Ei kai me hävitä ruotsille tässä... (Firefox3 latauskisa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä jos hankittaisiin pojat elämä?

Eikös toi kisa oo tänään?

Pitäis olla, mutta ei näytä vielä sitä final versiota olevan saatavilla. Ainoastaan release candidate 3...
pitää katsella, jos se final versio myöhemmin ois saatavilla.

Joo ei ole tullut sähköpostia. Näyttäis olevan 20:00
Muuten Suomen ja ruotsin välillä on eroa 38 ilmoittautunutta ruotsin hyväksi. Eli muutaman tonni ero ollaan kurottu umpeen. Komeeta. Vielä muutama!

No nyt voi ladata. Sivut on kyllä ihan tukossa, joten minulta ei ainakaan onnistu.

Eikö tämän nyt pitänyt samalla olla FF3 launch? Mulla ei sen download day sähköpostilinkin kautta edelleenkään tule virallista versiota kuin FF2:sta. Kolmonen on edelleen joku RC versio... Onko joku onnistunut löytämään sen lopullisen FF3:n?

Se sähköposti linkki kusee nyt jotenkin. Tunti sitten latasin siitä sen kolmosen mutta nyt se menee mullakin siihen kakkosen lataukseen.

Mulla ainakin öpaut pari tuntia sitten tuli maili, jossa oli linkki. Ja linkki toimi ihan normaalisti. Harmi vaan kun muutamat add-onit eivät toimi FF3:n kanssa. Pitää odotella niiden päivityksiä :(

Mulla ainakin öpaut pari tuntia sitten tuli maili, jossa oli linkki. Ja linkki toimi ihan normaalisti. Harmi vaan kun muutamat add-onit eivät toimi FF3:n kanssa. Pitää odotella niiden päivityksiä :(
Juu, tuli linkki mullekin, mutta en silloin heti ollut koneella ja nyt kun koitin linkin avata niin eipä oikein toimi. Ensin latasi normaalin FF2 lataussivun, nyt ei sitten näemmä lataa enää yhtään mitään... no, pitänee koittaa huomenna uusiksi...

Joo itsekin kokeilin äsken uudestaan eikä tuo linkki tuntunut aukeavan. Tässä FF3:ssa tuntuu olevan joku pieni bugi koskien linkkejä. Kun vien osoittimen linkin päälle niin aukeaa semmoinen info-ikkuna ja siinä lukee erään pakkiksen triidin ensimmäinen posti: "Mä en tiedä onks tää jo :wanha: mut Tähän threadiin kaikki Wanha vittuilut, sekä Kiinnostaa kiviäkin....." jne :jahas:

edittiä. Nähtävästi nyt tuo info-ikkuna aukeaa joka kerta kun pysäytän osoittimen johonkin :D Ei muna. Hieno homma.

Back
Ylös Bottom