Ei-niin-vakavaa politiikkakeskustelua

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weeboom
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokoomuksella, ja mun mielestä aika yllättäen kristillisdemokraateilla, on aina näitä hottiksia listoillaan. Pressanvaaleissakin Bjarne Kalliksen vaalimökin ympärillä pörräsi niin nättejä pimuja.
 
Koulutus: yo, kasvatustieteen opinnot, teologian opinnot, sosionomin tutkinto suunnitteilla.

Siis paljonko toi Säde on opiskellut? Itse asiassa tosta käy ilmi vain ylioppilastutkinto. Kasvatustieteen opinnot, teologian opinnot. Vittuako nuo tarkottaa? Appron lukenu molemmista? Itse voisin samalla logiikalla laittaa CV:hen triplasti enemmän sittiä.
 
Koulutus: yo, kasvatustieteen opinnot, teologian opinnot, sosionomin tutkinto suunnitteilla.

Siis paljonko toi Säde on opiskellut? Itse asiassa tosta käy ilmi vain ylioppilastutkinto. Kasvatustieteen opinnot, teologian opinnot. Vittuako nuo tarkottaa? Appron lukenu molemmista? Itse voisin samalla logiikalla laittaa CV:hen triplasti enemmän sittiä.

ja siihen vielä lisäksi

"Tiedän mitä on olla työttömänä. Tiedän mitä on olla pitkäaikaissairaana. Tiedän mitä on opiskella ja samanaikaisesti tehdä työtä elääkseen. Tiedän mitä on avioero. Tiedän mitä on hakea toimeentulotukea. Tiedän mitä on olla nuori ja yrittää saada ääntään kuuluviin."

Ikää 26 :rock: Hyvin on tyttö kerinnyt...

ja ei helvetti

Alkoholiveroja nostetaan kohdennetusti 20 %.
Tupakkaveroon noin 5 % korotus.
Pörssivero palautetaan 0,1 %
Lyhytaikaisten omistusten myyntivoittovero.
Aikuisviihteen (K18) haittavero.
 
Onko kenelläkään tiedossa ehdokasta, joka olisi myös päänsisäisesti pätevä?

Mielellään Helsingistä?
 
Viimeksi muokattu:
tuplat
 
Viimeksi muokattu:
voi luoja:D :D

No, vapaamielisyyden periaatteitten mukaisesti en sano mitään mielipidettä enää tosta, no meitä on moneksi, ja jokainen saa vapaassa maassa nyt olla millainen vaan tahtoo..:) en kyllä äänestäis :)
 
voi luoja:D :D

No, vapaamielisyyden periaatteitten mukaisesti en sano mitään mielipidettä enää tosta, no meitä on moneksi, ja jokainen saa vapaassa maassa nyt olla millainen vaan tahtoo..:) en kyllä äänestäis :)

Kuuluu sentään Amnestyyn! Tai ainakin on ostanut t-paidan.

En silti äänestäis :D
 
Katsokaapa joskus noita ehdokaslistoja, miettikää hetki mistä ehdokkaan rahat tulee ja mitkä puolueet ovat innokkaimmin nostamassa julkisia menoja.

Taitaa olla oma lehmä ojassa.
 
Hah hah. Ei halua kommentoida onko hänellä itsellään kokemusta LSD:n käytöstä. Ei varmaan minkäänlaista.
 
Hoho, kaikkea sitä löytyyki.

Aikuisviihteen haittavero <3

Imekää ny lerssiä pimut.

Ihan toimiva idea, jos samalla otetaan tasa-arvon nimissä käyttöön myös pihtaamisvero.
 
Back
Ylös Bottom