Hys.... Ei viitsisi hirveästi mainostaa, kun jo nytkin on rahkat siellä usein vähissä.Mansessa eräässä K-kaupassa on ollu tarjous nyt viimeset puolisen vuotta, jossa saa 4prk ehramm 2egel. Eli 50cent per purkki...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hys.... Ei viitsisi hirveästi mainostaa, kun jo nytkin on rahkat siellä usein vähissä.Mansessa eräässä K-kaupassa on ollu tarjous nyt viimeset puolisen vuotta, jossa saa 4prk ehramm 2egel. Eli 50cent per purkki...
Joo eli pysytään valiossa, tänään siitä tuli aivan pirun hyvää ku läträsin ananasmehua sekaan, ja sokeria päälle Noh ennen meni 2e päivässä karkkipussiin nykyään menee rahkaan, ja ravitsevaan ruokaan päivässä saakelisti rahaa.Ehrmann on jogurttirahka ja Valio on maitorahka. Eli Ehrmanni on löysempää ja sisältää vähemmän proteiinia, mutta helpompi syödä sellaisenaan. Valiosta saa Ehrmannin tapaista lisäämällä joukkoon hieman vettä.
Älä nyt hyvä mies sokeria laita siihen rahkan päälle!!! Menee koko homma perseelleeen tolla tapaa. Käytä vaikka mielummin niitä Valion sokerittomia mehukeittoja.Joo eli pysytään valiossa, tänään siitä tuli aivan pirun hyvää ku läträsin ananasmehua sekaan, ja sokeria päälle Noh ennen meni 2e päivässä karkkipussiin nykyään menee rahkaan, ja ravitsevaan ruokaan päivässä saakelisti rahaa.
No perkele ite oon aina laitellu tässä parin viikon mittaa rahkan päälle 2-3 teelusikallista sokeria:(Älä nyt hyvä mies sokeria laita siihen rahkan päälle!!! Menee koko homma perseelleeen tolla tapaa. Käytä vaikka mielummin niitä Valion sokerittomia mehukeittoja.
Tai good old funlight. Mulla on menny jo varmaan puolisen vuotta rahkat raakana, kun ei jaksa sen mehun kanssa läträtä.No perkele ite oon aina laitellu tässä parin viikon mittaa rahkan päälle 2-3 teelusikallista sokeria:(
Noh huomenna testataan sitten mehukeiton kanssa.
Ei se ees mee kurkusta alas raakana, sen verra äklöä on,,, noh mehukeitto testaukseen. Onko suosituksia mikä olisi joku hyvä sokeriton keitto?Tai good old funlight. Mulla on menny jo varmaan puolisen vuotta rahkat raakana, kun ei jaksa sen mehun kanssa läträtä.
Ei se ees mee kurkusta alas raakana, sen verra äklöä on,,, noh mehukeitto testaukseen. Onko suosituksia mikä olisi joku hyvä sokeriton keitto?
Ehrmann on jogurttirahka ja Valio on maitorahka. Eli Ehrmanni on löysempää ja sisältää vähemmän proteiinia.
Hys.... Ei viitsisi hirveästi mainostaa, kun jo nytkin on rahkat siellä usein vähissä.
Sen takia itse suosinkin Ehrmannia, koska tulee halvemmaksi.Ehrmanissa 10g/100g ja Valiossa 11g/100g eli ei kauhean iso ero, tuskin näkyy haban ympärysmitassa.
Sama, ja mun mielestä Ehrmannissa on hiukan miedompi maku.Sen takia itse suosinkin Ehrmannia, koska tulee halvemmaksi.
Juu Ehrmania mäkin vedän ja Lappeenrannassa taitaa olla halvimmillaan 0,67 euroo purkki.
Pitäs kokella tuota Lidlin rahkaakin.