Ei vttu :D Mutta niinhän se on että ei kerta homoks tee ja toinenkin on vaan itsensä etsimistä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sammuneiden nöyryytyksestä tulee aina mieleen kuka se homppelimpi taas olikaan? Jätkä joka työntää munaa sammuneen suuhun vai se sammunut? Tapauksissa jossa sammuneelle irvaillaan, esimerkiksi teinien keskuudessa :DPositiivista :D Meilläpäin ei suosita sammumista kun sitten saattaa juurikin käydä niin että kundit hakkaa mulkuillaan tms ja toki nämä sammuneen nöyryytys-kohtaukset kuvataan ja näytetään sitten jälkikäteen kuinka kivaa oli sillo ku yks oli poissa pelistä. :D
Eipäs olla niin ahdasmielisiä :lol2:
Tänä perjantaina jokainen riisuu estyneet aatteensa ja ottaa kaveriltaan poskeen niin on kaikilla hyvä olla![]()
Positiivista :D Meilläpäin ei suosita sammumista kun sitten saattaa juurikin käydä niin että kundit hakkaa mulkuillaan tms ja toki nämä sammuneen nöyryytys-kohtaukset kuvataan ja näytetään sitten jälkikäteen kuinka kivaa oli sillo ku yks oli poissa pelistä. :D

Ei mut toi on oikeasti jopa suotavaa toimintaa, urpot oppii nopeemmin ottamaan sitä keittoa ihmisiksi! Kipu kasvattaa mutta nöyryytys tekee miehiä/naisia.![]()
Syntymälahjana saanu ton sammumattoman janon vissii :kippis1: niin ja sen tuulenhuuhtoman perseen...Itse olen monesti rajussa kännissä nuoruudessani ottanut kaverini pallit suuhun. Helvetin hyvä ja hauska keino järkyttää amiksia baarissa. En kiihottunut, eikä kaverikaan, mutta perkeleen hauskaa oli ! :whip:
Eli homoja tässä ollaan vihtori soikoon!1 :lol2:
Montako nyyttipusukaveria sulla on?Itse olen monesti rajussa kännissä nuoruudessani ottanut kaverini pallit suuhun. Helvetin hyvä ja hauska keino järkyttää amiksia baarissa. En kiihottunut, eikä kaverikaan, mutta perkeleen hauskaa oli ! :whip:
Eli homoja tässä ollaan vihtori soikoon!1 :lol2:
Mutta ehkäpä vielä joku päivä vielä saan kokea peniksen sykkeen suussani. ;)
Eikä se ole homo jonka munaa imetään, vaan ainoastaan se joka imee :jahas: x2
Epäilen että tuo järkyttää muitakin kuin amiksia, jos toisen lerssin otat suuhun keskellä baaria.
Itse en ole vielä ollut joko tarpeeksi kännissä tai sitten kaverit eivät ole olleet tarpeeksi kännissä jotta tuollaista olisi tapahtunut. Mutta ehkäpä vielä joku päivä vielä saan kokea peniksen sykkeen suussani. ;)