Hyvältähän tuo Weeping Birth kuulostaa....sopii hyvin tuohon Nilen perään mitä just kuuntelin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mikä teistä tekee joistain bändeistä jotain mikä on ylitse kaiken ja muut bändit ovat tusinakauraa?
Itse ainakin välillä huomaa ettei se vaan riitä, että on hyvää musiikkia. Edes uudet levyt eivät jaksa kauaa innostaa, mutta on taas levyjä joiden ääreen palaa aina vain uudelleen ja niitä ei ole kuin muutama.
Tässä voisi kertoa jotain teidän all time favorite levystä.
Valitsen tämän:
![]()
Ootko kuunnellu Dusk And Her Embracea? IMO vielä kovempi kuin tuo, etenkin Malice Through The Looking Glass on ihan tautisen kaunis biisi pianomelodioineen. Kyllähän nuo Filthin parhaat levyt (unohtamatta edellä mainittujen lisäksi loistavaa Vempireä ja Midiania) on kuitenkin ihan ykköskamaa kun puhutaan tälläisesta Black-Horror-Death-mikälie -metallista.
![]()
Tällä hetkellä kolahtaa ja kovaa. Koko levyllä mahtava ja ahdistava tunnelma samaa aikaan. Ja viellä paranee joka kuuntelu kerralla.
Sanotaanko että yksi parhaista mitä jenkeistä on tullut ikinä. Siis tietenkin minun mielipide. Suosittelen jos et ikinä ole kuullut. Bändi on tyyliltään proge,thrash,death enempää en osaa sanoa. Tuolta voi lukea arvostelun jos kiinnostaa. http://korroosio.fi/reviews.php?c=cd&id=1801
Onko sinulla levyä, minkä ääreen palaat aina vaan uudelleen? Yksi levy minkä ottaisit autiolle saarelle mukaan./QUOTE]
Tuohon kyllä paha sanoa. On tullut hyvää musiikka kuuneltua jo yli kymmenen vuotta. Ja siinä ajassa on tullut lödettyä vaikka minkä moista musiikkia. Ja aika monta levyä joita tulee vielläkin kuunnelta silloin tällöin.
Mutta jos yksi pitäisi valita niin se olisi Iron maiden-Life after death. Tämä on juuri se levy jonka takia aloitin metallin kuuntelemisen. Loistava bile levy, eikä ole omasta mielestäni vanhentunut yhtään. Ei tule tylsää autiolla saarella kun voi vetää ilma kitaraa ja laulaa ruuuun tu the hiiiiiiilllllsss.
Olin silloin kova death-metallimies ja bongasin MTV:n muistaakseni Headbangers ballista Pull me under videon, jossa vokalistilla oli Napalm deathin paita päällä.
/lukitus
Juuri näin. Images an Wordsin ainoa heikkous on, että sen ansiosta muut DT:n levyt eivät saa soittoaikaa mun listalla.Paras levy on DT:n Images and Words ja paras biisi Change of seasons!![]()