Ehrmannin rahka 0,80 euroa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oulu, ruskon citymarket 66 senttiä purkki. 20kpl tuli ostettua.

edit. Ostin pirkka rahkaa 2 purkkia........ roskiin meni,semmoista paskaa:kakka::kakka:

xtraaaaaaaa

eikös kukaan täällä vetele xtran rahkaa, itse tulee joka kerta ostettua juuri tätä kyseistä nannaa.

koostumus on siedettävä eikä kuten valio rahkoissa jotka on ihan hirveetä tapettiliisteriä, nyt on valioo pari purkkia jääkaapissa ja kyllä on hirveetä sementtiä, mutta pakko syödä (siis itkee ja syödä)

xtran rahkaa myydään vain 500g tetroissa. kannattaa todellakin ostaa, nam nam.

Mun mielestä valion kaltanen sementti on just mahtavaa! Aitoa kunnon rahkaa eikä mitään jogurttia niinku erhmann.:evil:

PS Erhmannia tulee kuitenkin vedettyä hinnan vuoksi. :jahas:

Ehram näytti olevan vakaa 64cent Prismassa. Parikymmentä purkkia lähti nyt mukaan. Muissa kaupoissa törmänny kyllä kans noihi 80cent+ hintoihin, sillo jo rupee miettimään hintaa ku suuria määriä ostaa..

Nyt tuli moka, kävin ostaan erhmannia ja myyjä kysy että montako on? Sanoin että 10. Kotona laskin niin niitä oliki vaan 8. Kehtaakohan käydä pyytämässä korvausta kun on sen verta tasalaatusta tavaraa ollu.

visssiin Siwassa tuo 1,06 eur? , mun lähi siwas vantaalla 1,05e, aiemmin hinta oli alle 0,80e, ihmeen hinnan nousu 2010 alkuun tullut?

Prismassa 64 senttiä eli halpaa kun mikä, ja milbona 1,13€.
Loisto välipala ja edullinen, 2 kertaa päivässä duunin kahvitauoilla eläkkeelle asti:evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom