Ei ole H2 Hummerista maastoajoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo, ei se ole H2 kuten mitkään muutkaan kaupunkimaasturit (lue:lelut) tarkoitettu maastoon.

hummer_crash.jpg

UAZ ei mene mistää ihmeellisistä paikoista, mutta SA INt firmasta löytyy ajoneuvot jotka menee, testattu on yli 500 vrk kokemuksella. Mutta jos mulla olis H2 niis riittäis että se kiertää toria ympäri ja näyttää hyvälle... :rolleyes:

Niin, näkeehän ton jo päälle päin ettei H2 ole mikään mettäsika.
Ihan perus Toyota bj40 varmasti päihittäis hummerin jossain mettä polulla.
Huolestuttavan kasaan silti menny toi keula tos kuvas..

Varmasti muuten ihan hyvä auto toi h2, on tilaa voimaa ja varmasti saa sitä kuuluisaa respektiä.
Sääli, kun en itse tule koskaan olemaan niin rikas, että tollasen ostaisin, vaikka olisin niin ostaisin silti se tota edeltävän mallin mitä näkyy jenkki leffois..Offtopic reilusti, kun ei täs varmaan
mun mielipidettä kysytty.:)

kuparica sanoi:

Nykyaikaiset autothan tehdään antamaan periksi törmäyksessä, mutta se ei tarkoita etteikö se silti olisi turvallisempi kuin vanha laatikko joka ei jousta milliäkään..

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kaivakaas tähän kuvia siitä kiinalaisesta katumaasturista, landwing tai vastaava, törmäystestissä ainoana maailmassa 0 tähteä, 60km/h etutörmäyksessä ratti tunkeutuu ohjaamoon ja murskaa kuljettajan pään :hyper:

erkjetter sanoi:
kaivakaas tähän kuvia siitä kiinalaisesta katumaasturista, landwing tai vastaava, törmäystestissä ainoana maailmassa 0 tähteä, 60km/h etutörmäyksessä ratti tunkeutuu ohjaamoon ja murskaa kuljettajan pään :hyper:

landwind.cgi

landwind.cgi

landwind.cgi

landwind.cgi

landwind.cgi

landwind.cgi

Oliko tossa Jonny tarkotus olla jotain?

jjj84 sanoi:
Nykyaikaiset autothan tehdään antamaan periksi törmäyksessä, mutta se ei tarkoita etteikö se silti olisi turvallisempi kuin vanha laatikko joka ei jousta milliäkään..
Samaa ihmettelin, että mitäs huolestuttavaa tossa on. Autot on tehty niin, että keula rypistyy helposti, joloin se ottaa törmäyksen energian vastaan. Eli karkeasti sanottuna sen parempi mitä enemmän rypistyy, kunhan vaan matkustamo pitää hyvin muotonsa. Joku raja tässäkin tietysti on. Jos se keula on ihan rypyssä jo 20km/h ajetun kolarin jälkeen, ei se paljoa suojaa suuremmissa nopeuksissa.

Hmm,

Äkkiseltään näyttää tulevan ihan oikeaa linjaa. Ei yritä kiertää,
vaan ajaa pyörät kivien päälle, tuosta ajosuuntaan vasemmalle
kääntämisestä en osaa sanoa, kuvauskulmasta näyttää, että
olisi voinut jatkaa suoraan.
Kiinnihän tuo jää kaiketi lähinnä renkaiden takia, taitaa olla
kityrengastus.

-Franco

FrancoC sanoi:
Kiinnihän tuo jää kaiketi lähinnä renkaiden takia, taitaa olla
kityrengastus.
Siitä naksahti joku tukivarsi, etupyörät sojottaa eri suuntiin.

seppo-x sanoi:

Noloa tuossa on vaan se, että jotku dorkat menevät käyttämään autoa sille väärässä ympäristössä. Ja vieläpä tavalla joka varmistaa lopputuloksen. Ei ole katumaastureita mihinkään louhikkoon tarkoitettu. Kyllä niitä on sellaisiakin Hummereitä jotka kestävät tuollaista käyttöä helposti.

kuparica sanoi:
Niin, näkeehän ton jo päälle päin ettei H2 ole mikään mettäsika.
Ihan perus Toyota bj40 varmasti päihittäis hummerin jossain mettä polulla.

Varmasti muuten ihan hyvä auto toi h2, on tilaa voimaa ja varmasti saa sitä kuuluisaa respektiä.
Sääli, kun en itse tule koskaan olemaan niin rikas, että tollasen ostaisin, vaikka olisin niin ostaisin silti se tota edeltävän mallin mitä näkyy jenkki leffois..Offtopic reilusti, kun ei täs varmaan
mun mielipidettä kysytty.:)
Olisitko vähemmän huolestunut jos keula olisi sailynyt ehjempänä ja kuljettaja olisi enemmän palasina? Juuri noinhan sen keulan kuuluukin nokkakolarissa ruttaantua.

Aina olen ihmetellyt sitä, mikä noissa katumaastureissa, SUVeissa ja lava-autoissa kiehtoo. Ehkä se on tuo "riskpektin" saaminen.

erkjetter sanoi:
http://www.youtube.com/watch.php?v=NDOm9dlZ5rk
Tossa video siitä testistä. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom