Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä tosta 944:sta, eipä sen ylläpitäminen tai korjaaminen ole kovin vaikeaa tai kallistakaan. Osia on myös ihan hyvin saatavilla.
Lopulta laitoin reilusti budjettiin lisää ja hankin C 36 AMG:n, et kyl tota c sarjaa lämpimästi suosittelisin. Eihän tuo 280 mikään tykki ole, mut kyl silläkin jo kerkiää. Ja aivan loistava ajettava
Mikäs etumoottorisessa porkkessa on huonoa talvella?Talvikelit on ongelma 944 kanssa. Ei se etteikö talvella pääsisi, mutta kiinnittää ainakin meikäläisen huomion hyvin Porsche+lumikelit.
Mikäs etumoottorisessa porkkessa on huonoa talvella?
Eipä se samanikäisille takavetoisille häviä missään talvella.
Aviator, jos tuo possu enemmän kiinnostaa nini suosittelen tutustumaan http://www.9xxfin.com/ foorumiin, paljon hyvää juttua neljänelosistakin.
Vielä tosta 944:sta, eipä sen ylläpitäminen tai korjaaminen ole kovin vaikeaa tai kallistakaan. Osia on myös ihan hyvin saatavilla.
ja tuo c280 "amg" saattaa tarkoittaa esim että tehtaalta on tilattu amg jarruilla/alustalla/korisarjalla . Ja jos c-malliin päädyt, ni ennen ostoa ylös ja tarkastamaan pohjan kuntoa , varsinkin jos on "saksantuonti" ja ei ole ruostesuojattu. Itsellä 220c , juurikin amg jarruin ja alustalla joka sittemmin päivitetty lonriserin alustaan. Ja täytyy sanoa että mielyttävä ajaa. Mutta omani juurikin oli tommoinen ruostesuojaamaton ja yhteensä neljä paikkaa joutu hitsaamaan takapaksiin(runkopalkki takaa, putken takimmaisen kannakkeen syvennys, ja molemmin puolin sisälokasuojan alta). Mutta nyt rupeaa auto olemaan läpikäyty ja vuosiksi eteempäin varmasti huolettomia kilometrejä .
Edit: c36 ois kyllä aika kuningas auto , mutta ole tarkkana kun ostat ni tarkasta johosarja , joka tuppaa kovettumaan ja haurastumaan---> sähkövikoja , ja sitten sarja vaihdettava . Ja muistaakseni ei ollut halpaa hommaa . Jos oikein muistan niin varsinkin alkupään c36 oli tuota ongelmaa.
No eipä tuo e36 325:kään ole mikään raketti, aikalailla samanluontoisella moottorilla kuitenkin varustettu. Mutta voihan noita kuitenkin sporttiseksi sanoa(kiihtyvyys siinä n.8s/100km/h ja kulkua löytyy yli 200) koneiltakin.Toi suoralla kutosella oleva C 280 ei oo sitte mikään raketti ja alavääntö ei säväytä yhtään. Uudemmat V6-koneiset C 280:t on sitten jo liian kalliita tuohon hintaluokkaan mutta sen lisäksi että vääntävät alhaalta paljon paremmin myös kuluttavat pari litraa satkulla vähemmän käytännön ajossa.
Mulla on pari C-sarjalaista ollutkin, 1995 C 220 Elegance ja 1998 C 280 T Sport automaatilla. Hyviä autoja ajaa molemmat, mutta 1998 C-sarjalaisen korjauskustannukset itkettivät (semmoset 3500 meni vuodessa ku mm. automaattilaatikko levisi). Tosin oli turhan paljon kelattu kyseinen yksilö.
Kyse oli varmaan sporttisesta autosta ja Camry on ehkä epäsporttisin auto mitä on ikinä tehty. ;)
Kyse oli varmaan sporttisesta autosta....