juuri perustetta tehdä alle voimansotosyvyisiä kyykkyjä muutoin kuin jumppamielessä. voimanostosyvyyskin on yllättävän syvä...

Kyykyssä niiaus tarkottaa persiin karkaamista taakse ylöstullessa ja selän kaatumista sen takia liikaa eteen. Nosto siis tulee liikaa jullena ylös. Selkä saa taipua ihan kunnolla eteenpäin noston aikana, kunhan alaselkä ei pyöristy (huono liikkuvuus) ja ettei ym. ilmiötä tapahdu.

Vedossa en tekis yli kutosia. Vievät vaan tukkoon. Ainakaan kovin tiukkoja pitkiä sarjoja en tekis ollenkaan. Sun kyykky-veto suhde on järkyttävästi nurin. Raw-nostoja aatellen sun pitäs saada kyykyssä joku 8*120, että oltas ees lähellä.

Vedoissa AINA lähtö kuolleesta, eli ei pompun pomppua koko sarjassa. Vedätkö pyöreellä selällä? Selkee voimanpuute reisissä ja persiissä näyttäs olevan noilla tuloksilla.

Joo, oon aina ollu paska kyykys :itku: .

Noi maastavedot on siis tehty vyön kans.Mut joo, jätän nuo kutosia pidemmät sarjat pois maastavedosta.Selkä on pysynyt suorana vedoissa, mutta joskus oon huomannu että en mee tarpeeks alas jolloin veto tulee pelkästään selällä eikä jaloilla/perseellä.

keskity alussa painamaan reisillä. voisit kuitenkin keskittyä kyykkyyn vaikka pari kuukautta. se kehittää vetoakin, joten ei tartte huolehtia, että veto taantuis. kyykkää 2krt/vko kahdella eri leveydellä tai edestä toinen. ota rauta, millä saat 3*5 melko hyvin ja hyvällä tekniikalla. sillä raudalla sitten pyrit saamaan parissa kuukaudessa 6*6. mieluummin tietysti lisääkin rautaa pikkuhiljaa. palaa sitten asiaan.

Jeps, kiitoksia. Eli oon nyt tehny tota massaohjelmaa jossa on yks jalkapäivä viikos.Teen sillon kyykkyä 4 sarjaa + muut jalkaliikkeet (yhteensä reisille n. 14 sarjaa).Lisäänkö toisen kyykkypäivän vaikkapa selkätreenin alkuun, jolloin teen etukyykkyä tai jotakin eri levyistä kyykkyä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom