Eka kännit ja kaverin muna suuhun...ei paha

Ei vttu :D Mutta niinhän se on että ei kerta homoks tee ja toinenkin on vaan itsensä etsimistä

Positiivista :D Meilläpäin ei suosita sammumista kun sitten saattaa juurikin käydä niin että kundit hakkaa mulkuillaan tms ja toki nämä sammuneen nöyryytys-kohtaukset kuvataan ja näytetään sitten jälkikäteen kuinka kivaa oli sillo ku yks oli poissa pelistä. :D
Sammuneiden nöyryytyksestä tulee aina mieleen kuka se homppelimpi taas olikaan? Jätkä joka työntää munaa sammuneen suuhun vai se sammunut? Tapauksissa jossa sammuneelle irvaillaan, esimerkiksi teinien keskuudessa :D

Positiivista :D Meilläpäin ei suosita sammumista kun sitten saattaa juurikin käydä niin että kundit hakkaa mulkuillaan tms ja toki nämä sammuneen nöyryytys-kohtaukset kuvataan ja näytetään sitten jälkikäteen kuinka kivaa oli sillo ku yks oli poissa pelistä. :D

Ei mut toi on oikeasti jopa suotavaa toimintaa, urpot oppii nopeemmin ottamaan sitä keittoa ihmisiksi! Kipu kasvattaa mutta nöyryytys tekee miehiä/naisia. :)

Ei mut toi on oikeasti jopa suotavaa toimintaa, urpot oppii nopeemmin ottamaan sitä keittoa ihmisiksi! Kipu kasvattaa mutta nöyryytys tekee miehiä/naisia. :)

Jooh, onneks mä osaan pitää itteni hereillä jo :D :rock: Syntymälahjana saanu ton sammumattoman janon vissii :kippis1: niin ja sen tuulenhuuhtoman perseen...

Itse olen monesti rajussa kännissä nuoruudessani ottanut kaverini pallit suuhun. Helvetin hyvä ja hauska keino järkyttää amiksia baarissa. En kiihottunut, eikä kaverikaan, mutta perkeleen hauskaa oli ! :whip:

Eli homoja tässä ollaan vihtori soikoon!1 :lol2:

Epäilen että tuo järkyttää muitakin kuin amiksia, jos toisen lerssin otat suuhun keskellä baaria.

Itse en ole vielä ollut joko tarpeeksi kännissä tai sitten kaverit eivät ole olleet tarpeeksi kännissä jotta tuollaista olisi tapahtunut. Mutta ehkäpä vielä joku päivä vielä saan kokea peniksen sykkeen suussani. ;)

Itse olen monesti rajussa kännissä nuoruudessani ottanut kaverini pallit suuhun. Helvetin hyvä ja hauska keino järkyttää amiksia baarissa. En kiihottunut, eikä kaverikaan, mutta perkeleen hauskaa oli ! :whip:

Oikeeta meininkiä. Tuollaiset jutut ovat aivan parasta huumoria julkisella paikalla. Mukava kattoo kuinka äidin pikku prinsessat ja prinssit ovat kauhusta ja inhosta kankeana. :D Munaa suuhun ja kivestä perään:thumbs:

Montako nyyttipusukaveria sulla on?

Mun countti on vielä: 0

Joo hyvähän se nyt on nuorena jannuna ottaa kaverin munaa suuhun ym. jeusaa ettei ala sitten vanhana vaarina vituttamaan tekemättömät asiat.

Viimeksi muokattu:
Voisiko tuossa (ja miksei monessa muussakin) tapauksessa olla mahdollista että nick on saatu jotenkin haltuun? Samalta nimimerkiltä on ilmeisesti yhtäkkiä tullut muitakin kauheita tunnustuksia vaikka oli kuitenkin kirjoittanut jo paljon postauksia.

Eniten ihmetyttää nämä "Olen ajatellut miltä tuntuisi kullin imeminen enkä oikeastaan edes pidä naisista mutta en minä mikään homo ole"

Miksiköhän perkeleessä edes selailen tällaista :lol2: tylsää taas

"Aion todistaa teille etten ole homo, koska harrastan seksiä vain heteromiesten kanssa" Olikohan se Taberman kun heitti jotain tommosta läppää... Kuulemani mukaan tuollainen tapaus on sattunut kotikylässänikin... :D

Epäilen että tuo järkyttää muitakin kuin amiksia, jos toisen lerssin otat suuhun keskellä baaria.

Itse en ole vielä ollut joko tarpeeksi kännissä tai sitten kaverit eivät ole olleet tarpeeksi kännissä jotta tuollaista olisi tapahtunut. Mutta ehkäpä vielä joku päivä vielä saan kokea peniksen sykkeen suussani. ;)

Repesin ja nauran vieläkin :hyper:

Back
Ylös Bottom