Ei kannata tähtäillä ihmisiä ja laittaa siitä kuvia nettiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Ja tuo liittyy hyvin paljon siihen miten asia saa julkisuutta. Toisekseen julkisuus kannustaa lisää vastaaviin tekoihin, kuten oikein hyvin voidaan tilastoista lukea Jokelan jälkeen. Ei sitä ennen juurikaan ollut mitään erikoisia uhkailuja. Sen jälkeen kyllä. Tuon valossa en näe mitään syytä, miksi asiaa pitäisi tai edes kannattaisi hirveästi vatvoa. Mitä vähemmän näistä puhutaan sen vähemmän niitä tapahtuu.
No olihan ennen Jokelan ampumisia tämän ampujan uhkailut Juutuubissa ja tais olla galtsussakin. Eli jos jo silloin oltais oltu yhtä valppaita, niin olis voinut käydä paremmin. Hyvä se mun mielestä on, että ihmiset ilmoittaa noista uhkauksista poliisille. Julkinen uhkailu on julkista uhkailua myös 4chanilla. Parhaassa mahdollisessa tilanteessa tietysti media ja pakkotoiston foorumi ei palkitsisi näitä dursoja julkisuudella, mutta minkäs teet, kun ihmisiä kiinnostaa.

Ja mulle henk. koht. on ihan sama, toimiiko nämä ilmiantajat lulzien toivossa vai oikean huolestumisen johdosta, kunhan lopputulos on sama kuin tässä tapauksessa.

Luin kyllä tuon vastauksesi, mutta et edelleenkään vastannut kysymykseen, vaan kiersit sen vastakysymyksellä. Toiseen kertaan.

Ja perustelin myös miksi en vastaa kovin tarkasti. Haluan ajatella asiaa objektiivisesti enkä jonkun yksittäisen henkilön näkökulmasta, jota asia koskee henkilökohtaisesti, koska sellainen ajatuskulku hämärtää kokonaiskuvan.

Ei voi kun ihmetellä jengin mielipiteitä täällä.. Ihan oikeesti, toi kuvako on vain "trolli" ja täysin viaton juttu?

Ei jumalauta. Oon ihan sanaton. Kertokaa sit mikä TEIDÄN mielestä ei ole huonoa huumoria ja trollia. Oletuksena että kohteena on teidän skidi, ja olette itse viranomainen. Mihin puututte ja mihin ette.

Samaa mieltä - toivottavasti tuolle löytyy tarpeeksi ison sanktion mukanaan tuova rikosnimike, josta kaveri saa syytteen. Mulle on ihan paskanhailea, oliko tää "läppä" vai ei - tää nettiin upitut aselesoilut pitää vaan saada loppumaan. Oikeasti vittu mitä urpoja tässä maassa sikiää.

Niin typerää laittaa tuollaista nettiin (tai yleensä edes tähtäillä!!), että ihan sama mitkä motiivit kuvan laittajalla on, niin tuntuvan rangaistuksen sietäis saada. Ja kyse ei ole hysteriasta, vaan puhtaasta vitutuksesta tuollaisia nilkkejä kohtaan.....ja edelleen sama oli motiivina "vitsi" tai mikä tahansa muu.

Back
Ylös Bottom