Ei kai me hävitä ruotsille tässä... (Firefox3 latauskisa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä toi mulle valu aivan normaalisti www.getfirefox.com -sivuilta. Tosin tämä onkin Macin versio, voi olla että Win-version lataus tökkii käyttäjämäärien takia enemmän.

-edit. Mielenkiintoista, nyt tuolla sivulla pällistelee FF2 -latauslinkki.

No nyt toimii linkki taas ja pääsin jopa lataamaan. Hitaasti tulee tosin, onneksi ei kovin iso tiedosto ole.

On kyllä mielestäni nopeampi kuin Opera 9.5, varsinkin javascriptissä. Salasanojen tallennusjärjestelmääkin on paranneltu kakkosesta, mikä ei taas Operassa toimi niin hyvin vierailemillani sivuilla, minkä takia vaihdoin takaisin Firefoxiin juuri kolmosen ilmestyessä. Toivoisin jotain hienompaa teemaa + samaisuutta Vistaan ja käyttäjän valitsemaan värimalliin.

Transer rate: 2,29kB/s ...

Mäk versio tökki eilen joskus 21:30 ihan huolella. Ei päässyt lataamaan vaikka kuinka yritti. Yritän tänään iltapäivällä uudestaan jos vaan ehdin.

Eilen illalla oli tosiaan aika hankalaa tuo lataaminen, mutta tänä aamuna onnistuin nykäisemään työkoneelle jopa ekalla yrityksellä :D Tuntuu kyllä toimivan selkeästi nopeammin kuin kakkonen, eli hyvältä vaikuttaa ainakin ensivaikutelman perusteella.

Nyt saa haettu aika vikkelästi. Hieman toi layot on muuttunut, ja ainakaan toi Piclens ohjelma ei toiminut tän kolmosen kanssa.

Nyt saa haettu aika vikkelästi. Hieman toi layot on muuttunut, ja ainakaan toi Piclens ohjelma ei toiminut tän kolmosen kanssa.

Piclens toimii kyllä mulla ainakin... uusin versio vaan pitää olla käytössä.

edit: mulla siis Windows versio. muista en versioista en tiedä.

Mulla Os X. Ihan kivasti tää nyt tässä mun käytössä on kyllä rullaillu. Ja paree rullatakkin, istun koko ajan netissä. :nolo: :D

3.0 Ladattu.

Eikös toi pitäis ladata vasta 21.16 jos tohon ennätykseen haluu osallistuu? Vai menikö multa jotain ohi...

Multa meni kyllä tuo sinun 21.16 ohi. Vai pitikö sulla lukea tuossa 21.6. ?

Imasin tuon juuri, ja heti huomasin ilokseni että pakkiksella threadin päälle hiiren laittaessa näkyy siinä pikkuikkunassa koko ensimmäinen posti, kun vanhassa ketussa näkyi vain muutama ensimmäinen sana. Voi mitä juhlaa! :worship:

Multa meni kyllä tuo sinun 21.16 ohi. Vai pitikö sulla lukea tuossa 21.6. ?
Siis klo: 21.16 tänään. Ainakin tuolla http://www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord
niin lukee tai siis
Please download Firefox 3 by 11:16 a.m. PDT (18:16 UTC) on June 18, 2008. That's 11:16 a.m. in Mountain View, 2:16 p.m. in Toronto, 3:16 p.m. in Rio de Janeiro, 8:16 p.m. in Paris, Madrid, Berlin, Rome and Warsaw, 10:16 p.m. in Moscow, and June 19, 2008 at 2:16 a.m. in Beijing and 3:16 a.m. in Tokyo.
sit kun klikkaa tota UTC-aikaa niin se kääntää sen suomenaikaan. Vai onkos se klo:21.16 mennessä...

Back
Ylös Bottom